Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vistaprint.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-07-2007 10:52:56 Forfatter: www.doodeedoo.dk
Hej Martin Thygesen,

Jeg har været VistaPrint-kunde i nogle år efterhånden. - Og de er ikke til at få fat på! MEN.........

Hvis du skal have lavet større ordre, så kan du for et mindre beløb bestille en pdf-version af dit ''produkt'' inden du bestiller.

Dette giver dig mulighed for at læse korrektur m.m. - Dit produkt ligger så i din ''indkøbskurv'' hvor du har mulighed for at redigere inden ud bestiller/betaler.

Undskyld mig meget, jeg ved godt at det er ikke er normen i denne tid hvor nærmest alle trykkerier står på spring for at underbyde hinanden - men det at man kan få en PDF til godkendelse inden de trykker tingene er da fint - men ikke at man skal betale ekstra for det.
Her i huset er politikken netop at et korrektur-dokument er med i priserne vi giver. Hvis det er digitaltryk, så tilbyder vi oven i købet, ved farvekritiske ting, at sende et enkelt eksemplar til godkendelse (uden ekstra beregning), før vi kører resten af oplaget.
Det er en del af vores kundeservice. Omvendt så er vores priser ikke de billigste - men det er jo heller ikke målet for os.

Men for at vende tilbage til tråden, så er det VistaPrint leverer ok - ihvertfald det jeg selv har set - set i forhold til de få penge man betaler for det. At de så er svære at få fat på m.m. det er jo så egentlig blot et spørgsmål hvad man kan forvente, når prisen er så lav. Det koster trods alt penge at have folk til at tage telefonen og svarer på emails - og de penge kan kun hentes ét sted; på prisen på produktionerne. Et højt serviceniveau koster mange ressoucer =penge, rigtig mange endda, at holde flyvende (jeg taler trods alt af erfaring ).

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:36
Dato: 31-07-2007 10:52:56 Forfatter: www.doodeedoo.dk
Hej Martin Thygesen,

Jeg har været VistaPrint-kunde i nogle år efterhånden. - Og de er ikke til at få fat på! MEN.........

Hvis du skal have lavet større ordre, så kan du for et mindre beløb bestille en pdf-version af dit ''produkt'' inden du bestiller.

Dette giver dig mulighed for at læse korrektur m.m. - Dit produkt ligger så i din ''indkøbskurv'' hvor du har mulighed for at redigere inden ud bestiller/betaler.

Jeg syntes altid jeg har fået gode produkter fra VistaPrint, - det kan dog godt tage lidt tid med at finde rundt...Så hvis du eller andre har brug for hjælp er jeg til rådighed (mail: doodeedoo@doodeedoo.dk eller tlf. 22804042)

Jeg gemmer alle de tilbud der kommer fra VistaPrint (der kommer næsten dagligt e-mail med special tidsbegrænsede tilbud) så jeg altid har noget liggende med tilbud på de produkter jeg skal bruge.

Hvis man ikke har handlet hos VistaPrint før, Får man ikke særlige gode tilbud første gang, - med mindre man bruger linket: www.vistaprint.co.uk/specialfree1  (jeg kan bedst lide det engelske site, - og så vidt jeg ved på bliver alting trykt i hhv. belgien eller holland)

Jeg håber at du kan bruge mine råd til noget

og held og lykke

Dorte

Hej Dorte, tak for din venlighed, jeg overvejer dog ikke at bestille noget igennem Vistaprint, mest fordi jeg ikke ville kunne stå inde for det overfor kunderne, og skrider en levering i svinget, eller lign. så har jeg et problem overfor min kunde.

Bruger man tilgengæld et trykkeri som Jespers Mediamouse så kan jeg love for der er service på, når man efterspørger priser, sender de gerne eksempler ud, har man spørgsmål til hvordan det rent teknisk skal sættes op, eller om det ser bedre ud på andet papir end det normale, står de også på spring og deler glædeligt ud af deres viden.

Jovist det betaler man da ekstra for, men i mine øjne er de penge givet godt ud, ihvertfald til lidt større og seriøse produktioner.
Jeg tror vistaprint egner sig rigtig godt hvis man vil have en bunke visitkort, eller et enkelt stempel til sig selv.

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:57
Hej Martin, Jesper m.fl.

Jeg prøver ikke at pådutte jer at bruge VistaPrint. - Jeg får hverken provision, bonus eller klap på skulderen for at fortælle om deres services.

Jeg har bare selv været glade for deres produkter og service.

Man bestemmer selv hvor hurtigt man vil have sine ting leveret (dog hurtigst indenfor een uge), -og det med at betale for en pdf,- hvad betyder et par kroner når du samlet måske sparer 50%??? På hurtigste leverings-metode kan du straks fra afsendelsen tracke din pakke via GLS der er VistaP.´s forsendelsesleverandør for 1.prioritetsforsendelser.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad det er du har brug for. Men hvis du er ude på at betale dig fra at gøre noget som helst selv, - ja så skal du ikke vælge vistap. , -men så må du jo også forvente at skulle hoste op med nogle knaster.

