Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politisk interesserede søges som testkørere af forum

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har startet et hyggeprojekt med potentiale. Et forum hvor politik kan diskuteres.

Idéen er, at mangfoldiggøre den politiske debat. Sofavælgere, narkomaner, statsministre, ludere,  lønmodtagere,  iværksætter, nazister, Gud og hver mand skal her have muligheden for, at ytre sig på samme vilkår. Alle holdninger er velkomne.

Inden det sådan for alvor startes søger jeg en god håndfuld testkørere, der interessere sig for politik, eller kan give konstruktiv kritik på et forums opbygning.

Hvis du kunne tænke dig, at være med til at præge Danmarks politiske debatforum så send en PB, mail eller hvad du kan finde på. winum@mindme.dk

På forhånd tak.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:25
Hmmm...jeg tror du får svært ved at tiltrække andet end de mennesker der vil lufte deres indre svinehund ligesom hos Ekstra Bladet. Det er ikke godt at debattere politik på skrift - siger min erfaring mig. Jeg må i hvert fald selv melde pas, da mine tidligere erfaringer siger mig at det hurtigt bliver mudderkastning og at "man går efter personen mere end bolden".

Men jeg vil ønske dig held og lykke med projektet :)

Mette - som stiller op til byrådet i 2008

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:34
Hej Mette

Der er også gjort store overvejelser om dette. Der laves en række foranstaltninger for at undgå dette. Testkørslen er f.eks. en af dem. De første 50 mennesker på et forum tegner debattens karakter. Derfor rækker jeg ud til aminoerne.

Derudover laves en verificeringsfunktion, som gør at hvis du er politiker, så kan du få et badge på din profil, der viser, at du er, den du er.

Til sidst, ja så bliver der simpelthen bare slået hårdt ned på idioter. Folk der træder ved siden af og overtræder reglerne bliver udelukket og deres IP-adresse bliver spærret. Alle holdninger ER velkommen, de skal bare serveres sagligt.

Som opstillet politiker skal dette jo gerne blive en markedsplads for dig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:48
Jeg synes at det er en frisk idé og ønsker dig al mulig held og lykke......

Jeg kan dog sige, at de fora jeg indimellem frekventerer, der er politisk debat forbudt fordi det altid ender i totalt kaos fra alle sider. Der er intet i denne verden, der kan få 'svinet' op i folk, som politik.

Forbered dig på rigtig mange timer som moderator, for det er sindsygt vigtigt, hvis tonen skal holdes pæn.

Af ovenstående årsager er jeg så ikke en kandidat til at 'prøvekøre'...........jeg har aldrig oplevet en politisk debat på et forum, som holdt sig pæn fra start til slut.

Held og lykke med det

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:57
PS. Den med IP-adressen holder overhovedet ikke. Det synes jeg lige at du skal vide......mange skifter IP som vi andre skifter undertøj ;o)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:01
Mener du, at du ikke selv vil kunne styre det, eller hvad tænker du på?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 21:36
Jeg forstår ikke dit spørgsmål......

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:51
Jeg er heller ikke selv helt med....

Min tanke er blot, at når du ved hvad du IKKE vil have, så er du jo den perfekte testkører...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 22:10
;o)

Nej, absolut ikke.....for det jeg siger er, at det er umuligt at holde et politisk forum ''pænt'', medmindre du har rigtig meget tid til at moderere ;o)

Jeg orker ikke duskussioner på et niveau, som hurtigt bliver trukket ned på et plan hvor sætninger som fx, "du aner ikke hvad du snakker om din idiot" eller det der er meget meget værre. (jeg skriver ikke eksemplerne her, da dette forum ikke fortjener den slags ord).

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:44
Det synes som en kedelig forudfattet holdning. Min gamle mor lærte mig engang at se positivt på tingene. Hele denne testkørsel er som nævnt netop en del af processen, der skal skabe et amøbefrit forum for den politiske debat. Du har nu netop muligheden for at præge det i den retning. Andre foras med politiske debatter har angiveligt irriteret dig før...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)