Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få minimum 20% mere overskud på Google Adwords - 30 dage Gratis prøve

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander, det er derfor at vi har et krav om at man bruger et minimumsbeløb inden vi overhovedet bruger tid på at sætte den i gang. Hvis du kun bruger 3000 DKK om måneden er det klart at det er alt for dyrt at betale 1500 DKK for at få billigere konverteringer og mere overskud. Men hvis du som mange bruger 30.000 eller mere betaler den sig hjem mange gange. Hvis den ikke gør det får vi jo ingen til at bruge den efter de 30 dage er gået :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se pointen, hvis man bruger for 30.000 DKK om måneden, men nu er minimumsbeløbet jo kun på 7.000 DKK. Og bruger man dette beløb på AdWords, så vil jeg da stadigvæk mene, at 1.500 DKK er ganske meget at betale.

I vælger naturligvis helt selv jeres priser, men jeg synes da, at det ville være mere naturligt at lade prisen afgøres 100% af den givne virksomheds AdWords omkostninger. På den måde vil I kunne nå langt bredere ud, fordi så vil I også kunne få alle de lidt mindre virksomheder med Smile

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg giver dig ret i at den primært henvender sig til firmaer som bruger mere end 10.000 DKK på adwords. Vi har sat minimumskravet på 7000 DKK da det er der vi mener at den kan tjene sig selv hjem for brugerne så de stadig vil forsætte efter prøveperioden, og folk så kan bruge den til at opbygge deres kampagne yderligere i vished om at de får mest valuta for pengene.

Vores omkostninger skal også dækkes ind, og der er store omkostninger til servere mv. så derfor er de 200 Euro minimum. Ved godt det afskærer de helt små fra at få de samme fordele som de større, men der skal også være nogle konverteringer at arbejde med for robotten og de er typisk ikke til stede ved de mindre budgetter i sådan et omfang at robotten kan virke optimalt.

Lad os tage yderligere prisdiskussion over email, så tråden ikke bliver optaget at en prisdiskussion. Hvis du gerne vil debatere prisen offentligt er du velkommen til at lave en ny tråd så tager vi den bare der :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en tilmelding til Sundleg.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Hej Alexander,

Jeg giver dig ret i at den primært henvender sig til firmaer som bruger mere end 10.000 DKK på adwords. Vi har sat minimumskravet på 7000 DKK da det er der vi mener at den kan tjene sig selv hjem for brugerne så de stadig vil forsætte efter prøveperioden, og folk så kan bruge den til at opbygge deres kampagne yderligere i vished om at de får mest valuta for pengene.

Vores omkostninger skal også dækkes ind, og der er store omkostninger til servere mv. så derfor er de 200 Euro minimum. Ved godt det afskærer de helt små fra at få de samme fordele som de større, men der skal også være nogle konverteringer at arbejde med for robotten og de er typisk ikke til stede ved de mindre budgetter i sådan et omfang at robotten kan virke optimalt.

Lad os tage yderligere prisdiskussion over email, så tråden ikke bliver optaget at en prisdiskussion. Hvis du gerne vil debatere prisen offentligt er du velkommen til at lave en ny tråd så tager vi den bare der :-)

Hej Nikolaj,

Tak for et rigtig godt og uddybende svar.

Jeg må nok erkende, at selvom jeg bruger over 10.000 DKK på AdWords om måneden, så jeg er 200 Euro lidt for dyrt for min forretning. Det er jo ikke nok, at det kan løbe rundt - og det skal også gerne give et fornuftigt overskud at bruge jeres service, så det er besværet værd.

Jeg kan dog sagtens forstå, at I har høje udgifter til servere m.m., og jeg kan som sådan også godt se idéen bag jeres priskoncept. Jeg tror bare personligt, at det vil være lettere at få 10.000 brugere, som hver måned betaler 10 Euro end at få 500 brugere, der hver måned betaler 200 Euro, og min pointe er altså, at jeg tror, at det i sidste ende ville være en bedre forretning for jer at vælge nogle priser, som er tilgængelige for en lidt bredere målgruppe.

Når dette er sagt, så er jeg dog sikker på, at I har et langt bedre kendskab til markedet end jeg har, og jeg vil ønske jer alt held og lykke med projektet, som uden tvivl virker meget spændende Smile

Fortsat god dag!

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Jeg må nok erkende, at selvom jeg bruger over 10.000 DKK på AdWords om måneden, så jeg er 200 Euro lidt for dyrt for min forretning. Det er jo ikke nok, at det kan løbe rundt - og det skal også gerne give et fornuftigt overskud at bruge jeres service, så det er besværet værd.

