Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-all-rounder søges til Østjylland (Århus/Ebeltoft)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Min kære moder der driver et stutteri i Øjstjylland (nærmere betegnet Gravlev, nør Ebeltoft) har brug for en kontakt til en IT-kyndig person der kan hjælpe hende med blandet teknisk arbejde inden for både vedligeholdelse af hendes website (opdateringer, nye billeder af heste, videoer m.m), og hjælp til når e-mailen driller og lignende.

Indtil nu har jeg så vidt muligt forsøgt at hjælpe med så mange af disse ting, men da jeg bor i København og har en lidt travl hverdag for tiden, er jeg på jagt efter en person i området, der måske kunne tænkte sig lidt ekstra arbejde som et fritidsjob for en dygtig gymnasieelev, eller ekstra timer for en freelancer eller lignende.

Stutteriet opdrætter dressur-heste med målet om at nå en lidt højere klasse end bare normalt rideskoledressur og et internationalt marked. Hun har derfor behov for at producere og vedligeholde en del webindhold i form af gode billeder og videoer der kan give et indtryk af hestenes evner m.v. for besøgende fra udlandet (primært tyskland og USA).

Hun søger derfor en person der måske kan spille på flere tekniske tangenter og både kan hjælpe hende med at optage og konvertere video til digitale formater til fremvisning på web, finde ud af at betjene et digitalkamera rimelig fornuftigt, bruge CMS-løsninger og måske en smule HTML og CSS m.v. Sådan en typisk allround person, der ikke behøver at være ekspert på nogen af områderne, da jeg stadigvæk står i kulissen og hjælper til hvis tingene bliver alt for tekniske, men som har lyst til at fungere som stutteriets tilkalde-it-mand nogle timer om måneden (eller mere hvis nødvendigt) og samtidig ikke bliver alt for bange for ord som HTML, MPEG, Quicktime, JPG, billedebehandling, iMovie, iDVD m.v.

Det vil selvfølgelig være et ekstra plus hvis du også interesserer dig for heste og synes det er sjovt at omgåes og lære om dem, m.v.

Hun søger derfor mest af alt en fast person der kan hjælpe hende med "alt det tekniske" når noget går galt, eller noget skal opdateres på websitet og jo mere du kan hjælpe med, des flere timer kan der være i det. Nogle af opgaverne kan sikkert klares på distancen, mens andre kræver et besøg. Derudover så har gården både pool, egen skov og 30+ heste, så det er ikke det kedeligste sted at komme på besøg ;-)

Står du derfor lige og mangler et studiejob eller lignende og er du skarp til "det der med IT" i østjyllandsområdet, så smid mig gerne en besked i denne tråd med kontaktinformationer og gerne lidt information om hvad du tidligere har lavet, så tager vi den derfra.

Opgaverne i forbindelse med website m.v. vil formodentlig ske i samarbejde med mig, medmindre du er typen der "bare lige kan klare det selv og godt kan regne ud hvordan den slags virker". Det sidste er selvfølgelig at foretrække. ;-)

Forslag til at kontakte eventuelle venner eller bekendte er også velkomne. Det er dog vigtigt at bemærke at dette ikke er en opfordring til alle webdesignfirmaerne herinde til at komme med et tilbud på lave et nyt website og lignende pakkeløsninger. Det hun søger er en fast kontaktperson der kan hjælpe løbende med flere facetter af den digitale markedsføring. Mod betaling selvfølgelig.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:15

Nu har jeg vi jo snakket lidt om heste før.

Det var da bare lidt surt at det ligger så langt nord på  i forhold til mig.

Ellers havde jeg nok formået at leve op til de krav der nu var. Samt plusserne ;)

Jeg håber du finder en person som kan hjælpe hende. Vil du af med linket til hendes website ? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:37

Hej Oscar

Har lige smidt en pm til dig.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:03