Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital stærk partner søges

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og tænker lidt højt.

For 10 år siden var der få swinger klubber i DK, nu er der alene i kbh. følgende der kan betegnes, som swinger klubber, efter mit personlige kendskab til disse klubber.

Lounge nr.1
Adam & Eva
City Swingers
Club 20
Swingers nr.1
Swingerscopenhagen
Erotiklub

Visse af disse har flere afdelinger.

Her komme så min undren:

Hvordan finder de deres start kapital? Hvis du har hørt hvorfra, så tag lige og fortæl det til mig

Visse af disse klubber er startet op, uden de muligheder internettet byder på, med markedes undersøgelser og de lever fint i dag.

Hvorfor er det så mega svært i dag at finde den kapital der er behov for til et iværksætter projekt, som der tydeligvis er et marked for, fordi der er kunder og efterspørgelse på dette produkt?

Ja det drejer sig om sex, men helt ærlig så er det jo noget vi alle gør ...... nogen mere end andre

Jeg fatter bare ikke folk der siger, det er ulækker eller anstødene, at have sex, det er jo noget af det mest flotte og mest hengivende, man kan gøre dels for sig selv, men så sandelig også overfor ens partner, uanset om dette er en fast partner eller ej.

Måske det er mig der lever uden ret mange grænser i mit liv, netop fordi jeg har fundet min frihed og rummer plads til, at kunne give denne frihed vidre til mine gæster i klubben.

Dette overskud jeg har til andre folk end min egen famile, skal vel ikke komme mig til skade på nogen måde? Eller skal det?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:20

"Men lige en ting ....hvad er hedgefond??????????????????"

Din betragtning af en hedgefond er ikke helt væk
- En hedgefond, fungerer som en et investeringsselskab betinget af en højrisiko i deres handler. Når jeg ikke skriver investeringer, er det fordi at hedgefonde satser på en hurtig gevinst. Måden hegdefonde handler på, er baseret på ekstremt korte terminer. Det er næsten synd at kalde dem terminer. 

Det er kendetegner også hedgefonde, at de ikke spreder deres risiko, men satser på at handle på det rigtige tidspunkt, i en specifik branche.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:59

ok tak for uddynbningen

Kan se på den at det er noget jeg vist skal holde mig mere end langt væk fra at gå med til.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 03:17

opdatering:

har ændret mit projekts beliggendhed fra syd sjælland som er i hård konkurrance med kbh. til Nordjylland hvor der er minimal konkurrance. kundegrundlaget er næsten ens.

har skaffet 2/3 dele af kapitalen mangler kun en godkendelse af projektet og efterfølgende underskrift på lånet på kr. 2.700.000,- selv om min klub ikke kommer igang eks. i år - så går jeg ikke ned med nakken over det fordi lånet er strikket sammen efter mine betingelser som gør jeg har fået denne mulighed.

så sidder du med 1,5 million som du godt vil have til at vokse over en årrække så giv da endelig lyd fra dig

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 21:28

nye positive ting.

Jeg er så småt begyndt at omtale mulighederne for at købe folke anparter a kr. 250,00 i mit projekt - mod alle forventninger har jeg efter 14 korte samtaler, tilkendegivelser om køb af 35 anparter, altså en kapital tilgang på kr. 8.750,00 dette er opnået på kun 2 timer - hvad ville der mon så ske hvis jeg brugte al min tid på opsøgende salg?

Må sige jeg er mere positiv overfor om det KAN lykkes at skaffe kapital.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:58

Jeg har erkendt tiden desværre ikke er moden til dette projekt.

Derfor lukker jeg stille ned for det igen.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:19

15% af den danske, voksne befolkning har prøvet at have sex i en klub (ifølge durex.com).

fficeffice" /> 

Derfor er det vist ikke helt rigtigt, at tiden ikke er moden til etablering af swinger-klubber udenfor de store byer.

Vi har en sexbutik i Nordvestsjælland, og vores kunder efterspørger lokale sexklubber. De har ikke lyst til at køre 50-ffice:smarttags" />100 kilometer for at besøge en sexklub. Den lange transport er især et problem, når man skal hjem igen midt om natten.

Da vi skulle starte vores sexbutik, gik vi til en mindre, sjællandsk og risikovillig bank med en gennemarbejdet forretningsplan. Vi fik alt, hvad vi bad om fordi vi kunne dokumentere, at det var en sund forretning, vi ønskede at starte.

Så der er altså heldigvis undtagelser der bekræfter reglen om at banker åbenbart skulle være bange for projekter, der har noget med sex at gøre.

Derfor er der den mulighed, at Renés forretningsplan ikke har været tilstrækkeligt overbevisende. Eller at han har opsøgt de forkerte banker. Eller begge dele.

Det kan jeg ikke vide noget om. Men jeg synes bare, at denne debat trængte til et lille korrektiv. Jeg beklager, at jeg har blandet mig så sent, men jeg har først opdaget debatten nu.

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 03:40

Hej Bo

Vil først rose din ret så gode webside den har jeg tit besøgt.

Du ved jo godt når man roder med ideer af erotisk art så er der mange fordomme om hvem, hvad, hvor, hvordan, hvormange og ikke mindst hvorfor.

Mit projekt er yderst gennemarbejdet, på både kryds og tværs. Du har nok ret i jeg bare har været ufattelig uheldig eller måske ikke har forstået at formulerer mig ordenligt på skrift og i tale. Dog forbliver fakta som fakta det kan der ikke laves om på.

Ja jeg er bestemt klar over behovet for en lokal klub i nordsjælland men kan ikke se en mulighed for at få gang i en klub på de kanter grundet den nærmest eksplosive stigning på ejendomspriserne netop i det område er de højeste stigninger når man ser bort fra kbh.

Fordelen ved en klub i nordsjælland er mange dels folks lidt bedre økonomi som gør en klub kan komme til at løbe rundt på de kanter frem for et sted med lav løn og stor ledighed. Ja pisse konservativt jeg ved det godt, men desværre er det vilkårne.

Bo du må heller end gerne sende mig en PM med navnet på den bank du har talt med

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 06:29

Har forresten endelig fået svar fra Told - efter 6 ugers venten og 7 rykker - det er et fuldt ud lovligt projekt - også den del der er nytænkning på området.

Så der viser jo kun mit projekt er fuldt ud lovligt, hvis der skulle herske den mindste tvivl omkring dette.

Den del der er nytænkning har jeg ikke hørt nævnt på nogen måde hverken i DK, norden, EU eller for den sags skyld fra USA: SÅ må sige det vist er en ret så stor nyskabelse når det ikke engang er KENDT i USA.

Venligst

René Buch

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:22
Side 4 ud af 5 (46 indlæg)