Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig langsom wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har for lang tid siden lavet hjemmesiden http://odds-xperten.dk/, hvor jeg kommer med fodbold odds tips.

Dog har jeg et ret så irriterende problem - siden er alt for langsom, og derfor ville jeg høre om der var nogle der kendte nogle gyldne tips til at forbedre hastigheden.

- har installeret wp super cache

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:51

Det ser for mig ikke ud til at siden er langsommere end så mange andre wordpress installationer?

Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS, kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en utrolig lang server rendering - op til 1.9 sekunder - burde ikke være meget mere end 100-400ms normalt uden cache.

Men jeg kan se at WP Super cache ikke er slået rigtigt til - fordi den har ikke cached siderne. - jeg skrev lidt om det her: http://lucasrolff.com/getting-most-out-of-wp-super-cache/.

Men server side rendering er virkelig lang, og burde være en del hurtigere.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:05

Jeg takker for de hurtige svar

- er det muligt at overføre både design og det jeg har skrevet fra min nuværende side over til umbraco?

- Har nu foretaget ændringerne i wp super cache, men har du mulighed for at tjekke om det er rigtigt sat op nu?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:08

Djiby:

Jeg takker for de hurtige svar

- er det muligt at overføre både design og det jeg har skrevet fra min nuværende side over til umbraco?

- Har nu foretaget ændringerne i wp super cache, men har du mulighed for at tjekke om det er rigtigt sat op nu?

Hej Djiby,

Jeg kan se det stadig ikke virker.

Du kan ikke overflytte det direkte til umbraco, og du skal have fat i et webhotel der supporter .net - hvis du ikke alleerede har det

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 11:11

Du kan prøve at køre en test på: http://gtmetrix.com/

Så vil du formentlig få en anelse om, hvor siden hænger og hvor der kan optimeres.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kim Smidt:
Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS, kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!

Så dit bedste råd er altså at han flytter CMS system? Fordi Umbraco er bedre end wordpress og wordpress ikke kan laves hurtigere rimelig nemt?

Eller er vi måske ovre i noget cms-religion?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:34

Anyways - jeg er performance engineer :) Kontakt mig hvis du mangler hjælp

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:37

Boysen:

Kim Smidt:

Så dit bedste råd er altså at han flytter CMS system? Fordi Umbraco er bedre end wordpress og wordpress ikke kan laves hurtigere rimelig nemt?

Eller er vi måske ovre i noget cms-religion?

WordPress kan bestemt gøres hurtigt. Hvis ellers hostingudbyderen kan levere en ordentlig ydelse.
Jeg har måtte skifte udbyder på nogle af mine websites for nyligt for at få en anstændig loadtid.
Men selv på halvsløje webservere kan en god teknisk optimering gøre underværker.
Skal du have fintunet din loadtid på WordPress, kan jeg anbefale Kim Tetzlaff.
Kim har teknisk optimeret på nogle sites, som jeg er engageret i, og det har løftet ydelsen og sænket loadtid betydeligt.
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:39

Hej John

Jeg er selv ved at flytte mit webshop system til woocommerce/wordpress.

Så til den gode og hurtige løsning, hvor ligger din wordpress installation så i dag?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)