Jeg vil da sige at hvis det kan løbe rundt at bruge robotten med et budget på 10.000 DKK så ville jeg personligt bruge den. Jeg går ud fra at du gerne vil vokse din kampagne endnu størrere og bruge flere penge (hvis det giver overskud) på adwords. Hver gang du tilføjer nye kampagner ellr annoncegrupper kan du så være sikker på du ikke spilder penge og tid på forkerte bud. Det kan hurtigt blive meget dyrere at vente til du får et størrere budget da du i det tidsrum ikke byder optimalt. M.h.t. besvær er der INGEN BESVÆR. Du tilmelder dig og robotten står for alle dine bud, den SPARER DIG netop besvær med at du skal ind og justere dine bud hele tiden for at følge med konkurrenterne, markedsændringer etc.

Alexander Langhede Andersen:
Jeg kan dog sagtens forstå, at I har høje udgifter til servere m.m., og jeg kan som sådan også godt se idéen bag jeres priskoncept. Jeg tror bare personligt, at det vil være lettere at få 10.000 brugere, som hver måned betaler 10 Euro end at få 500 brugere, der hver måned betaler 200 Euro, og min pointe er altså, at jeg tror, at det i sidste ende ville være en bedre forretning for jer at vælge nogle priser, som er tilgængelige for en lidt bredere målgruppe.

Det vil måske være nemmere, men hver bruger koster langt over 10 euro pr. måned at holde kørende. Husk den tjekker og beregner alle dine søgeord i din kampagne minimum 5 gange dagligt og det koster altså på server omkostninger. Vores priser er netop lavet for at være tilgængelig for en bred målgruppe, de er næsten lige sat ned fra minimum 500 Euro for at vi kunne få flere "små" kunder ind.

Alexander Langhede Andersen:
Når dette er sagt, så er jeg dog sikker på, at I har et langt bedre kendskab til markedet end jeg har, og jeg vil ønske jer alt held og lykke med projektet, som uden tvivl virker meget spændende Smile

Vi takker, og husk nu at det er gratis og UDEN besvær at give det en chance i 30 dage. Hvis du betaler 30% mindre pr. konvertering var der måske nogle flere søgeord der kunne være interessante at tilføje der ville give godt overskud og derved kan du bygge en større kampagne :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Alexander Langhede Andersen:
Jeg må nok erkende, at selvom jeg bruger over 10.000 DKK på AdWords om måneden, så jeg er 200 Euro lidt for dyrt for min forretning. Det er jo ikke nok, at det kan løbe rundt - og det skal også gerne give et fornuftigt overskud at bruge jeres service, så det er besværet værd.

Jeg vil da sige at hvis det kan løbe rundt at bruge robotten med et budget på 10.000 DKK så ville jeg personligt bruge den. Jeg går ud fra at du gerne vil vokse din kampagne endnu størrere og bruge flere penge (hvis det giver overskud) på adwords. Hver gang du tilføjer nye kampagner ellr annoncegrupper kan du så være sikker på du ikke spilder penge og tid på forkerte bud. Det kan hurtigt blive meget dyrere at vente til du får et størrere budget da du i det tidsrum ikke byder optimalt. M.h.t. besvær er der INGEN BESVÆR. Du tilmelder dig og robotten står for alle dine bud, den SPARER DIG netop besvær med at du skal ind og justere dine bud hele tiden for at følge med konkurrenterne, markedsændringer etc.

Alexander Langhede Andersen:
Jeg kan dog sagtens forstå, at I har høje udgifter til servere m.m., og jeg kan som sådan også godt se idéen bag jeres priskoncept. Jeg tror bare personligt, at det vil være lettere at få 10.000 brugere, som hver måned betaler 10 Euro end at få 500 brugere, der hver måned betaler 200 Euro, og min pointe er altså, at jeg tror, at det i sidste ende ville være en bedre forretning for jer at vælge nogle priser, som er tilgængelige for en lidt bredere målgruppe.

Det vil måske være nemmere, men hver bruger koster langt over 10 euro pr. måned at holde kørende. Husk den tjekker og beregner alle dine søgeord i din kampagne minimum 5 gange dagligt og det koster altså på server omkostninger. Vores priser er netop lavet for at være tilgængelig for en bred målgruppe, de er næsten lige sat ned fra minimum 500 Euro for at vi kunne få flere "små" kunder ind.

