Jeg vil gerne sælge hjemmesiden Laederjakke.com. Med følger også domænet Læderjakke.com, der re-directer til Laederjakke.com.
Grunden til at jeg sælger, er at jeg hurtigt har brug for en stak penge, da jeg skal til at betale indskud i en lejlighed. Det er dog heller ikke værre end at jeg må tage et par dage med artikelskrivning, hvis jeg ikke får solgt denne side :)
Info:
Laederjakke.com blev startet i begyndelsen af maj 2012, opnåede lynhurtigt gode placeringer på Google og fik en del daglige besøgende. Desværre bliver der ikke solgt særlig mange læderjakker om sommeren, så de første par måneder kom der udelukkende indtjening gennem Google AdSense.
I august kom det første deciderede salg så og siden er det gået rigtig fornuftigt. Siden er bygget meget simpelt op - der er artikler og affiliate-links, så det er ganske klassisk og kræver ingen vedligeholdelse. Du har med andre ord muligheden for at overtage et website, der tjener penge ganske passivt.
Siden har PR1, DA20 og en god stak backlinks.
Indtjening og besøgstal:
Der har været 8.056 besøg og 17.146 sidevisninger i sidens levetid. Det toppede i september og oktober. Størstedelen kommer fra Google, hvor bl.a. søgninger som ‘køb læderjakke‘ og ‘læderjakke‘ er givtige. Det kan desuden nævnes, at der i dag kl 15:30, hvor jeg har skrevet denne tekst, har været 2 salg og en indtjening på 279 kr.
Indtjening siden begyndelsen:
Affiliate: 2071,-
Adsense: 934,-
I alt en indtjening på 3005,- på de her 6-7 måneder.
Pris:
Vi tager en auktion, hvor startbuddet er 5000 kr og køb nu-prisen er 8000.
Send en PM eller mail til kristofferfoens@gmail.com, hvis du er interesseret.
Hav en dejlig dag :)