Jeg er ved at starte mit eget tøjmærke op og jeg er i fuld gang og alt går som det skal. Min leverandør og jeg har snakket meget sammen og første ordre er klar og vores tøj kan købes fra 2013 :-)
Jeg står og skal bruge en officiel hjemmeside til dette tøjmærke. Prisklassen er i den høje ende (800-1200 kr pr del) og bliver primært polo shirts og skjorter.
Jeg har nogle rigtig fede idéer i ærmet, men først og fremmest, så skal jeg bruge en webshop, hvor tøjet skal sælges og hvor man kan læse om historien, om kvaliteten og hvorfor man skal vælge og bruge så mange penge på netop vores tøj.
Det vigtigste er at det rammer de kunder, som går op i at købe eksklusivt tøj og vil have at det hele er luksus, så der skal være meget styr på hjemmesiden.
Hvis du ville kunne klare sådan en opgave, så kontakt mig gerne på nedenstående informationer eller smid en besked her på siden. Jeg glæder mig til at høre fra jer og fortsat god aften!
Med venlig hilsen
Jannick Joel ____________________________________________________
Hej, du skal være velkommen hos os, vi har lige nu et ret enestående tilbud på en shopløsning med unikt design. Bygget på en platform du ikke behøver betale månedlige omkostninger for. Dine udgifter i år 2 er kr. 250 til serverplads.
Hvis du ønsker referencer, så send mig en PM, så kan du se nogle af de sites vi arbejder på.
Jeg syntes du skulle prøve at kigge på vores CloudSprout, vi har et fantatisk tilbud der gør at du kan starte op for 0 kr. (faktisk MINUS 550 kr.), men det kan du læse mere om her: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig.
Med CloudSprout kan du selv lave din shop, en af de heldige fænomener for Fashion (specielt highend) er at det som regel er de simple sort-hvide sites der sælger bedst.
Hvis du kunne tænke dig, hjælp fra en designer, vil jeg meget gerne prøve at finde en der passer til dig.
At kalde det vinderen af Aminos Webshop Priskrig er måske overdrivelsen der fremmer forståelsen ;) Sandhed er det næppe.
Realiteten er vel, at prisen ender på 375,- kr pr. md. for et system, hvor man skal udarbejde sit eget design. Prisen på minus 550,- er for shops, hvor det er en mikroskopisk fritidsforretning samt en Adwords-kupon de fleste kan få smidt i nakken.
De reelle omkostninger årligt ved betaling er vel kr. 4500,- og i år 2 samme beløb?
Altså 9000,- kroner for 2 års drift af en shop, hvor man selv skal lave design eller betale sig fra det.
Det efterlader dette ret reelle regnestykke:
4500 for en shop i et år, hvor du selv skal designe.
3495,- (vores tilbud på en shop), hvor du ikke skal tænke på design.
Det er selvfølgelig en vurderingssag hvad man vil og hvor meget viden man har om markedsføring og påvirkning af målgruppen. Hvis man kan designe selv, så er det sikkert fint. Det koster kun ca. en tusse ekstra af udføre eget design.
Selv med vores normalpris vil jeg ikke betraget det som "Vinderen af Aminos Webshop priskrig"
Hej Jannick, du skal være velkommen til at sende mig en PM eller mail, så kan du se et site vi er i gang med til en modevirksomhed. Konceptet er meget lig den målgruppe du arbejder med.
At kalde det vinderen af Aminos Webshop Priskrig er måske overdrivelsen der fremmer forståelsen ;) Sandhed er det næppe.
Hvis man ser lidt på tallene, så har Aminoerne givet deres mening tilkende:
- Selve start indlægget har 13 personer givet 5 stjerner. Samlet kan alle dine webshop tilbud, ikke engang fremvise en person, er har givet det 5 stjerner.
- Jeg har ikke talt tråden igennem, men der skal nok være ti indlæg, hvor folk syntes det er et super godt tilbud. Igen selvom vi lægger alle dine webshop tilbudstråde sammen (og det er nogle stykker) så kommer vi næppe derop.
- Selve tråden gav lidt over 60 tilmeldinger, og det er endda på trods af at jeg utrykkeligt har skrevet at man først kunne prøve CloudSprout fra d. 3 december.
Grunden til at så markant mange flere syntes bedre, om vores CloudSprout tilbud, er selvfølgeligt at hvis man giver 9000 kr. for 2 år, på CloudSprout, så er det fordi man har haft en omsætning, på minimum 90.000 kr. De fleste inklusive jeg selv, har det sådan at hvis vi kan veksle en 50'er til en 500 krone, så vi det som en indtægt på 450 kroner, mere end en udgift på en 50'er.
I dit tilbud kan man betale 3.500 kr. og aldrig omsætte for en krone, og så er det penge lige ud af vinduet.
Så ja, efter folks reaktion på tråden, er det helt rigtigt at kalde det for "Vinderen af Aminos Webshop priskrig".
Jeg kan ikke finde ud af design og sætte det op osv, så jeg vil vælge at få en anden til at gøre det.
Der skal være styr på det, så jeg er villig til at betale for at få det hele ordnet på en god måde.
Super, hvis CloudSprout tilbudet fanger din interesse med du endelig skrive, så vil jeg prøve at hjælpe med at finde en designer.
Vi kunne godt tænke os, at lave en mere udførelig liste med designere som kender CloudSprout, og hvilket sites de har bygget på det. Men det er ikke klar endnu. Primært fordi vi helst ikke vil anbefale designere der har lavet mindst et site på CloudSprout. Selvom vi måske kunne lempe på det, hvis der var lavet rigtigt mange sites/shops på andre platform.
Referencer er alfa og omega, når man skal købe design, hvis man ikke kan se kørende sites som live og hvis det er shops, helst tjener penge. Ja, så er det ligesom at købe en sæk uden at måtte kigge i den.
Lundsby alt det med priskrig osv. er altså overdrevet.
Hvis man selv opsætter design og opsætter sin shop i cloudsprout, ja så er det gratis at komme i gang. Det er det også hvis man selv installerer en prestashop og smider et design på.
Jeg synes ikke det er helt i orden at du sammenligner cloudsprout med f.eks. Thomas´ løsning, da man i cloudsprout selv skal lave alt arbejdet eller få en anden til at gøre det. Og hvis man får en anden til at sætte design m.m. op for sig, ja så er det startomkostninger ligesom hvis man får sat alle mulige andre shops op.
Så cloudsprout er ikke nødvendigvis billigere, da mange som ikke teknisk-kyndige alligevel skal betale for at få hjælp til at opsætte det hele og skal betale for at få udarbejdet design.
Hvis priskrigen handler om at opsætte en shop selv og gøre alt arbejde selv i forbindelse med opstart, ja så vinder cloudsprout sikkert. Det er bare ikke mange der selv ønsker at stå for hele den tekniske del.