Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT banebrydende MEDIE VÆRKTØJ i Danmark NU ....

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Akkurat netop "landet" i DK.

Kan levere dette koncept for ca. 1/6 af prisen i forhold til hvad moderselskabet i USA charger. Dette KONCEPT er endda langt mere sofistikeret og banebrydende.

For et engangbeløb på 350 $ plus 20 $ om måneden er det for den "lille mand" muligt at få det til at se ud som om han har et Top Professionelt MedieBureau i ryggen .... Bedøm selv:

I USA har virksomheden kunder som Ford, Toyota, VisaPrint o.m.a.

Kender en reklamemand der via et tilsvarende koncept ( ca. 40% så godt som dette ) forøgede sit omsætning med 647% på 12 måneder .... (har brevet om noget vil læse det) ...

Bedste hilsner,

Eric Mortensen

+45 22 92 82 32

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:51
Hej Eric og tillykke med dit nye produkt!

Jeg kender ikke VisaPrint, men Ford og Toyota kender jeg da. Taler vi om Ford og Toyota eller bare en almindelig forhandler af mærkerne?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:18
Det spørgsmål er stillet før.. husker jeg!

Uden at tage bladet fra munden... så kan jeg forestille mig det handler om selvstændige, uafhængige bilforhandlere der bruger systemet som kundepleje.

Det har jeg ihvertfald set ved diverse amerikanske bilforhandlere - lidt ligesom når min lokale KIA forhandler sender mig en SMS når bilen er færdig ved syn (det er jo ikke KIA Danmark der står for den kontakt..)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:20

Hej Anders,

Tak for dit "Tillykke" ....

VistaPrint.com er verdens største og billigste leverandør af TRYKSAGER. Du kan se

deres BUDSKAB her (Gratis Visitkort) .... http://www.talkfusion.com/demos.asp sammen med

enkelt andre.

Jeg vil tro at der er tale om kæder indenfor Ford og Toyota plus mange andre bilmærker ...

Så i øvrigt lige David Beckham blive præsenteret via VORES PRODUKT i dag.

Forstår IKKE hvor MODERATOR har flyttet denne tråd til Multi-Level Marketing. Produktet henvender sig faktisk til enhver virksomhed, eller kan bruges til enhver given lejlighed .... see fx SIGNATUR ....

Hvordan får man fat på MODERATOR her ???? Ufatteligt !!

Bedste hilsner,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 00:13
Hvis det ikke er til MLM kategorien hvad er det så?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:18
Jeg har rykket den til MLM-kategorien, da jeg mener at den hører hjemme her.

Jeg har ikke i sinde at diskutere det, så hvis Du er uenig, kan Du rette henvendelse til Thorborg.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:33
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:25
Dato: 24-07-2007 22:20:18 Forfatter: Eric Mortensen

Forstår IKKE hvor MODERATOR har flyttet denne tråd til Multi-Level Marketing. Produktet henvender sig faktisk til enhver virksomhed, eller kan bruges til enhver given lejlighed .... see fx SIGNATUR ....

Sådan er det bare, Eric---- der ligger lidt diskrimination i det, ikke sandt.. paradoksalt når man som du pointere poster indlægget for at afsætte et produkt, i dit tilfælde TalkFusions løsning, som iøvrigt vil være interessant for mange website-butikker, både ifm. med selve siten, men også i emails til kunder.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:54
diskrimination... :) .. men manden har været herinde i 2 år, så han ved da godt, at man ikke skal forsøge at sælge noget med MLM bagtanker... fair nok at han kun forsøger at sælge produktet, respekt for det, men kunne vel godt have "underrettet" meningmand om grundlaget bag... især herinde, da der jo tenderer til at være en "fjendsk" mening om MLM...

Og det kunne da godt være et interessant produkt, hvis man har det behov...

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:01
Hej Eric,

Omend det virker noget "amerikansk" - ja, så må jeg sige, at du har fat i et produkt med potentiale.  Ingen tvivl om, at man ville kunne udnytte det med stor succes - specielt alle de, der driver web-shops.

Prisen er tilgængelig for små iværksættere.  Om det er MLM eller ikke, forholder jeg mig ikke til, hovedsagen er, at produktet er interessant.

Har du mon dansk support på systemet?  Hvis jeg f.eks. skulle købe, kunne jeg så få hjælp til at finde ud af at bruge det - telefonsupport?

Eftersom du skriver, at det er helt nyt i Danmark, så skal du ud af hullerne og få det markedsført.  Hvad med at præsentere det på den iværksætterevent, der er omtalt flere steder herinde på Amino?  Du kan vist tilmelde dig hos viceværten.

Held og lykke,

Jannie

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)