Jeg er ejer af sitet onlinecasting.dk, der formidler kontakt mellem skuespillere, statister modeller mm. og castere/agenter/instruktører osv. Da jeg er ved at opbygge ny grafisk identitet er jeg også på jagt efter et nyt og bedre slogan. Mit nuværende slogan er "Casting for alle". Nogle skrappe marketingsfolk der kan hjælpe? Jeg udlover en gratis betalingsprofil på onlinecasting.dk for det bedste slogan ;) |
Nyt slogan til castingsite
Casting call - Join today Casting call - Let's help you Det var umiddelbart hvad jeg kunne komme op med :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Den lækre løsning som enhver fan af de gamle brit-poppere Oasis vil kunne synge i søvne, og alle andre huske, tænke og klikke på: Onlinecasting.dk - cast no shadow Mvh. René |
Her har du et på dansk, hvis du partout vil være nationalpatriot men alligevel lege lidt med den engelske betydning af cast... ;-): OnlineCasting.dk - Din udsigt til stjernerne Mvh. René |
|
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
EksportInovation - den var faktisk god... Men ellers "OnlineCasting.dk - så kan du også blive en af de store" "OnlineCasting.dk - Hall of fame venter" |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard