Jeg sidder lige og tænker lidt højt. For 10 år siden var der få swinger klubber i DK, nu er der alene i kbh. følgende der kan betegnes, som swinger klubber, efter mit personlige kendskab til disse klubber.
Lounge nr.1
Adam & Eva
City Swingers
Club 20
Swingers nr.1
Swingerscopenhagen
Erotiklub
Visse af disse har flere afdelinger.
Her komme så min undren:
Hvordan finder de deres start kapital? Hvis du har hørt hvorfra, så tag lige og fortæl det til mig
Visse af disse klubber er startet op, uden de muligheder internettet byder på, med markedes undersøgelser og de lever fint i dag.
Hvorfor er det så mega svært i dag at finde den kapital der er behov for til et iværksætter projekt, som der tydeligvis er et marked for, fordi der er kunder og efterspørgelse på dette produkt?
Ja det drejer sig om sex, men helt ærlig så er det jo noget vi alle gør ...... nogen mere end andre
Jeg fatter bare ikke folk der siger, det er ulækker eller anstødene, at have sex, det er jo noget af det mest flotte og mest hengivende, man kan gøre dels for sig selv, men så sandelig også overfor ens partner, uanset om dette er en fast partner eller ej.
Måske det er mig der lever uden ret mange grænser i mit liv, netop fordi jeg har fundet min frihed og rummer plads til, at kunne give denne frihed vidre til mine gæster i klubben.
Dette overskud jeg har til andre folk end min egen famile, skal vel ikke komme mig til skade på nogen måde? Eller skal det? |