Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politisk interesserede søges som testkørere af forum

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen jeg prøvede jo, til  at starte med, at være positiv på dine vegne ;o)

Når du så presser på, så må jeg jo give dig min mening uden forbehold. Jeg har ikke den opfattelse uden grund og ja, naturligvis er jeg blevet irriteret tidligere, som jeg også skrev.

Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke gider at bruge min tid på politiske diskussioner på et forum, for det bliver imo aldrig en saglig debat. Jeg ser ikke tegn på, at du vil gøre noget anderledes end alle andre....

Alligevel ønsker jeg dig al mulig held og lykke med det

Jeg prøver ikke at dræbe...hverken din lyst eller dit projekt, men den bedste måde at finde ud af, om du kan gøre det anderledes, er jo ved at prøve det af.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:57
Helt rigtig. Tager det hele med i bagagen. Det er et hyggeprojekt affødt af et indædt ønske om, at mangfoldiggøre debatten. Naivt? Måske. Min naivitet har ført til sejre før.

Respekterer fuldt ud din holdning. Hvis nogen vil deltage i de nuværende debatter (der ikke indeholder personlige angreb :) ) er naturligvis meget velkommen..

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:58
Hej Jan

Da jeg læste om dit hygge projekt. Kom jeg til at tænke på hvordan et politisk forum, skulle se ud for at jeg selv ville synes det var underholdende.

Hvis man blandede debatten med afstemning, således at et indlæg eller en mening kunne vinde, ville det være virkeligt fedt. Så kunne en eller anden autonom skrive "ungeren bliver", hvorefter debatten kunne rase for og imod, alt imens afstemningen foregår. Det er vigtigt at man kan se hvordan stemmefordelingen ændre sig, i forhold til de forskellige indlæg, således at man kan se om ens argumentation "købes" af den brede masse. Det er også vigtigt at man kan ændre en afgivet stemme, hvis man er kommet på bedre tanker.

Så kunne det du kalde det noget a la detdirektedemokrati.dk. Det skulle nok kunne tiltrække noget trafik, i takt med at de forskellige debattørerne prøver at hverve deres ligesindede til at afgive deres stemme.

Det ville nok ikke just opfordrer til en pæn tone, men derimod nok være benzin på bålet. Men hvorfor skulle det være et problem. Omvendt kan man jo håbe på at stemmerne taler deres tydelig sprog når nogle går over stregen.

Bare en skør ide fra min side...

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:07
God idé Lundsby. Det vil give det et ekstra pift.

Version 2.0 hermed iværksat...

Hvis du vil strø flere guldkorn så join gerne debatten omkring forummets udformning. Smid mig en mail eller PB, hvis du vil have et smugkig.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:42
Hej Jan
Jeg syntes du har nogle rigtige gode ideér  og en dejlig "skæv" indfaldsvinkel. Hatten af for det!
Udfra mine briller er tiden fuldkommen rigtig til det og med proffesionelle "medlemmer" tror jeg også at det vil være med til at sætte standarden.
Der vil altid være voksne der optræder på et barnestadie - det sker jo også her ind imellem
Hvor meget tid forventer du at testerne skal bruge - eller sagt omvendt jeg er ikke sikker på at jeg har tid til det, alt efter hvor meget du forventer.

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:53
Hej Anne

Det eneste jeg forventer er interessen. Testperioden kører ikke i lang tid, så det er blot for at få debatten sat godt i gang, og score konstruktiv kritik fra brugere. Som testkører får man adgang til et "vip" forum, hvor man er med til at præge debattens udvikling.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:57
Ok så send mig en adgang - men kigger først i weekenden

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:56
Tak for de der har vist interesse her, og til alle dem, der har sendt PBer.

Testfasen kører stadig, så hvis du er politisk interesseret, så hold dig ikke tilbage. Så bliver du "vip-bruger"

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:03
Hej Winum !

Det vil jeg mene er et godt initiativ - det er nok noget vi trænger til i disse tider - men det er jo også således at man i politik ofte bliver trukket igennem mudder af bland andet pressen - hvorfor mange er tilbageholdende med at stille op til valg ect. Men jeg vil gerne stille mig til rådighed for en test periode - og jeg går så ud fra at jeg får yderligere info fra dig?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:11
Den fjerde statsmagt du ve'... :)

Tak for interessen..

På Danmarks nye politiske debatforum, er det den stærkeste argumentation der vinder. Alle kan komme til orde - til hver en tid.

Sender dig en mail...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)