Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform - Hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Bluma.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!!

Jeg er MEGET interesseret i at høre om nogle af jer har erfaring indefor udvikling og opsætning af en platform som f.eks. www.shopify.com - altså hvad der skal til, for at man kan opsætte en online løsning, som kan tages i brug af forskellige virksomheder. 

Jeg håber på min forklaring var tilstrækkelig og håber på respons/råd/ alt der kan guide mig i den rigtige retning.

Mvh. Magnus Riddersholm

God aften allesammen :-)

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 19:42

Hvad mener du med andre virksomheder skal tage den i brug ? 

Ønsker du at lave webshops til andre firmaer, synes din tråd er lidt uklar :)

Tilmeldt 4. Apr 12
Fra  Bluma.dk Skrevet kl. 19:53

Hej Jens.

Tak for dit svar.

Konceptet er denne platform, hvor eksterne virksomheder skal have adgang via. internettet og log-in.

De skal herefter have mulighed for at benytte de værktøjer denne her platform tilbyder. 

Alá www.shopify.com www.samesystem.dk osv. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:13

Hej Magnus

Shopify er en super fed platform, og faktisk en af de nemmest at komme igang med. Men i selve bygning processen, ligner Shopify stortset alle de andre. Måden man bygger på, er typisk ved at man tager udgangspunkt i en template, som man så tilretter via html, css og liquid (som er Shopify's template sprog).

Det er selvfølgeligt surt, fordi hvem gider at sidde og bøvle med koder og browser forskelle hvis man kan undgå det. Det kan man :-)

Den 3. december launcher vi, CloudSprout som er en SiteBuilder til at bygge websites og webshops. I CloudSprout bygger man via drag-n drop, helt uden at kode. Det gør processen meget hurtigere og nemmere.

CloudSprout er et freemium produkt, hvilket betyder at det er gratis for dig at bygge og hoste sites og shops med. Du kan læse med om det her: Vinderen af Aminos Webshop priskrig.

CloudSprout er både den ideale platform til din egen webshop/site, eller hvis du vil være lave shops/sites for andre, fordi du med CloudSprout, kan leverer mere på kortere tid.

Her kan du se nogle screenshots af Designeren i CloudSprout.

Siden bygges op, ved at trække elementer fra venstre boks ind på kanvaset.

Farver, skrifttyper etc. sætte i toolbox, og ændringer vises med det samme på kanvas'et.

Det er fuld history, så du kan undo og redo som du lyster. Ctrl+z og Ctrl+y virker selvfølgeligt.

I CloudSprout er det super nemt, at lave Responsive Design, så sitet vises optimalt på mobiler, tablets, tv etc.

Tilmeldt 4. Apr 12
Fra  Bluma.dk Skrevet kl. 20:22

Hey Lundsby.

Tusind tak for dit meget kvalificerede svar og indsigt i jeres fede koncept! 

Jeg er meget interesseret i at høre mere om det, og glæder mig til lanceringen. 

Er det muligt at jeg kan kontakte dig/jer, enten telefonisk, eller ved personligt fremmøde, selvfølgelig efter lanceringen :-)

Mvh. Magnus

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:31

Hej Magnus

Super, vi er også meget spændte på lanceringen. Efter d. 3 december, håber jeg vi har lidt mere tid, så kan er du velkommen til at ringe eller skrive.
Der kommer et community hvor man kan kommunikerer, og det er også planen at vi vil stå for nogle events, hvor folk kan lærer at bruge CloudSprout.

Tilmeldt 4. Apr 12
Fra  Bluma.dk Skrevet kl. 20:34

Mange tak for det.

Jeg kontakter jer i løbet af næste uge. 

God fornøjelse!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)