Alexander Langhede Andersen:
Når dette er sagt, så er jeg dog sikker på, at I har et langt bedre kendskab til markedet end jeg har, og jeg vil ønske jer alt held og lykke med projektet, som uden tvivl virker meget spændende Smile

Vi takker, og husk nu at det er gratis og UDEN besvær at give det en chance i 30 dage. Hvis du betaler 30% mindre pr. konvertering var der måske nogle flere søgeord der kunne være interessante at tilføje der ville give godt overskud og derved kan du bygge en større kampagne :-)

Endnu en gang tak for svaret Nikolaj!

Jeg kan sagtens følge din tankegang, som giver god mening, men i min situation er det nu ikke som sådan målet at øge min indsats i forhold til Google AdWords - tværtimod arbejder jeg på mindre og mindre brug af det, da det ud fra mit synspunkt på alle måder er en langt bedre forretning at arbejde med SEO og forbedre sine organiske placeringer. Du har muligvis ret i, at det her og nu ville kunne spare mig nogle penge at bruge jeres værktøj, men i min situation føler jeg bare ikke, at det er den rette vej at gå, hvis man tager de mere langsigtede briller på.

Mht. til besvær vedkender jeg, at det måske var et forkert ord at bruge, men her tænker jeg lige så meget på risikoen for, at det ikke skulle være en god forretning i lige netop mit tilfælde. Det er muligt, at jeg potentielt kan spare nogle hundrede kroner om måneden ved jeres service, men omvendt risikerer jeg jo også at betale nogle hundrede kroner mere om måneden for mit brug af AdWords, hvis jeres service ikke mindsker mit budget med mindst 1.500 kr. Derfor stiller jeg altså spørgsmålstegn ved, om det er risikoen og ''besværet'' værd i lige netop mit tilfælde, selvom jeg er sikker på, at det for andre forretninger kan være en rigtig fin løsning.

Jeg kan godt se, at det er problematisk med de høje serveromkostninger, og det er naturligvis en kæmpe akillessene for jer. Så vidt jeg kan se, så er der flere andre services lignende jeres på vej, og som jeg ser det, så giver det lidt sig selv, at det er den udbyder, som knækker koden i forhold til serverne og finder en billigere måde at gøre det på, som løber med alle kunderne internationalt set og dermed også dem, som formår at få skabt sig den rigtig fine millionsforretning, der helt sikkert er potentiale til. Om ikke andet synes jeg dog, at det var et fornuftigt valg at sænke priserne fra 500 Euro til 200 Euro, og det er da et fint step i den rette retning.

Men jo - jeg vil da overveje jeres tilbud, og 30 dage gratis er selvfølgelig attraktivt. Som udgangspunkt er det dog altså ikke lige AdWords, hvor jeg ønsker at ligge fremtidens ressourcer, men derfor kan jeres værktøj som sagt før jo stadigvæk sagtens være rigtig godt for mange andre forretninger :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Da vi nu har lanceret vores Google Adwords optimering robot i Danmark har vi brug for nogle danske kunde udtalelser, så vi håber at nogle af jer kære Aminoer er klar på at prøve noget der er gratis og innovativt, og vil gøre at i tjener meget mere.

Vores første danske test webshop (www.Getbig.dk som ejes af os) mere end fordoblede deres overskud på google adwords kampagnerne. Dette er ikke unormalt, og derfor tør vi godt love 20% mere overskud!!

Vores bud robot går ikke efter at gøre dine konverteringer billigere, den går efter at øge dit overskud (typisk vil konverteringsprisen dog også falde).

Hvad gør vores bud robot?

* Den optimerer dine google adwords kampagner 24 timer i døgnet, efter målet om at få mest muligt profit!

* Ændrer bud minimum 5 gange dagligt, så du byder mest på de tidspunkter hvor folk køber mest.

* Foreslår nye søgeord og placeringer som kan give dig endnu mere overskud.

* Pauser søgeord som bare dræner budgettet så du ikke spilder dine penge.

* Byder mere på søgeord der præsterer godt, så du tjener maksimalt.

* Sørger for at du altid byder det "perfekte bud" på ALLE søgeord og placeringer.

* Tager højde for købers adfærd og tilpasser bud efter dagen på måneden, tidspunktet etc. så den kan regne sæsonudsving ud.

* Frigør utrolig meget tid for dig, da du nu kan koncentrere dig om at skrive bedre tekster, split teste etc. uden at tænke over bud

* Tager højde for at forskellige søgeord har forskellig værdi og byder derefter.

* Har et utrolig brugervenligt kontrolpanel så du nemt kan se resultaterne, ændringer etc.

* Tager kun få minutter at sætte op, og kører derefter automatisk - ingen brug for IT kyndig!

