Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google til at stole på?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm... Nu har jeg taget google i at snyde/ jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde

Jeg tvivler på at Travellink betaler google for at ranke på "mobil tilbud", som er tilfældet her.

Jeg ved dog ikke om jeg skal grine eller græde - skal jeg se det, som en engangs forseelse, som Google har lavet - eller skal jeg se det som snyd, fra Googles side?

Jeg har i hvert fald mistet, hvis ikke det hele, så i hvert fald en del tiltro til Google "Goodwill"

Hvad siger I andre til denne "opdagelse"?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:57
Det er der nu intet underligt i. Sandsynligvis annoncerer Travellink med nøgeleordet "tilbud" som broad match, og så vises det på alle søgninger der indeholder det ord. Det kan også være et andet relateret ord der gør det, hvis der andvendes broad match.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:58
Jeg tror såmænd bare Travellink har et ord som tilbud med i deres søgeordsliste, men har "glemt" at specificere hvilke type tilbud de er interesserede i (at give) og hvilke de ikke er interesserede i
EDIT: Og den svarede Mikkel så på samtidig :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 21:29
Ja, der kan jo være noget om snakken:)

Men når jeg så søger igen på samme søgeord, og går ind under "flere sponserede links", er de ikke at finde - nu er jeg godt nok ikke adwords ekspert, og har heller ikke brugt dem særlig meget - men burde travellink, så ikke også vises her igen, hvis det var et broad match?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:32
Snyd er et farligt ord at bruge om et anset firma. Specielt når man tager helt fejl.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 21:42
Okay - måske et forkert ordvalg der...

Men jeg vidste ikke, hvad jeg skulle kalde det ellers

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:46
Ja det er meget pussigt som folk slynger om sig med grove beskyldninger.
Bare til orientering, så kan den slags koster endog rigtig dyrt.
Jeg kender til flere på Amino der har udtalt sig dårligt om virksomheder og som efterfølgende har fået nogle hæftige regninger.

Så pas på med at beskylde andre for ting og sager. Bare fordi det er på netter, så er det IKKE gratis.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:13
Okay først og fremmest til titlens spørgsmål, "Er Google til at stole på?" - Selvfølgelig er de ikke det! Jeg ville ikke sende en skide god ide til dem og sige "Jeg synes lige i skulle vide det, men please oh please ik udnyt det til at lancere ideen før jeg gør - pretty please" .. Men hvorvidt de snyder med Adwords? Det tvivler jeg ret kraftigt på og som de andre her har sagt, Travellink har nok blot specificeret "tilbud" som søgeord.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 22:18
Michael - Mht. om google er til at stole på, mente jeg mere om det kunne passe at jeg fandt et link til travellink, når jeg søgte på mobil tilbud

Men ja, jeg tager hatten af, og indrømmer at jeg var lidt for hurtig med denne tråd - skulle måske have omformuleret mig lidt, til "kan det passe, at jeg finder travellink som sponsorerede links, når jeg søger på ''mobil tilbud''"

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Travellink har højst sandsynlig valgt at bruge ordet tilbud i broad match.

De har nok glemt at tilføje mobil og andre ord som negative match og derfor bliver de vist på mobil tilbud :-).

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)