Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstartshjælp trods RKI registrering!!!!!!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-07-2007 13:05:14 Forfatter: Anders Christensen 20.000 kroner er ikke uoverskueligt at tjene på lidt ekstraarbejde i din sommerferie, eller ved at arbejde f.eks. om lørdagen i en periode.

Så min anbefaling er: På med vanten, ud og stemme dørklokker og finde lidt ekstra at rive i.

Enig jeg arbejder suplerende ved siden af egen virksomhed, trods indtjening som gerne skulle investerres i "firmaet" bliver jeg nødt til at arbejde for at kunne have råd til bleer til den lille og betale husleje osv..

Så jeg har "2" fuldtids job.. Da jeg har mange jern i ilden. i Firmaet..

Jens

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:21
Af med hatten for Hr. Jens Lykke Nielsen !

Det er en super flot indsats og jeg håber du få succes....

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hej

Jeg mangler 20.000 for at kunne komme igang med min shop, jeg skylder noget mere i RKI. Det er der vist nogen der har misforstået.

Og fritidsjob er udelukket da jeg går hjemme og passer min 2 år gamle datter. Min mand har funldtidsjob me er også i RKI så han kan heller ikke hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Ja det er rigtig flot klaret!

Hatten af for det!

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:06
Ja holdakæft hvor er det flot klaret alle i super iværksættere der knokler r.... ud af bukserne, og alle i skullerklapper der drejer tråden her til noget helt irellevant, i er da bare så fantastiske.

Jeg tror faktisk at BoletteB var intereseret i at få et forslag til at låne pengene eller anden fornuftig hjælp til at starte sit livsværk trods sin reg. i det meste ublue og usympatiske system som rki. nu engang er og hvor hver femte dansker på en eller anden måde nu er reg.

Efter min bedste overbevisning er dette forum seriøst og de brugere som har tråde her med forskellige problemer og andre spørgsmål forventer selvfølgelig også seriøse svar som burde være svar på spørgsmålet ,, og jo jo jeg er fuldt ud klar over jeg heller ikke har svaret på BoletteB´s spørgsmål men jeg syntes lige i skullerklappere fordrejer tråden

BoletteB , jeg ønsker dig alt held og lykke,, jeg står også i dette register men har da fået mine forretninger op og køre med 00,00 kr. i starts kapital..    

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:27
Hæv een af Jeres pensioner, hvis I har sådan noget.....

Det bliver jeg desværre selv nødt til, hvis jeg bliver klar som Iværksætter

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 20:00
al ære og respekt for at Bollette går hjemme og passer barnet, men måske det ville sende et positivt signal

hvis hun tog et job, prøvede at få gælden ud af verden.

Vend den rundt og spørg dig selv hvad dit svar ville være til en der kommer og vil have finansieret 20.000,-

til opstart af webshop, er reg i RKI, og ikke mener det er muligt af få et job pga man har et 2 årigt barn

der skal passes ( hvis ellers barnet er sundt og rask )

Jeg kan ihvertfald godt forstå at banken ikke bare klapper i hænderne og smider pengene på bordet.

Der findes også jobs der skal udføres når manden har fri, så børnepasningen kunne der nok findes ud af.

Ovenstående er ikke skrevet for at træde rundt i en dum situation, blot for at åbne øjnene for at

hvis man gerne vil noget, er det ind i mellem nødvendigt SELV at bringe et offer, og ikke blot skyde skylden

på stejle banker og RKI.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 20:58
Vil da gerne hjælpe hvis jeg kan...
Hvordan ser dit budget ud ?
Hvor meget af følgende har du og hvad har du sat af a de 20.000,- til følgende...

Domain navn (75,-) ?
Web hotel ?
Web shop ?
Kollektioner
?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:02

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:45
Dato: 21-07-2007 21:01:36
Forfatter: Business

Hvis du kan svare Ja på følgende,
er du godt på vej til at få lånet:

Jeg er fyldt 25 år.

Jeg er ikke registreret i RKI.

Jeg har en husstandsindkomst på min. 100.000 kr. om året.

Har du overhovedet læst siden inden du smed linket til den? Problemet er jo netop at spørgeren i dette tilfælde er registreret i RKI...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)