Idag 5 gratis Links plus idag 25% rabat på dansk linkbuilding
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
tak for svaret Lars :)
en helt anden ting er at et forside
link heller ikke har den helt store værdi da foside
links typisk vil ligge i blorolls eller andet
men så er det jo heller ikke et forside link, mange sider har tekst som ikke ligger i blogrolls og det er dem jeg mener når jeg siger forside link ;)
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
Velbekommen
men så er det jo heller ikke et forside link, mange sider har tekst som ikke ligger i blogrolls og det er dem jeg mener når jeg siger forside link ;)
Nej det er ikke forsiden links. Forside links ville koste en del mere.
Men vi har besluttet os til at forlænge tilbudet om 5 gratis links og 25% rabat til at gælde hele dagen i dag
(Dog med max 100 gratis links i dag )
Bestil gratis links her via formularen
5 gratis links
dine links bliver placeret i unike artikler skrevet efter dine keywords placeret på 5 forskellige danske domains. Du modtager en rapport i løbet af ca en uge
Bestil med 25% rabat på vore linkbuilding pakker
Svar
Tilmeldt 17. Jan 11
monster10
Skrevet
02-01-2013 kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er der flere gratis pakker tilbage?
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
Hej
Ja så længe vi har bestillings formularen på hjemmesiden kan de bestilles
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Så er der bestilt 5 links! Er det 5 links pr . person, eller 5 links pr. virksomhed ?
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Hej Lars,
Super tilbud (jeg har også benyttet dog før med stor succes!)
Men lige et spørgsmål: de pakker jeg får 25% rabat på, er rabatten indeholdt i den pris der står eller kommer det efterfølgende?
Martin
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
@ martin - prisen med rabat står lige under den oprindelige pris :)
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Ah fordømt... det var mig der kiggede på PayPal knappen
Jeg så ikke lige, at der var en mulighed ved tilmeldingsboksen - tak!
Martin
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Kim Hansen
Fra
ithansen.dk
Skrevet
22-01-2013 kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Lars,
Jeg har også benyttet mig af de 3 gratis links. Og synes jeg kan se det har givet mig et boost på google .
Jeg har dog nogle spørgsmål....Jeg kan se at på links siderne. At der er mange gramatiske fejl (og er ikke selv nogen haj til dette). Og det ligner, at dette er engelsk tekst, der er oversat via google translate. Og jeg tænkte på, om dette er helt bevist, fordi det kan have indflydelse på, hvordan Googlebot gennemsøger siderne og laver bedre placeringer? Eller hvad er lige årsagen til dette? (skal ikke opfattes som kritik)
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Jacob Damsgaard
Skrevet
22-01-2013 kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg er enig. Det er super dejligt med disse links og værdsætter dem meget ! Dog ligner mine også at de er oversat fra engelsk via google translate, hvilket jeg også skrev en mail til Tony om, men aldrig fik svar på.
Gad også godt vide årsagen til dette? (og nej, det skal heller ikke forståes som kritik, blot undren)
Svar