Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge mig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

For ca. et år siden gik jeg fra at være falckredder til, at være på revalidering. Hvorfor? Fordi jeg under en udrykning pådrog mig en arbejdsskade i skulderen. Kommunen vil have at jeg tager en erhversuddannelse og har afslået min ansøgning om at bliver selvstændig 2 gange. (afleverede ellers superb forretningsplan)

På revalidering og med lån, er det ikke nemt, at starte op selvstændig, men jeg brænder for dette OG ikke mindst er jeg sgu blevet skide god til det også :). Men jeg har besluttet at stoppe samarbejdet med kommunen da de ikke vil hjælpe mig på rette vej.

Jeg er sikker på, at jeg nok skal klare mig, uanset hvad. Det næste år skal jeg dog have en del jobs ved siden af for at kunne forsørge min kone og 2 børn, og samtidig kunne lancere mine projekter. Derfor søger jeg nu alle mulige jobs, som meget gerne må kunne laves fra mit kontor.

Afhængig af afregningsmetode tager jeg omkring 125 kr. i timen.

Så sidder du meget noget derude, er du velkommen til at kontakte mig. Er lære nemt, så bare skyd løs.

PS. INGEN MLM TAK

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:44
2 * pm om MLM  ellers tak
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Kenneth, hvad kan du? :)

Det er en god ide måske at skrive lidt om dine kompetancer, for at få nogle henvendelser om arbejde.
Er det coaching som det eneste (ikke at det ikke er godt nok :)) eller kan du andet? og i så fald, hvad? :)

Lige nu mangler jeg ikke hjælp, men kunne være jeg kunne senere...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:20
Hej Thomas

Og tak for din tilbagemelding. Lad mig dog lige slå fast, at det ikke er coaching jeg tilbyder. Ikke til den pris i hvertfald

Nej jeg forestiller mig ikke noget der kræver en størrer indsigt, måske mere ala venstre-hånds-arbejde.

Men en god idé med en dybere forklaring af hvad jeg egentlig kan

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:03
Hej Kenneth

Jeg kan ikke hjælpe dig med noget arbejde, men jeg så/hørte dig på Amino tastic og vil gerne give dig ret.

Du er skide GOD

Jeg håber du får nogle gode henvendelser her i gennem.

Mvh.

Thomas Bonde

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:15
Jeg kender Kenneth personlig, og jeg kan kun varmt anbefale ham overfor folk, der sidder derude og overvejer...

Som formand i en lokal JCI afdeling, har Kenneth udvist ledelsesmæssige kompetencer, der er yderst motiverende for alle medlemmerne.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:53

Hej Kenneth,

Først skal du have al held og lykke med på vejen herfra til dit projekt Den Fede Coach. SUPER idé, og jeg håber din mission lykkes, på trods af start-vanskelighederne.

Dernæst til indholdet i din tråd - du skriver at du søger alle mulige typer af jobs. Måske har jeg en mulighed som kunne være interessant for dig.

Jeg driver en virksomhed hvor vi beskæftiger os med 2 ting: 

1. Sekretærservice: Vi passer telefonen for vores kunder når de selv er optaget.

2. Vi ønsker at give andre mulighed for at tilbyde telefonpasning direkte fra deres eget kontor, via vores gennemtestede system til håndtering af opkald og telefonbeskeder.

Jeg tror at punkt 2 kunne være interessant for dig at høre mere om. Vi tilbyder et komplet system til håndtering af opkald. Vi kalder det "franchise af NordicCall", og kort og godt går det ud på at vi leverer telefoni-system og CRM-system til at håndtere de beskeder du tager imod for dine kunder.

Systemet bliver fuldstændig tilpasset dig og din virksomhed, og du kan herefter sælge telefonpasnings-service til virksomheder og organisationer i dit eget firmanavn. Telefoni-systemet er basseret på IP-telefoni, så alt hvad vi kræver af dig, er en PC og adgang til internettet på minimum 1024/512 kbit. Resten leverer vi .

Efter at have læst på din hjemmeside, har jeg fået et indtryk af dig, som en person med stor forståelse for mennesker, og forstår at du er god til at forstå hvilke behov en person eller virksomhed har, og handle på baggrund heraf. Dette er en vigtig egenskab for en telefonsekretær.

Hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne, må du meget gerne kontakte mig. Du kan maile til: tmf (at) nordiccall.dk eller ringe til mig på telefonnummer: 7020 9404. Jeg har i øvrigt også sendt dig en PM.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)