Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få minimum 20% mere overskud på Google Adwords - 30 dage Gratis prøve

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Alexander Langhede Andersen:
eg kan sagtens følge din tankegang, som giver god mening, men i min situation er det nu ikke som sådan målet at øge min indsats i forhold til Google AdWords - tværtimod arbejder jeg på mindre og mindre brug af det, da det ud fra mit synspunkt på alle måder er en langt bedre forretning at arbejde med SEO og forbedre sine organiske placeringer. Du har muligvis ret i, at det her og nu ville kunne spare mig nogle penge at bruge jeres værktøj, men i min situation føler jeg bare ikke, at det er den rette vej at gå, hvis man tager de mere langsigtede briller på.

Jeg synes du anskuer det forkert. Det er ikke enten eller om man bruger Adwords eller SEO. De 2 ting komplimenterer hinanden og vil man have maksimal gevinst bliver man nødt til at bruge begge ting. Du skal tænke på dine reklamer som investering og ikke som omkostninger. Der er ikke noget galt i at bruge 500.000 om dagen på adwords HVIS det giver overskud. Synes du skal arbejde lige meget på begge ting, det er ikke enten eller hvis du virkelig vil tjene penge.

Alexander Langhede Andersen:
Det er muligt, at jeg potentielt kan spare nogle hundrede kroner om måneden ved jeres service, men omvendt risikerer jeg jo også at betale nogle hundrede kroner mere om måneden for mit brug af AdWords, hvis jeres service ikke mindsker mit budget med mindst 1.500 kr.

Vores bud robot har det ikke som et mål at sænke dit budget, målet med den er at skabe maksimalt overskud. Men den kan også få mest muligt ud af et specifikt budget.

Alexander Langhede Andersen:
Som udgangspunkt er det dog altså ikke lige AdWords, hvor jeg ønsker at ligge fremtidens ressourcer, men derfor kan jeres værktøj som sagt før jo stadigvæk sagtens være rigtig godt for mange andre forretninger :-)

Tænk lige over dette en ekstra gang, og snak med nogle af dem som sælger for mange penge her på amino. Adwords er vigtigt og et godt supplement til SEO, jeg køber sågar Adwords på de keywords hvor jeg også ligger nr. 1 organisk da det simpelthen giver mere overskud (og ja jeg har testet det). Hvis du kun satser på SEO og Google en dag laver en algoritme ændring der gør du mister alle dine placeringer så står du uden nye kunder. Sørg for at spred din indsats :-)

Nu løb tråden lige lidt af sporet, men synes lige jeg ville give lidt råd med selvom det ikke handler så meget om selve robotten.

Tak for svaret!

Jeg er som sådan slet ikke uenig i, at det er en fornuftig idé at lægge kræfter i både SEO og AdWords, så længe begge dele giver overskud, hvilket jeg da også selv gør. Sagen er bare den, at selvom AdWords giver mig overskud, så er mit overskud fra trafikken genereret via SEO betydeligt højere, og derfor vil jeg naturligvis til enhver tid foretrække at hente mest trafik herigennem. Så hvis jeg kan flytte størstedelen af trafikken hentet gennem AdWords over til de organiske søgeresultater, vil dette være klart mest optimalt.

Men ja - jeg tror, at vi har været rundt om sagen nu, og det var slet ikke min mening at pege diskussion i den her retning. Jeg er sikker på, at jeres værktøj er rigtig godt, og måske vil det blive aktuelt for mig igen en anden gang :-)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander=> Det er bare helt iorden, held og lykke med forretningen. Vi tales ved :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der kommet et lille interview på Trendsonline.dk om vores bud robot. Giver lige lidt mere indblik i hvad det drejer sig om, så læs den :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Flensborg
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  LACE Lingeri Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos LACE Lingeri (fx www.lace.dk) har vi testet et par bid management tools til Adwords i løbet af 2012 og valgte Adspert via Nikolajs MaxProfit.dk som bedste alternativ (cost-benefit analyse). Adspert har i dag kørt i 37 dage og pris/konvertering er faldet med 23% og antallet er konverteringer er øget med 29%. Vores Adwords budget er normalt over 100.000 kr. om måneden fordelt på 7 lande, så det er en væsentlig forbedring for os. Og kan dermed let retfærdiggøre gebyret til systemet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er netop begyndt at teste Adspert af på nogle kampagner hos SPAMfighter og jeg glæder mig til at se resultatet og evt. komme med lidt feedback fra skyttegravene.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Takker, vi er glade for at du valgte os frem for de andre du har testet, og er glade for at du vil stå frem herinde med resultaterne :-) Resultaterne er IKKE enestående for de firmaer som har en god stabil historik at trække data fra og en masse konverteringer som giver robotten noget data at arbejde med. Robotten lærer hele tiden, og fra næste måned vil den f.eks. også kunne tage højde for at der måske er mere salg i starten og slutningen af måneden (når folk har fået penge) og begynde at ændre bud efter dette også.

Til jer der læser tråden uden at prøve budrobotten:

Bruger du også mere end 10.000 DKK om måneden på Adwords så giv os en chance, det koster ikke noget den første måned, og der er ingen binding! Klik i signatur linket herunder og tilmeld jer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er rigtig glade for i prøver det og er overbevist om at i nok skal få gode resultater i skyttegraven :-) 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi går nok snart over til kreditkort ved tilmelding, så hvis du vil undgå dette så skynd dig at tilmelde dig og prøv vores bud robot, der gør din Adwords styring meget nemmere og mere profitabelt.

Ny forbedret hjemmeside er også på vej :-)

Håber du vil give bud robotten en chance for at bevise at den virker. Det er ganske gratis de første 30 dage og helt uden binding!

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det lyder jo meget godt, men det vigtigeste må da være din omsætning? Du er jo en eshop så jeg går ud fra at du sælger forskellige ting til forskellige priser. Hvis du har et budget på 100.000 kr. så vil det give langt bedre mening for dig at kigge på hvor meget omsætning du har fået i forhold til omkostninger brugt. Jeg går ud fra at din leverandør har hjulpet dig med at få omsætningen ind i AdWords? Hvis deres bud robot har startet med at optimere ud fra omkostning i forhold konvertering så er det ikke særlig smart og det vil skade din performance gevaldigt, da robotten vil sørge for at få så mange konv. som muligt til en lav pris. Problemet er bare at de konverteringer ( med lav pris) som regl ikke har en høj omsætning. Hvordan skal robotten nu finde de søgeord som giver dig den høje omæstning til en lav omkostning bud robotten har alt andet lige budt de søgeord ned nu. Ofte så "slører" bud robotter performance på den måde. Det er nemt nok at få flere konv. udfordringen ligger i at få mere omsætning til en lavere omkostning.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sem Ekspert,

Hvis du kigger inde på www.Maxprofit.dk kan du se at Adspert netop optimerer efter større OVERSKUD. Jeg vil ikke sige Peters omsætnings tal da det selvfølgelig er fortroligt medmindre han selv rykker ud med nogle. Men tror han er ganske godt tilfreds :-)

Der er selvfølgelig mulighed for at bruge værdiene fra Adwords og optimere ud fra disse hvis de er sat korrekt op, og er altid det vi anbefaler folk.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)