Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website sælges: Har tjent 3000,- på 7 måneder.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sælge hjemmesiden Laederjakke.com. Med følger også domænet Læderjakke.com, der re-directer til Laederjakke.com.

Grunden til at jeg sælger, er at jeg hurtigt har brug for en stak penge, da jeg skal til at betale indskud i en lejlighed. Det er dog heller ikke værre end at jeg må tage et par dage med artikelskrivning, hvis jeg ikke får solgt denne side :)

Info:

Laederjakke.com blev startet i begyndelsen af maj 2012, opnåede lynhurtigt gode placeringer på Google og fik en del daglige besøgende. Desværre bliver der ikke solgt særlig mange læderjakker om sommeren, så de første par måneder kom der udelukkende indtjening gennem Google AdSense.

I august kom det første deciderede salg så og siden er det gået rigtig fornuftigt. Siden er bygget meget simpelt op - der er artikler og affiliate-links, så det er ganske klassisk og kræver ingen vedligeholdelse. Du har med andre ord muligheden for at overtage et website, der tjener penge ganske passivt.

Siden har PR1, DA20 og en god stak backlinks.

Indtjening og besøgstal: 

Der har været 8.056 besøg og 17.146 sidevisninger i sidens levetid. Det toppede i september og oktober. Størstedelen kommer fra Google, hvor bl.a. søgninger som ‘køb læderjakke‘ og ‘læderjakke‘ er givtige. Det kan desuden nævnes, at der i dag kl 15:30, hvor jeg har skrevet denne tekst, har været 2 salg og en indtjening på 279 kr. 

Indtjening siden begyndelsen:

Affiliate: 2071,-
Adsense: 934,-

I alt en indtjening på 3005,- på de her 6-7 måneder.

Pris:

Vi tager en auktion, hvor startbuddet er 5000 kr og køb nu-prisen er 8000.

Send en PM eller mail til kristofferfoens@gmail.com, hvis du er interesseret. 

Hav en dejlig dag :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:46

Værd at nævne er det også, at julesalget jo begynder her lige om hjørnet, og at domænet sagtens kunne forestilles at tjene en fin stak penge også i december. :-)

Held og lykke med salget og lejligheden!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:07

Det lyder super fristende! Desværre må jeg nok takke nej, da jeg selv går og bakser med noget andet pt, som "kræver" alle de penge jeg lige nu kan få fingrene i. Lidt ligesom med dit indskud ;-) Men ellers billig nok pris. Held og lykke med det Kristoffer :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 17:19

Har du noget screenshot liggende over besøgende de sidste 3 måneder :)?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:32

Hvor meget vedligeholdelse er der - og hvor meget har du arbejdet i de 7 måneder?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Værd at nævne er det også, at julesalget jo begynder her lige om hjørnet, og at domænet sagtens kunne forestilles at tjene en fin stak penge også i december. :-)

Held og lykke med salget og lejligheden!

Noget tyder på, at julesalget for alvor er startet i dag. Det virker suspekt, at siden slår rekord samme dag som jeg sætter den til salg Stick out tongue 

Dagens indtjening:

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:14

Mads Grønlund:

Det lyder super fristende! Desværre må jeg nok takke nej, da jeg selv går og bakser med noget andet pt, som "kræver" alle de penge jeg lige nu kan få fingrene i. Lidt ligesom med dit indskud ;-) Men ellers billig nok pris. Held og lykke med det Kristoffer :)

Spændende, Mads. Jeg læste godt din første blogpost forleden - glæder mig til at se, hvad der kommer fra din hånd. 

Også held og lykke til dig :) 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:15

SEOFreak:

Har du noget screenshot liggende over besøgende de sidste 3 måneder :)?

Det kan jeg hurtigt tage og sende, hvis du smider mig en mail :)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:16

André Kristensen:

Hvor meget vedligeholdelse er der - og hvor meget har du arbejdet i de 7 måneder?

Altså, det afhænger jo af, hvor meget en eventuelt kommende ejer vil lave. Mht. vedligeholdelse er der ikke rigtig noget, men den kunne da sikkert godt klare et nyt indlæg i ny og næ. 

Jeg brugte en weekend på den der i maj, hvor jeg burede mig inde i min Prenzlauer Berg-lejlighed med energidrik og frysepizza. Siden da har jeg ikke lavet noget on-site, men jeg har brugt en del tid på at skaffe backlinks :) 
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:31

Højeste bud er lige nu 6.000 kroner.

Vinderen findes onsdag kl 22. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)