Men husk lige at dine indlæg stadig bliver stående, selvom din profil bliver slettet.
Så det er endnu en gang en løftet pegefinger om at tænker sig en ekstra gang inden man kaster tid over tasterne. Lad være med at skrive noget på internettet, som du ikke har lyst til at stå og råbe midt inde på Strøget .
Men husk lige at dine indlæg stadig bliver stående, selvom din profil bliver slettet.
Så det er endnu en gang en løftet pegefinger om at tænker sig en ekstra gang inden man kaster tid over tasterne. Lad være med at skrive noget på internettet, som du ikke har lyst til at stå og råbe midt inde på Strøget .
/Jesper
Hvis du råber noget inde på strøget så bliver det kun hørt en gang af dem der lige er til stede, på nettet bliver det stående for altid og får man sagt noget forkert, så syntes jeg det er urimeligt straf at det skal have lov til at stå der for evigt.
Jeg står inde for alt hvad jeg har sagt, nogle ting har jeg sidenhen ændret mening om, så hvis folk læser ting jeg har skrevet tidligere så kunne de få et indtryk for at jeg stadig har samme holdninger.
Det i sig selv syntes jeg er et stort problem med internettet.
Man bør kunne få slettet indlæg og sin bruger.
Jeg har dog valgt at leve med ulempen og tage risikoen for at få sagt noget jeg senere fortryder.
he he, det er da lidt underligt, nå men måske han ikke har haft noget at sige endnu, men hvorfor vil han så have slettet tråde???? gosh det er jeg ikke intellegent nok til at gennemskue
he he, det er da lidt underligt, nå men måske han ikke har haft noget at sige endnu, men hvorfor vil han så have slettet tråde???? gosh det er jeg ikke intellegent nok til at gennemskue
Han har vel bare brugt kontoen til at sende privat beskeder, f.eks. på lokalebørsen/virksomhedsbørsen o.a. og vil nu gerne have profilen slettet så alt det ryger med ud i skraldespanden.
Jeg vil gerne sige tak for nu og lukke min profil, hvordan gør jeg det??
Engang imellem er det sku lidt sjovt at læse hvordan en tråd kan æbdre sig :-) ... Trådstarter har intet spurgt på hvordan ha sletter tråde, men blot hvordan han sletter sin profil, og det er vel OK at ville slette den hvis han ikke har følt han har brugt den / fået noget ud af den
Det er nok det største problem her inde på Amino - man spærger i Øst og så er der nogle som svarer i Vest og som tilsidst får ødelagt den tråd man havde startet :-)