Vil du gerne have mere tid til andre ting?

Vil du gerne tjene mere på google adwords?

Vil du være en af de første til at prøve noget der virker?

Kontakt os og få en gratis prøve helt uden bindinger så du også kan se hvor meget en robot gør det bedre end dig selv eller dit Adwords bureau når det gælder om budpriser. Derefter må du meget gerne skrive om dine resultater her i tråden, og vi giver selvfølgelig et link til dit site hvis vi må bruge din udtalelse på vores hjemmeside :-)

OBS! Den kan også bruges af Adwords bureauer. Kontakt os for at høre mere.

Det kræves at man minimum bruger for 7000 DKK pr. måned på Google Adwords og har konverteringssporing slået til.

Jeg har lige et lille dumsmart spørgsmålet angående robotten.

Hvad får man egentlig ud af det hvis 20 af ens egen konkurrenter bruger den samme robot? 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
eg kan sagtens følge din tankegang, som giver god mening, men i min situation er det nu ikke som sådan målet at øge min indsats i forhold til Google AdWords - tværtimod arbejder jeg på mindre og mindre brug af det, da det ud fra mit synspunkt på alle måder er en langt bedre forretning at arbejde med SEO og forbedre sine organiske placeringer. Du har muligvis ret i, at det her og nu ville kunne spare mig nogle penge at bruge jeres værktøj, men i min situation føler jeg bare ikke, at det er den rette vej at gå, hvis man tager de mere langsigtede briller på.

Jeg synes du anskuer det forkert. Det er ikke enten eller om man bruger Adwords eller SEO. De 2 ting komplimenterer hinanden og vil man have maksimal gevinst bliver man nødt til at bruge begge ting. Du skal tænke på dine reklamer som investering og ikke som omkostninger. Der er ikke noget galt i at bruge 500.000 om dagen på adwords HVIS det giver overskud. Synes du skal arbejde lige meget på begge ting, det er ikke enten eller hvis du virkelig vil tjene penge.

Alexander Langhede Andersen:
Det er muligt, at jeg potentielt kan spare nogle hundrede kroner om måneden ved jeres service, men omvendt risikerer jeg jo også at betale nogle hundrede kroner mere om måneden for mit brug af AdWords, hvis jeres service ikke mindsker mit budget med mindst 1.500 kr.

Vores bud robot har det ikke som et mål at sænke dit budget, målet med den er at skabe maksimalt overskud. Men den kan også få mest muligt ud af et specifikt budget.

Alexander Langhede Andersen:
Som udgangspunkt er det dog altså ikke lige AdWords, hvor jeg ønsker at ligge fremtidens ressourcer, men derfor kan jeres værktøj som sagt før jo stadigvæk sagtens være rigtig godt for mange andre forretninger :-)

Tænk lige over dette en ekstra gang, og snak med nogle af dem som sælger for mange penge her på amino. Adwords er vigtigt og et godt supplement til SEO, jeg køber sågar Adwords på de keywords hvor jeg også ligger nr. 1 organisk da det simpelthen giver mere overskud (og ja jeg har testet det). Hvis du kun satser på SEO og Google en dag laver en algoritme ændring der gør du mister alle dine placeringer så står du uden nye kunder. Sørg for at spred din indsats :-)

Nu løb tråden lige lidt af sporet, men synes lige jeg ville give lidt råd med selvom det ikke handler så meget om selve robotten.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har lige et lille dumsmart spørgsmålet angående robotten.

Hvad får man egentlig ud af det hvis 20 af ens egen konkurrenter bruger den samme robot? 

Det er ikke et dumsmart spørgsmål :-)

1) Det er en hypotetisk situation, chancen for alle bruger den er meget lille da der altid er nogle forstokkede gammeldags mennesker (hehe) som ikke kan se at robotter bare er bedre til nogle ting en mennesker.

2) Da google jo ikke kun giver jer en placering efter det man byder vil i aldrig have det samme perfekte bud. Der er jo forskel på jeres annoncetekster, quality score, CTR o.s.v. så derfor vil der altid være forskel på hvad man kan byde for at opnå maksimalt overskud.

3) Derudover er der jo også forskel på hvad i tjener, der er forskel på konverteringsrate, mersalg, o.s.v. hvilket også er faktorer robotten tager højde for.

Så alt i alt er der så mange forskellige faktorer som betyder at i alle vil få de individuelt udregnede optimale bud for de forskellige søgeord, og den eneste taber bliver google da robotten sikre sig at i ikke bare fylder masser af penge i søgeord der giver underskud fordi man ikke følger bud og konverteringer ofte nok.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)