Hej alle.. Jeg er gået i gang med mit enkeltmandsfirmas regnskab (i web-regnskab), men underordnet i denne sammenhæng. Jeg er nu nået til mine annoncer på Google Annonce kronerne indbetaler jeg forud og har i starten indbetalt over temmelig mange gange i småbeløb, dvs. i gennemsnit 200 hver anden dag. Hvilket betyder jeg har en del posteringer.. Jeg har tilmed fundet ud af og finde selve fakturaen fra Googles system frem som kommer en gang om måneden, hvor der står den samlet pris den pågældende måned. Min plan er så følgende: 1. Opret en konto der hedder: "Google bank" som jeg ligger under min Balance - under Likvide beholdninger. 2. Opret en konto der hedder: "Google adwords" som jeg ligger i min resultatopgørelse under Salgsomkostninger 3. ved hver postering hvor jeg overfører til adwords trækker jeg penge fra "Bank" til "Google Bank" dvs. de 200 hver anden dag. 4. Ved hver månedsopgørelse overfører jeg så det beløb fakturaen siger fra "Google bank" til "Google Adwords" kontoen.. Er det den rigtige måde at gøre det på? Findes der en smartere? Og hvad med moms? Jeg har læst flere indlæg der snakker om moms skal i debet og kredit så de går ud med hinanden, hvordan gøres dette? Håber på jeres hjælp kan få mig videre! Mvh. Bo Johannesen |
Hej.
Jeg kan hjælpe dig, skriv til mig herinde PM