Jeg laver selv mange postkort på vistap. som jeg bruger som ekstra ting til mine kunder, samt nogle til promotion.

Det virker fint her!

Hilsen

Dorte

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:05
Som også nævnt tidligere tror jeg Vistaprint leverer en fin service så længe alt bare kører på skinner. Deres produkt er sikkert også af fin kvalitet.

Så det er nok et temperament spørgsmål, og om man kan undvære den gode service man ellers betaler for.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:54
Jeg vil blot informere om, at jeg netop har modtaget mine 500 visitkort og er yderst tilfreds

Fra Glostrup
Tilmeldt 14. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Fra  Public Data Skrevet kl. 10:25
Hej

Jeg skal ikke kunne svare på kvaliteten .. men jeg vil klart advare mod Vista Print.

Jeg bestiller tryksager - og betaler med MasterCard - får at vide, tranktion ikke kan gennemføres, at jeg skal tale med min bank - og der efter prøve igen.

Jeg bestiller igen med det samme på et andet kort - der går betalingen igennem. 

Så undrer jeg mig over, der ikke kommer en bekræftelse. Det gør der - 5 timer senere.. men på BEGGE ordrer.  

Jeg kontakter omgående Vista Print... selvfølgelig kan man ikke ringe !!!! Så jeg skrive både på kontakt formular på webside og på kunderserve email. Eneste resultat er en automail der siger, jeg vil høre fra dem inden for 48 timer.

Jeg afventer, der kommer ingen mail - jeg prøver igen, og kontakter bank for at stoppe overførsel -- begge betalinger er trukket -  til trods for, jeg ikke har modtaget noget - det er jo heller ikke lige frem pæn opførsel i Internet handler !

Kort sagt skriver jeg i en ugens tid uden held - og nu har jeg fået en mail, der fortæller min ordre er afsendt.. den første altså ... oven i det er der lagt ekstra ting på ordren, som et gummistempel jeg aldrig har accepteret - de preser og presser, når man skal bestiller, for at man lægger mere i!

Så uanset kavalitet .. Nej TAK  til Vista Print fra min side. - jeg har handlet med en del trykkerier .. og det her er total frækt ! Så betaler jeg hellere lidt mere for at kunne kontakte leverandøren.  

Tina

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:40
Hej Tina,

Du har godt nok været uheldig.... Det drøn ærgeligt når det ikke fungerer ordentligt, - og når man ikke kan få fat på firmaet pr. telefon eller mail.

Det er også det eneste jeg har at sige om Vistp. som trækker ned.

Det skal kører på skinner.... hver gang, - når der ikke er en "kundeservice" afdeling.

Jeg bruger primært de "gratis" tilbud de har, med de opgraderinger som jeg skal bruge. Dvs. jeg betaler så lav en pris, at jeg ikke føler min verden falder sammen når det går galt....... Dog vil jeg sige, at jeg var blevet stik-hamrende-tosset hvis de havde trukket et ordrebeløb 2 gange.......!

Jeg har heldigvis aldrig været ude for det, - og jeg har været en ovenud købeglad kunde i et par år!

Håber at du finder en "trykker" der passer til dig og dine behov

Mange hilsner

Dorte

Fra Glostrup
Tilmeldt 14. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Fra  Public Data Skrevet kl. 14:57
Hej

tak for medfølelse.. men nu er der faktisk en slut historie...

Jeg fandt adresser til forbrugerklagesteder for EU og Dk .. og skrev igen til Vista Print, at jeg ville klage, bla. over manglende oplysninger om adresse, fortrydelsesret etc.

Ca. 1 time senere, fik jeg en bekræftelse på, at penge er returneret til min konto, samt at jeg kan beholde varerne uden yderligere omkostninger.

Så det ende med fin kundeservice. Og det skal ligesom også med i denne her tråd.

Tina

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41

Jeg har tidligere fået lavet en del hos vistaprint.no - fine og billige produkter.  Et af mine visitkort havde dog en fejlfarve og stemplerne var forkerte.

Jeg har forsøgt igen og igen at ringe og maile til dem - de svarer hverken telefon eller e-mails - så jeg har opgivet

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48

Hej Michael,-

Kan se, at det er to år siden du skrev dit indlæg. Never mind, jeg har en lille tilføjelse til din historie:

Har også været glad for Vistaprint. Indtil for nylig... Begyndte, for ca. 3 uger siden, at modtage telefonopkald fra utilfredse vistaprint-kunder,

som aldrig havde modtaget deres bestilte varer. Da jeg spurgte hvor de havde mit nummer fra, fortalte de at jeg stod nævnt på en hjemmeside

som vistaprint's repræsentant i Danmark. Jeg har ALDRIG givet tilladelse til at de kan bruge oplysninger om mig til offentligt brug.

Desuden jeg overhovedet aldrig er blevet ansat af firmaet !!! De har ikke en gang SPURGT mig om jeg kunne tænke mig ansættelse :-)

Det' sgu da en mærkelig historie hva' ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)