Nu er der jo ferie, men jeg kender en del selvstændige/virksomhedsejere. Hvis det er ok og interessant, på trods af at de ikke er på Amino, giver jeg gerne en indbydelse videre og samler et hold til et eventuelt arrangement heroppe :) Mette |
Undervisning i googles værktøjer
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg syntes at det er en rigtig god ide. Er i egentlig klar over, hvor tæt Herning er på at ligge i midten af Jylland ;0) |
![]() |
/Marcel Fuursted
Jeg stiller også gerne op til noget undervisning i søgemaskinemarkedsføring - med vægt på hands on og værktøjer... jeg har mange års undervisningserfaring ... og holder også nogen roste foredrag. og du kan jo altid prøve at søge på seo kursus - og se hvad jeg har at byde ind med. ;) Jeg er også frisk på at skræddersy en amino dag hvis det måtte have interesse ... også gerne sammen med dig Marcel hvis du skulle have brug for et sjællandsk knudepunkt :) Men ellers kan i også kigge her: kursus i søgemaskineoptimering |
Jeg kunne godt komme til Århus, men Aalborg bliver desværre for langt væk for en vestjyde... ;-) |
Jeg kunne også være intereseret i Århus evt Ålborg, men et program, en dato og en pris ville nok give flere konkrete svar. Med venlig hilsen Steen Svalø |
Steen Svalø
EDIT: F.eks. pt kører jeg "kampagner" på 12.000 for et foredrag (plus moms og kørsel), men da vi muligvis er flere foredragsholdere og muligvis flere steder, synes jeg det er bedre at se tiden an og så tage den derfra :) |
/Marcel Fuursted
|
Vi er 8 udover mig i tråden - er der nongen der ikke gider/kan Århus? |
/Marcel Fuursted