Burde man ikke kunne oprette en landsdækkende auktion? |
Rigtig god idé !!
Og det spiller bare :-)
Burde man ikke kunne oprette en landsdækkende auktion? |
Jeg gav et bud og fik denne url http://www.amino.dk/marked/Listing/ConfirmAction?ListingID=163680&BuyItNow=False&BidAmount=10.000.050%2C00 og denne fejl Object reference not set to an instance of an object.Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nu virker det også hos mig :-) |
Niels - prøv lige igen... har lavet en manuel rettelse til din Marked-profil. Der er en fejlrettelse lige på trapperne, jeg er ved at kompilere og teste lokalt. |
hey hey - ikke byde over mig :-P |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
Det virker... men burde den ikke acceptere budet når man har udfyldt sine oplysninger? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Så fik vi endnu en vare på: Martin
|
det er lidt uklart for mig om jeg byder på alle 5 på en gang, eller om de bliver solgt en ad gangen. Jeg var også i tvivl med brunchen :-) men spændende koncept øøh hvad sker der hvis jeg køber noget til een krone? jeg mener hvordan får du dine 5 ører? :-) |