Jeg besluttede mig for nylig at droppe de små danske trykkerier til fabrikering af visitkort, labels mm., jeg synes det var for dyrt i forhold til hvad man fik - så jeg forsøgte i stedet at søge udenfor landets grænser og faldt over Vista Print, som åbenbart er international og som også har en dansk side, nemlig www.vistaprint.dk Jeg havde faktisk ikke troet at de var særlig gode, da deres priser var vildt lave - men så for ca. 2 uger siden modtog jeg nogle visitkort med tryk på begge sider og specielt papir osv.. og de er jo helt fine - jeg har intet at klage over! Siden har jeg bestilt en masse andre ting derinde og har endnu ikke haft en enkelt ting at klage over.. Så enhver der skal bruge markedsføringsartikler - prøv lige at tage et kig på www.vistaprint.dk inden I gør noget andet.. blot et råd herfra :-) |
vistaprint.dk
|
Ja nemlig :-).. jeg fik også et stempel i dag .. jeg betalte kun leveringsomkostninger |
Er der nogen af jer der har bestilt hos dem, hvor det har været nødvendigt at sende tilbage, pga fejl i trykket? Hvordan foregår dette når det, så vidt jeg kan gætte mig til, foregår i udlandet. Det ser spændende ud til små produktioner, men jeg ville ikke turde sende større produktioner efter dem, når jeg ikke kan køre ud til dem og slå dem i hovedet hvis deadline trækker ud eller der er fejl i tryksagerne mm. |
det kan du jo nok have ret i... større bestillinger skal man måske nok passe på med... men har de ikke engang et telefon nummer man kan ringe til ? |
|
Hey Jeg står selv over for indkøb til mindre firma af visitkort og lignende, så jeg overvejer helt sikkert vista.... så læste jeg i ikke kunne finde addresse og tlf nummer, så det vil jeg lige give, efter jeg hurtigt fandt det på hjemmesiden: If you wish to change your name, e-mail address, password, communication and/or opt-in preferences after you have registered, you can access your account by logging into My Account and selecting Account Update. You may also request these changes by e-mailing customercare@vistaprint.com or calling Customer Care at 1-800-961-2075 or writing to: VistaPrint Limited c/o VistaPrint USA Incorporated Customer Care 95 Hayden Avenue Lexington MA 02421 USA Så de ser ud til at findes i virkligheden! ;-) MVH Kristoffer |
Dbh Kristoffer
Tilgengæld hjælper det jo ikke så mange, det er lidt en lang flyvetur for at banke dem i hovedet hvis de er langsomme eller lavet noget lort, ligeledes er det en dyr fornøjelse at skulle ringe til USA. For at de får mig som kunde skal de oprette en dansk afdeling der kan tage sig af de danske kunder, så må de for min skyld gerne trykke det hele i USA sydafrika eller hvor de ellers har lyst til, men vi har efterhånden kørt meget trykkeri igennem, og ingen trykkerier er fejlfrie, så det er vista heller ikke. Det jeg lidt ledte efter hvad der så sker, lad os sige du får trykt 15.000 stk brevpapir 5000 visitkort og måske 10.000 kuverter, og når du så modtager det er der et forkert logo på eller lign. Skal det så sendes hele vejen tilbage til USA, så de kan afgøre hvem der har lavet fejlen, skal man igennem en helveds masse email korrespondence på engelsk før de så sender en ny omgang? Nogle der har oplevet at få leveret en vare der ikke var god nok hos vistaprint? |
Hej Martin Thygesen, Jeg har været VistaPrint-kunde i nogle år efterhånden. - Og de er ikke til at få fat på! MEN......... Hvis du skal have lavet større ordre, så kan du for et mindre beløb bestille en pdf-version af dit "produkt" inden du bestiller. Dette giver dig mulighed for at læse korrektur m.m. - Dit produkt ligger så i din "indkøbskurv" hvor du har mulighed for at redigere inden ud bestiller/betaler. Jeg syntes altid jeg har fået gode produkter fra VistaPrint, - det kan dog godt tage lidt tid med at finde rundt...Så hvis du eller andre har brug for hjælp er jeg til rådighed (mail: doodeedoo@doodeedoo.dk eller tlf. 22804042) Jeg gemmer alle de tilbud der kommer fra VistaPrint (der kommer næsten dagligt e-mail med special tidsbegrænsede tilbud) så jeg altid har noget liggende med tilbud på de produkter jeg skal bruge. Hvis man ikke har handlet hos VistaPrint før, Får man ikke særlige gode tilbud første gang, - med mindre man bruger linket: www.vistaprint.co.uk/specialfree1 (jeg kan bedst lide det engelske site, - og så vidt jeg ved på bliver alting trykt i hhv. belgien eller holland) Jeg håber at du kan bruge mine råd til noget og held og lykke Dorte ![]() |