Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt slogan til castingsite

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja. Synes også "Cast dig ud i det" er ganske god. Tror dog stadig den gamle "Casting for alle" er at foretrække.

Flere gode forslag?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:09
OnlineCasting.dk - Vil Du være kendt?
OnlineCasting.dk - Har Du drømme om at blive model/skuespiller?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:17
OnlineCasting.dk - Også for de kendte

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:25
Udover ordlyden og det umiddelbart aproposagtige så skal du jo overveje, hvad dit slogan skal signalere, Kasper.

OnlineCasting.dk er i sig selv ret neutralt og kommunikerer sin funktion. Derfor skal dit slogan være det som vinkler og brander. Det er farligt, idet man ikke kan give kant til noget, uden at enkelte potentielle brugere falder fra på grund af den valgte stil.

Så overvej hvad man skal konnotere, når man ser dit brand. Skal det være folkeligt som Føtex? For de udvalgte som Beautiful People? Eller måske "brancheorienteret" som Amino? Lige nu er det for alle. Men er det alle, du gerne vil have fat i?

Jeg kunne forestille mig, at mange kompetente eller med blot et minimum af erfaring vil vælge dit site fra alene fordi, at alle kan være med.

Vil du tale til dem der skal oprette en profil, eller til dem der skal finde en profil? Hvem tjener du pengene på? Hvem skal være din primære målgruppe?

De forslag du har fået indtil nu kommunikerer noget forskelligt, så tænk over andet end ordlyden - og i stedet hvilken betydning der rent faktisk er gemt i sætningen. Det bliver den betydning, man automatisk vil forbinde OnlineCasting med.

God jagt!

Mvh.
René

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:05
Den rigtige til jobbet

Den er god fordi den er dobbelttydig - i er de rigtige til jobbet med at finde den rigtige :)

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:20
Hej Kasper

Tak for sidst og håber du nød din ferie...

Tip fra en konkurrent... Udskriv en konkurrence blandt dine brugere. Jeg har gjort dette ad flere omgange og vælter mig i gode slogans ;-))

DASK- vi spiller en rolle! Ja, den er jo taget... ;-)

... og Kasper, ikke noget med drømme, eller bliv kendt osv.

Snakkes!

Tommy Duus

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:07
Hej Tommy.

Ja, selv tak.

Yep, jeg har også tænkt at udskrive en konkurrence :) Og ja, ærgeligt at "Vi spiller en rolle" er taget. Det er et rigtig godt slogan.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:27
En konkurrence - fin idé til at skabe bevågenhed. Men Kasper du bør nok lige læse min kære driblingkollegas indlæg igen og forholde dig til det. Et slogan SKAL sige mere end øregas. "Vi klarer lortet" er fint til et lokalt slamsugerfirma, men vil du være en prof. biz, så er signalværdien i sloganet ENORMT.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)