Jeg har for lang tid siden lavet hjemmesiden http://odds-xperten.dk/, hvor jeg kommer med fodbold odds tips.
Dog har jeg et ret så irriterende problem - siden er alt for langsom, og derfor ville jeg høre om der var nogle der kendte nogle gyldne tips til at forbedre hastigheden.
Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS, kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!
Så dit bedste råd er altså at han flytter CMS system? Fordi Umbraco er bedre end wordpress og wordpress ikke kan laves hurtigere rimelig nemt?
Eller er vi måske ovre i noget cms-religion?
WordPress kan bestemt gøres hurtigt. Hvis ellers hostingudbyderen kan levere en ordentlig ydelse.
Jeg har måtte skifte udbyder på nogle af mine websites for nyligt for at få en anstændig loadtid.
Men selv på halvsløje webservere kan en god teknisk optimering gøre underværker.
Skal du have fintunet din loadtid på WordPress, kan jeg anbefale Kim Tetzlaff.
Kim har teknisk optimeret på nogle sites, som jeg er engageret i, og det har løftet ydelsen og sænket loadtid betydeligt.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn