Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Prestashops

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Er ved at opstarte e.commerce projekt og har søgt information om de forskellige cms systemer. Jeg har fået et positivt indtryk af prestashops. Er der nogen der har gode erfaringer hermed? For og imod? Hvilken host skal man vælge sammen shoppen? hvordan er denne shop mht. SEO, integration af trustpilot etc?

Afslutningsvis hører jeg gerne via en PB fra en yderst kompetent programmør:-)


Håber 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Zaboo.dk:
Hvilken host skal man vælge sammen shoppen?

 

Brug http://www.ditwebhotel.dk/ her har du 1 klik system det betyder at du opsætter din shop nemt med 1 klik.

Og prestashop er super se min shop via min profil, den er lavet gennem dem. Det virker.

Jeg anbefaler presta shop 100% til brug af SEO da deres moduler hjælper dig meget på vejen til fremgang via nettet.

Men husk det er dine backlinks og linkbuilding samt den markedsføring der giver dig første pladserne.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også rigtig gode erfaringer med Prestashop. Webshoppen i min signatur er lavet i Prestashop, og det er super nemt at navigere rundt i, arbejde med og så videre :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Prestashop på 2-3 af mine shops, og er super glad for det.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Prestashop og som standard er det nemt, hurtigt og billigt at installere og sætte op.

Men når du begynder at få theme og de plugins/moduler du skal bruge for at skille dig ud og få den til at virke mere professionel, så begynder det at blive lidt mere besværligt og dyrt at få det til at spille sammen. Men sådan er det nok med de fleste shop CMS'er.

Cloudsprout som er udviklet af en herinde skulle dog være endnu lettere. Men også her skal du slippe slanterne, når du kommer lidt længere ud og får en god omsætning. :)

Not much comes for free... :)

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
så begynder det at blive lidt mere besværligt og dyrt at få det til at spille sammen

Jeg personligt syntes det er meget billigt og ikke besværligt - set i modsætning til andre systemer, jeg kan lave en shop som min for under 1000 kr pr år det er med domæne og alt, jeg gider ikke engang at regne på det, da alt er lige til.

Og modulerne er nemme at instalere, så alle kan være med.

Det kan godt være som du siger at det koster lidt ekstra for at få en speciel tema, men det er nu ikke så dyrt igen se alle tema'er her.

En anden ting er at prestashop samtidige udvikler sig hele tiden og deres nyeste funktion er endnu nemmere end de sidste 2 opgraderinger syntes jeg.

Vh

TomN

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan man lave en shop uden at bruge ret mange penge. Man kan jo holde den ret standard eller benytte en af de få gratis temaer, men så er han jo ikke længere i at gøre sin shop bare lidt unik end med standard temaet.

Jo, man kan undlade at bruge en masse moduler. Jeg har da også holdt min shop nede på 3 betalte moduler til en samlet pris af 1.500 kr (Feedback, GLS og Billy's Billing) og et tema til 600 kr, men der var da mange andre moduler, jeg gerne ville have også, men det må komme senere, når jeg finder ud af, om min shop bliver en succes eller ej.

Og når jeg siger besværligt, så mener jeg, at han selv skal ind og sidde og oversætte en masse til dansk, da der kun er ganske få danske temaer og plugins derude. (af hvad jeg har fundet)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig de andre tilfredse brugere af PrestaShop. Et fantastisk open-source system som kan designes og konfigureres lige efter din smag.

Har arbejdet med flere shop systemer og PrestaShop er klart det mest brugervenlige.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:
Brug http://www.ditwebhotel.dk/ her har du 1 klik system det betyder at du opsætter din shop nemt med 1 klik.

Tror de fleste hostingvirksomheder har 1-click install. af de mest brugte systemer og ellers er det nu ganske nemt, at installere uden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)