det er kun forsiden der har pagerank 3 , de fleste undersider på din side er ikke vurderet af google derved lavere pagerank end nul eksempelvis denne her underside siger den ikke er vurderet af google http://hverdagogfamilie.dk/gavogne/ , men vis alle får et forside links dem som du lover et links den ranks så er det jo okay , men vis lover 0 , er det også lavere at få ikke vurderet af google , så bare dine kunder ved hvad de får , men det siger du sikkert også til dem at de links sådan set er nul værdi , dem som ikke er vurderet undersider kan have en vis værdi vis de passer ekstrem godt til ens emme vis tænker hele siden omhandler dit emme har en masse gode unikke artikler der er om dit emme på siden , dog ikke kun med udgående links over alt så det ligner købte links .men din side ligner en side , der er værdifuldt da købte links ikke er tilladt i følge google regler skal man altid passe lidt på med det |
TomN:ExpressCMS:kunne du lave det til 1 til 3 ?
Siderne er næsten alle sammen minimum PR 2, så det er intet problem.
Du får en repport efter udgivelsen hvor de er opsat.
jeg er forvirret det er altså kun din forside der har den ranks ,men det vil altså sige man får 9 unikke artikler der alle samme vil altid ligge på din forside , men det betyder jo alle undersider ligger der gratis for de får ikke den lovet ranks , det lyder rimeligt nok , vis jeg altså har forstået dit tilbud korrekt , men jeg synes der mangler en del informationer på din side og i tråden omkring dette spørgsmål , da jeg ikke lige forstår dit tilbud