Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksgruppe for investorer

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle
Så er website online.

www.idepitch.dk


Til dem som vil være med:
Send mig mail med info på info@idepitch.dk

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt klaret Ronni!
Du beskriver ikke noget for dem som er interesserede investorer, så der er vel adgang for alle dem som har en kapital at smække i.

Har du været ude og undersøge, hvad eventuelle ansøger siger til gebyret for deres idé?
Jeg tænker lidt, at det virker lidt til at der bliver taget lidt fokus fra det som man egentlig gerne vil, i forhold til hvis det var i en bank, at man kan prædike med sin idé, uden frygten for at man allerede på forhånd har smidt nogen penge ud af vinduet, med en fifty-fifty.
Vi har jo mange med kanon gode idéer, men som kan have svært ved at smække de rette ord på, og så er der de investorer, som forlanger at man har styr på alt.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi
Mange tak ;-)


Andi Christensen Hoej:
Du beskriver ikke noget for dem som er interesserede investorer, så der er vel adgang for alle dem som har en kapital at smække i.


Der er info til interesserede investorer her (nederst på siden):
http://www.idepitch.dk/services/

Andi Christensen Hoej:
Har du været ude og undersøge, hvad eventuelle ansøger siger til gebyret for deres idé?
Jeg tænker lidt, at det virker lidt til at der bliver taget lidt fokus fra det som man egentlig gerne vil, i forhold til hvis det var i en bank, at man kan prædike med sin idé, uden frygten for at man allerede på forhånd har smidt nogen penge ud af vinduet, med en fifty-fifty.
Vi har jo mange med kanon gode idéer, men som kan have svært ved at smække de rette ord på, og så er der de investorer, som forlanger at man har styr på alt.


Der er simpelthen nød til at være betaling for at få sorteret de useriøse fra. Det er nøje undersøgt.
Vi ligger mange resourcer i det og investorerne skal ikke spilde tiden unødvendigt.

Som du selv skriver er der tonsvis af idéer det er bare ikke alle som er nogen værd. Det kræver også den rette person og kompetencer for at kunne opnå succes.
Jeg ser det ikke som man smider penge ud af vinduet. Er idéen holdbar, gennemarbejdet og kan man sælge idéen til investorerne så er det et meget lavt beløb at betale. Tit og ofte er man også flere om at starte noget op.
Kort og godt. Hvis man ikke tror på sin idé eller tror på den kan få investering så skal man ikke tilmelde sig.
Husk på. Du kan ikke sammenligne konceptet med bank. Her får iværksætteren jo altid grundig feedback fra etablerede erhvervsdrivende uanset om der investeres eller ej.

De Bedste Hilsner
Ronni
 

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en god idé :)

Send gerne PM med flere informationer.

Jeg vil støtte projektet .
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej prosky21

Alt står beskrevet på websitet.
Du kontakter bare idepitch hvis du vil være med.

De bedste hilsner
Ronni
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni :)

Det lyder som et meget spændende og interessant projekt.

Jeg smider dig lige en pm.

Jeg søger nemlig også projekter jeg kan investere i og ser det som en rigtig god mulighed :)

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept.

Vi er selv ved at starte en netværks gruppe op. Bare generelt netværk

Men det her lyder som en rigtig god idé - har ikke læst alle indlæg igennem, men jeg vil da også gerne hører mere.

Mvh. Michael Bay Sørensen 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle interesserede både investorer og iværksættere med ide kan læse alt Info på websiten.

Nederst på siden konceptet er der speciel Info til investor.

[Signaturlink udenfor signatur fjernet]

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PM til mig :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ronni !

- flot arbejde, godt gået ! og, at du har omsat din idé til et konkret koncept der også er blevet realiseret ...

- så, det er hermed spredt på min egen linkedin-profil, samt i det jyske, i et par af mine egne grupper på linkedin :

- Aarhus - Erhverv :

-- http://www.linkedin.com/groups/Aarhus-Erhverv-%C3%85rhus-Erhverv-Aarhus-4881188

- Silkeborg - Erhverv :

-- http://www.linkedin.com/groups/Silkeborg-Erhverv-4839694

- Digital E45/DK :

-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658

hører gerne mere senere omkring hvordan projektet udvikler sig :-)

hilsner

dann s.

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)