Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig langsom wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:
Hej John

Jeg er selv ved at flytte mit webshop system til woocommerce/wordpress.

Så til den gode og hurtige løsning, hvor ligger din wordpress installation så i dag?

Hej Boysen,

Jeg har flyttet en side med pt. mere end 1.500 unikke besøgende pr. dag til Hosting4Real, hvor sitet kører absolut glimrende i dag.

Lucas fra Hosting4Real foretog flytningen, og det gik faktisk rigtigt godt.

Kan Hosting4Real fortsætte den fine ydelse og service, vil flere sites blive flyttet fra den nuværende udbyder til Hosting4Real.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:53
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:56

Hvis du har cpanel som kontrol panel - så burde der være et punkt der hedder 'Optimize website' hvor du kan slå 'compression' til - dette gør at gzip compression bliver slået til for dine ressourcer.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 12:07

Ikke det har noget med det andet at gøre, men du mangler en facebook like knappe. Du har en til google+.  Men tror altså hvis du fik en til facebook at du måske kunne forøge dine besøgene. 

Mvh

Matt

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:07

super, tak for hjælpen :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:

Hej John

Jeg er selv ved at flytte mit webshop system til woocommerce/wordpress.

Så til den gode og hurtige løsning, hvor ligger din wordpress installation så i dag?

WooCommerce har et mindre problem når vi snakker optimering af hastigheder, grundet dens quick cart som ikke kan caches. Til det er der selvfølgelig en løsning, som jeg er igang med at skrive et indlæg om. Men ud over det kommer det selvfølgelig også an på det tema der bruges, da nogen temaer gør det bedre end andre, og det største problem der er deres store dynamik, som er det de fleste efterspørger, men som er lavet meget dårligt uden at tænke over hastigheden.

Man kan sige at dem der sidder og udvikler temaer, tit ikke tænker over at man bør udvikle så det køre bedst på en lille server, da man så nemmere kan udvide til en større server når det er nødvendigt, i stedet for at det fra start kan være en nødvendighed at gå til den store og hurtige server.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:45

Hi Djiby,

Your site isnt THAT slow,

But you can see that the scripts slow down the site (Thats good, its better that, than images :)

If speed is your main prioity you should move to THE fastest WordPress hosting there is,

WPengine 

Otherwise if I were you I would optimize the theme you are using and move the site to Meebox 

(All your scripts are loading in your header...)

You cant complain about speed if your using a free theme that is loading all its scripts in the header, and your using non wordpress optimized hosting...

Its like having an african bushman as a mechanic for your Porshe Cayanne and complaining its not as fast as your friends that has a mechanic from the Porche Factory... Follow my drift?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 04:58

Phillip Dyhr Hobbs:
Otherwise if I were you I would optimize the theme you are using and move the site to Meebox  

Hmm... Move to Meebox from Meebox? and what would that help? Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:39

Djiby:
tips til at forbedre hastigheden.

du ligger på en server der har temmeligt mange andre kunder og det har bestemt noget at sige. skal du have ordentlig hastighed skal du have en udbyder med hurtigere servere og færre kunder per server end meebox's billighoteller, hosting4real lader til at have god performance, alternativt forefindes de hurtigste servere jeg/vi nogensinde har testet, her http://www.webhosting.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:41
John Nielsen:

Phillip Dyhr Hobbs:
Otherwise if I were you I would optimize the theme you are using and move the site to Meebox  

Hmm... Move to Meebox from Meebox? and what would that help? Skype-Wink

Morn John,

Jeg glemt og lige ping serveren, men forstå hvad du mener.

I thought/guessed the website was hosted with something else, and sometimes that can cause problems

But if its hosted on meebox, then its just about optimizing that theme :) and maybe chacheing

(Unless the TS wants a REALLY fast website :) then wpengine is the way
Side 2 ud af 6 (51 indlæg)