Dato: 25-07-2007 08:32:59 Forfatter: Brian Brandt Han er stadig i benægtelses-fasen... ;-) Kiggede lige lidt på hjemmesiden og fandt følgende links.... Gad vide om man stadig kan sige, at den IKKE skal i MLM kategorien :-) Holy Early.. Helt ærligt: MLM er blot markedsføringsformen som TalkFusion benytter sig - det bør vel ikke være en afgørende faktor for at indlægget nødvendigvis SKAL være i MLM kategorien - og da slet ikke i dette tilfælde hvor det er TalkFusions produkt/ydelse som Eric annoncere. I så fald man skal placere indlæg efter hvilken form for markedsføring der bringer kunder og udbyder sammen, ja så er der dæleme mange indlæg der skal til at flyttes rundt. Blot lige en indskudt kommentar.... som jeg ser det ønsker Eric at ramme det "publikum" som han formoder kan bruge TalkFusions løsning - og ikke det publikum som har interesse i at MARKEDSFØRE disse løsninger. MVH |
NYT banebrydende MEDIE VÆRKTØJ i Danmark NU ....
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Vi har ikke tiden til administrere hvad der har hvilken hensigt, så alt der vedrører MLM, kommer i MLM kategorien. Dbh Martin |
Dato: 25-07-2007 10:40:21 Forfatter: Martin Thorborg Det er rigtigt ærgeligt at de 99% MLM folk der er useriøse, skal ødelægge det for de 1 % seriøse, men sådan er det. Vi har ikke tiden til administrere hvad der har hvilken hensigt, så alt der vedrører MLM, kommer i MLM kategorien. Dbh Martin Det forståes, Martin - omend vi ikke nok ikke bliver enige - så kan vi vel godt nå til en enighed om at det at flytte indlæg jo i sig selv også tager tid... og som jeg læser indlægget fra Eric så handler det om at skabe opmærksomhed omkring den service han sælger via TalkFusion - derfor hører indlægget ligeså meget hjemme under den oprindelig kategori som her. Omvendt så er der selvfølgelig mere annonce end debat i undertonen - men erfaringerne viser jo at uanset indlæggenes karakter så kommer der tit livlig debat ud af det. Jeg er fuldstændig med på, at helt konkrete MLM emner bør være i denne kategori - og flyttes hertil, såfremt de er fejlplaceret. Dog har jeg jo også set eksempler på at eks. indlæg der er postet i kategorien "Medarbejdere, samarbejdspartnere søges" flyttes til MLM kategorien - og så må jeg da med det samme udtrykke forundring, for så fatter jeg da minus af hvad formålet er med den kategori, hvis en selvstændig forhandler indenfor netværksbranchen ikke kan søge samarbejdspartnere via "samarbejdspartner søges"-kategorien....! (inden vi går i clinch på det: det handler om ganske, ganske få indlæg) Blot en indskudt kommentar.. igen :-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Aarh det kan vist ikke tælles på en lillefinger negl den tid det tager. Generelt gør administratorne et godt arbejde, og nogen gange er der nogle kategorier der kan diskuteres om de skulle have været hvor de er. Meeen så er det vist heller ikke vigtigere, i er vel stolte over jeres markedsføringsteknikker, så om indlægget er i MLM er vel ok. Så for at bruge Lasse''s eget ord: "Kudos" til admins, også selvom noget tiltider bliver lidt for grovsorteret... |
Kære allesammen, 1000 Tak for alle de mange positive tilkendegivelser. Personligt arbejder undertegnede på ingen måde med network marketing i Danmark (dvs. rekrutterer) .... fandt allerede ud af for 10 år siden hvordan lille "jante- og pusle DK" reagerer på nye TRENDS, hvor omtrent alle andre lande - pånær Kina - reagerer positivt. Siden da har undertegnede aldrig interesseret mig for Danmark når det gælder rekruttering. TÆNK.... i dag 10 år senere, ja, da ser man her hos AMINO noget der grænser til RACISME .... Personligt er jeg udelukkende interesseret i at finde interesserede til PRODUKTET. Derfor blev min tråd placeret under noget der havde med INTERNET MARKEDSFØRING at gøre. I USA er det alt lige fra Reklamebureauer til "jeg, ved ikke hvad" der er stærkt interesserede i dette produkt. Hvordan skal danske Reklame- og Mediebureauer, Advokater, Real Estate Agents, den "lille iværksætter" der kan have gavn af dette PRODUKT finde det under MLM hos AMINO ... ??? Nå, op i RØ*** med det! Er på ingen måde overrasket. Og kan godt forstå Thorborgs holdning når det kommer til stykket. Tak for de mange gode foreslag vedr. Markedsføring af PRODUKTET i DK. Jeg ved at nogle Amerikanere lige har haft PRODUKTET på iværksætter-messe i Florida, og da var deres stand den mest besøgte. De gik hjem med 12000 visitkort. Selv arbejder jeg ikke OFFLINE, men når der foruden undertegnede kommer andre repræsentanter til er det en KANON-IDE. Ja, der ydes 100% dansk support via min person. Og jeg svarer indenfor sekunder/minutter (SERVICE her er i højsædet). Selvom der ligger en meget advanceret programmering bag selve konceptet, ja, da kan "omtrent" enhver der kan sende en email benytte sig af dette koncept. Selvfølgelig kan der godt opstå småproblemer som jeg selv lige er nødt til at få svar på. I givet fald ville dette højst tage 1-2 timer så. PRODUKTET er udviklet så selv "grandmamma" kan finde ud af det og i USA har vi da også mange "grandmammas" der bare synes produktet er SJOVT og kommunikerer med sønner, døtre og anden familie overseas, eller om man nu ikke bare lige bor så tæt på hinanden. Tak igen for de mange gode ideer. Bedste hilsner, Eric Mortensen +45 22 92 82 32 |
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
|
Hej Lasse... Hehe, ja, det har du ret i ... men, lidt HUMOR har man vel ![]() KLIK HER og find en lille hilsen til jer allesammen ... Bedste hilsner, Eric :) +45 22 92 82 32 |
|
Hej Jens .... Hvis du ikke kan forstå hvad Eric "abdulah" Mortensen siger HER ... så lyt til en af mine venner, DAVE der øver spiller en lille sang for mig på sin GUITAR: KLIK HER Hvis DAVE nu var lidt bedre til at SPILLE GUITAR .... Ja, var det er HURTIG og PRÆSENTABEL måde at markedsføre sig selv på over for fx PLADESELSKABER, ARRANGØRER, PROMOTERS m.v. .... (MENER JEG SELV). .... ELLER HVAD ? Bedste hilsner, Abdulah :) |
![]() MVH |