Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætter-rådgivere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg ved, kan man få en vejleder på statens regning når man starter som iværksætter. Er der nogen der har prøvet det? Hjalp det? og kan du anbefale den der hjalp dig?

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin


Jeg har hjulpet en ihverksætter, som fik dækket 8 timers rådgivning via det lokale erhvervsservicecenter. Ideén var god, men var ikke i overensstemmelse med forventningerne, hvorfor han fortsatte som lønmodtager.

 

Information herom kan bl.a. findes på http://www.fec.dk  og http://www.startguiden.dk/.

 

Men det skal nu ikke komme an på tilskuddet. Jeg tager med glæde et møde med forumets ihverksættere med baggrund i en forretningsplan.

 

Med venlig hilsen

 

Peter Toft

Deloitte (København)


 


 

 

 

 

 

 

 

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare super, jeg håber at der er mange der til tage imod dit MEGET generøse tilbud.
Tak for det.

Dbh Martin
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 
Nu bliver det sgu lidt følsomt. De første par år af min virksomheds liv var den interne term omkring den hjælp der blev tilbudt fra staten at der var Iværksættervildledere og Erhvervsbremsestyrelsen.
 
Kors hvor har vi spildt mange gode og kostbare resourcer på dem.
 
Det er altså lidt pudsigt at mange af disse iværksættervildledere virker som om de kun kan overleve med statsstøtte - gud ved hvorfor!
 
For et års tid siden deltog vi på et EU-udbud fra Erhvervs- og Boligstyrelsen omkring opstart af et iværksætternetværk, som vi kaldte RAJAS, vistnok et latinsk navn for nogen med krudt i r...., hvor vi ville kombinerer den viden som den enkelte kommunale erhvervschef havde mellem ørerne med nogle gode og veltrænede erhvervsfolks evner til en sms service til en flad tier per råd, for en umiddelbar og lynhurtig reaktion på enkle spørgsmål. Med 1000 iværksættere per år med i snit 20 spørgsmål, så var starten til en god forretning ved at være på plads. Det blev desværre afvist som værende langt ude i hampen - og man valgte nogen der kunne fortsætte med at sætte de stakkels iværksættere grå hår i hovedet, med at skaffe dyrt betalte lån til middelmådig rådgivning.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Min holdning er, at det gælder om at shoppe lidt rundt, så kan det være, at man støder ind i innovative rådgivere som ikke har så meget i mod at anvende tid på seriøse iværksættere. Vi har i hvert fald stor respons på vore iværksættertilbud.

 
Interesseret tjek os ud på www.ditselskab.dk og tjek sitets indhold udover forsiden - og ja, vores formål er at skabe forretning og udvikling for os - og for vore klienter..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Også vi har en del iværksættere, som kommer og beder os om hjælp til alle de spørgsmål man nu har, når man går rundt med en idé

Vi har stor erfaring i de registreringer, tilladelser, indledende bankmøder og PR, som kræves...
 
Vi har den regel hos os, at første møde er altid GRATIS og uforpligtende!
Hvis iværksætteren så bestemmer sig for at THE SHOW MUST START...så finder vi i fællesskab frem til en rimelig og fornuftig pris...
 
Man kan altid ringe til os...og få et godt råd...vi har heller ikke noget taxameter, som startes ved telefonopkald
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)