Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg synes selv jeg har mange besøg på min side!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Personligt synes jeg det er svært at orientere sig på siden, hvilket evt. kan skyldes teksten på den sorte baggrund?

Du kan man glæde tilføje en tekst til hvert produkt, så du på den måde kan fortælle lidt mere om produktet. Google kan også lide tekst - så der drager du også stor fordel, af tekst.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:34

Den mørke baggrund skal ændres til en mere lysere udgave da den hvide tekst ser alt for underlig ud. Nu sidder jeg og tænker at i har en ski butik men hvorfor ikke køre på en mere lys side? (SNE) du kunne evt. lave nogle alpetopper i logoet. Fjern "Sponsor Me" og sæt den ned i footeren hvis i absolut VIL have den med. Halvdelen af siden er engelsk den anden havldel er dansk. 

Jeg slider ser alt for kedelig ud, ser egentlig som om i har lavet de fleste billeder i paint (Fokus på dette!), lav dem mere indbydende ud.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Jiblab Skrevet kl. 18:53

Tusinde tak allesammen! Jeg vil gennemgå det hele i løbet af ugen og se om det vil forbedre mine chancer for salg

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:12

Jeg ville f.eks. aldrig købe noget 'dyrt' tøj fra en virksomhed der 'kun' vare registreret som I/S - hvad nu hvis det skulle byttes, returneres eller lign. I mine øjne er I/S et 'hobby selskab' man kører ved siden af sine studier men man ikke rigtig er seriøs med. Smile

De slides der kører på forsiden, de er ikke rigtig i samme professionelle stil som resten af siden, jeg ville sørge for at holde content mere professionelt, og evt. få lavet en skabelon, grafik eller lignende ved en rigtig grafiker.

Alle siderne er også forskellige i layout, det kan også godt virke lidt rodet at 'statisk grafik' forsvinder ...f.eks. pilen ved webshop ...eller indkøbskurven for ikke at tale om footeren.

håber du synes det er konstruktivt Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)