Flere gode forslag? |
Nyt slogan til castingsite
OnlineCasting.dk - Har Du drømme om at blive model/skuespiller? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
OnlineCasting.dk er i sig selv ret neutralt og kommunikerer sin funktion. Derfor skal dit slogan være det som vinkler og brander. Det er farligt, idet man ikke kan give kant til noget, uden at enkelte potentielle brugere falder fra på grund af den valgte stil. Så overvej hvad man skal konnotere, når man ser dit brand. Skal det være folkeligt som Føtex? For de udvalgte som Beautiful People? Eller måske "brancheorienteret" som Amino? Lige nu er det for alle. Men er det alle, du gerne vil have fat i? Jeg kunne forestille mig, at mange kompetente eller med blot et minimum af erfaring vil vælge dit site fra alene fordi, at alle kan være med. Vil du tale til dem der skal oprette en profil, eller til dem der skal finde en profil? Hvem tjener du pengene på? Hvem skal være din primære målgruppe? De forslag du har fået indtil nu kommunikerer noget forskelligt, så tænk over andet end ordlyden - og i stedet hvilken betydning der rent faktisk er gemt i sætningen. Det bliver den betydning, man automatisk vil forbinde OnlineCasting med. God jagt! Mvh. René |
Den rigtige til jobbet Den er god fordi den er dobbelttydig - i er de rigtige til jobbet med at finde den rigtige :) |
Hej Kasper Tak for sidst og håber du nød din ferie... Tip fra en konkurrent... Udskriv en konkurrence blandt dine brugere. Jeg har gjort dette ad flere omgange og vælter mig i gode slogans ;-)) DASK- vi spiller en rolle! Ja, den er jo taget... ;-) ... og Kasper, ikke noget med drømme, eller bliv kendt osv. Snakkes! Tommy Duus |
Ja, selv tak. Yep, jeg har også tænkt at udskrive en konkurrence :) Og ja, ærgeligt at "Vi spiller en rolle" er taget. Det er et rigtig godt slogan. |
|
søger ligesindede i Sønderjylland