Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lukker man sin profil på Amino

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sige tak for nu og lukke min profil, hvordan gør jeg det??

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej,

Du skal blot sende en mail til support@amino.dk med din e-mail og dit tilknyttede brugernavn til Amino, og hvorfor du gerne vil slettes.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men husk lige at dine indlæg stadig bliver stående, selvom din profil bliver slettet.

Så det er endnu en gang en løftet pegefinger om at tænker sig en ekstra gang inden man kaster tid over tasterne.
Lad være med at skrive noget på internettet, som du ikke har lyst til at stå og råbe midt inde på Strøget Geeked.

/Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:39

Jesper Norbøll:

Men husk lige at dine indlæg stadig bliver stående, selvom din profil bliver slettet.

Umildbart er dette indlæg, det første fra trådstarteren :-)

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 20:44

Jesper Norbøll:

Så det er endnu en gang en løftet pegefinger om at tænker sig en ekstra gang inden man kaster tid over tasterne.
Lad være med at skrive noget på internettet, som du ikke har lyst til at stå og råbe midt inde på Strøget Geeked.

/Jesper

Hvis du råber noget inde på strøget så bliver det kun hørt en gang af dem der lige er til stede, på nettet bliver det stående for altid og får man sagt noget forkert, så syntes jeg det er urimeligt straf at det skal have lov til at stå der for evigt.

Jeg står inde for alt hvad jeg har sagt, nogle ting har jeg sidenhen ændret mening om, så hvis folk læser ting jeg har skrevet tidligere så kunne de få et indtryk for at jeg stadig har samme holdninger.

Det i sig selv syntes jeg er et stort problem med internettet.

Man bør kunne få slettet indlæg og sin bruger.

Jeg har dog valgt at leve med ulempen og tage risikoen for at få sagt noget jeg senere fortryder.

mvh

Peter Nilsson

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:46

Mark:

Måske har trådstarter oprettet en ny profil for ikke at være åben om at den gamle profil skal slettes?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 20:47

Niels Henriksen:

Mark:

Måske har trådstarter oprettet en ny profil for ikke at være åben om at den gamle profil skal slettes?

Tilmeldt 3. mar 12
Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 20:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

he he, det er da lidt underligt, nå men måske han ikke har haft noget at sige endnu, men hvorfor vil han så have slettet tråde???? gosh det er jeg ikke intellegent nok til at gennemskue Confused

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 21:09

linuxwebhotel:

he he, det er da lidt underligt, nå men måske han ikke har haft noget at sige endnu, men hvorfor vil han så have slettet tråde???? gosh det er jeg ikke intellegent nok til at gennemskue Confused

Han har vel bare brugt kontoen til at sende privat beskeder, f.eks. på lokalebørsen/virksomhedsbørsen o.a. og vil nu gerne have profilen slettet så alt det ryger med ud i skraldespanden. 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 06:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

FBF:
Jeg vil gerne sige tak for nu og lukke min profil, hvordan gør jeg det??

Engang imellem er det sku lidt sjovt at læse hvordan en tråd kan æbdre sig :-) ... Trådstarter har intet spurgt på hvordan ha sletter tråde, men blot hvordan han sletter sin profil, og det er vel OK at ville slette den hvis han ikke har følt han har brugt den / fået noget ud af den

Det er nok det største problem her inde på Amino - man spærger i Øst og så er der nogle som svarer i Vest og som tilsidst får ødelagt den tråd man havde startet :-)

Rigtig Glædelig Jul til Jer alle

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)