Hej Alle For ca. et år siden gik jeg fra at være falckredder til, at være på revalidering. Hvorfor? Fordi jeg under en udrykning pådrog mig en arbejdsskade i skulderen. Kommunen vil have at jeg tager en erhversuddannelse og har afslået min ansøgning om at bliver selvstændig 2 gange. (afleverede ellers superb forretningsplan) På revalidering og med lån, er det ikke nemt, at starte op selvstændig, men jeg brænder for dette OG ikke mindst er jeg sgu blevet skide god til det også :). Men jeg har besluttet at stoppe samarbejdet med kommunen da de ikke vil hjælpe mig på rette vej. Jeg er sikker på, at jeg nok skal klare mig, uanset hvad. Det næste år skal jeg dog have en del jobs ved siden af for at kunne forsørge min kone og 2 børn, og samtidig kunne lancere mine projekter. Derfor søger jeg nu alle mulige jobs, som meget gerne må kunne laves fra mit kontor. Afhængig af afregningsmetode tager jeg omkring 125 kr. i timen. Så sidder du meget noget derude, er du velkommen til at kontakte mig. Er lære nemt, så bare skyd løs. PS. INGEN MLM TAK |