Tjek dette link, før du læser videre: http://imageload.dk/files/88d3766184bd62d206be7a961968e8df.JPG Jeg tvivler på at Travellink betaler google for at ranke på "mobil tilbud", som er tilfældet her. Jeg ved dog ikke om jeg skal grine eller græde - skal jeg se det, som en engangs forseelse, som Google har lavet - eller skal jeg se det som snyd, fra Googles side? Jeg har i hvert fald mistet, hvis ikke det hele, så i hvert fald en del tiltro til Google "Goodwill" Hvad siger I andre til denne "opdagelse"? |
Er Google til at stole på?
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
EDIT: Og den svarede Mikkel så på samtidig :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Ja, der kan jo være noget om snakken:) Men når jeg så søger igen på samme søgeord, og går ind under "flere sponserede links", er de ikke at finde - nu er jeg godt nok ikke adwords ekspert, og har heller ikke brugt dem særlig meget - men burde travellink, så ikke også vises her igen, hvis det var et broad match? |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Okay - måske et forkert ordvalg der... Men jeg vidste ikke, hvad jeg skulle kalde det ellers |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Bare til orientering, så kan den slags koster endog rigtig dyrt. Jeg kender til flere på Amino der har udtalt sig dårligt om virksomheder og som efterfølgende har fået nogle hæftige regninger. Så pas på med at beskylde andre for ting og sager. Bare fordi det er på netter, så er det IKKE gratis. Dbh Martin |
|
Michael - Mht. om google er til at stole på, mente jeg mere om det kunne passe at jeg fandt et link til travellink, når jeg søgte på mobil tilbud ![]() Men ja, jeg tager hatten af, og indrømmer at jeg var lidt for hurtig med denne tråd - skulle måske have omformuleret mig lidt, til "kan det passe, at jeg finder travellink som sponsorerede links, når jeg søger på ''mobil tilbud''" |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Travellink har højst sandsynlig valgt at bruge ordet tilbud i broad match. De har nok glemt at tilføje mobil og andre ord som negative match og derfor bliver de vist på mobil tilbud :-). |