Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 5 Danske backlinks og Vind en 350 kr præmie

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

TomN:

ExpressCMS:

De sider jeg kan få udgivet 5 artikler på har de pagerank?

og er de danske?

fra 0 til 3 det kan være sider som www.hverdagogfamilie.dk mm.

De er alle Danske

s

det er kun forsiden der har pagerank 3 , de fleste undersider på din side er ikke vurderet af google derved lavere pagerank end nul eksempelvis denne her underside siger den ikke er vurderet af google http://hverdagogfamilie.dk/gavogne/  , men vis alle får et forside links dem som du lover et links den ranks så er det jo okay , men vis lover 0 , er det også lavere at få ikke vurderet af google , så bare dine kunder ved hvad de får , men det siger du sikkert også til dem at de links sådan set er nul værdi , dem som ikke er vurderet

undersider kan have en vis værdi vis de passer ekstrem godt til ens emme vis tænker hele siden omhandler dit emme har en masse gode unikke artikler der er om dit emme på siden , dog ikke kun med udgående links over alt så det ligner købte links .men din side ligner en side , der er værdifuldt da købte links ikke er tilladt i følge google regler skal man altid passe lidt på med det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41

TomN:

ExpressCMS:
kunne du lave det til 1 til 3 ?

Siderne er næsten alle sammen minimum PR 2, så det er intet problem.

Du får en repport efter udgivelsen hvor de er opsat.

jeg er forvirret det er altså kun din forside der har den ranks  ,men det vil altså sige man får 9 unikke artikler der alle samme vil altid ligge på din forside , men det betyder jo alle undersider ligger der gratis for de får ikke den lovet ranks , det lyder rimeligt nok , vis jeg altså har forstået dit tilbud korrekt , men jeg synes der mangler en del informationer på din side og i tråden omkring dette spørgsmål , da jeg ikke lige forstår dit tilbud

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:14

Så alt i alt for du 9 x den samme web 2.0 side ? lol :P

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:10

TomN:

Wow skal der ikke mere til ?? Stick out tongue

skriv gerne noget hvis i syntes at  i mangler oplysninger jeg kontaktes bedst på linkbuildingpakke@gmail.com 

Nej manglende standardoplysninger er ofte noget der skæmmer mange kunder væk, da der ikke er nogen grund til at udelade dem, med mindre man ønsker at skjule sig. Så det vil være en god ide at få dem med.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 06:40

Mikael christiansen:
jeg er forvirret

Jeg tror alle er blevet ;)

For at gøre alt mindre forvirende, for alle. Så prøver jeg igen

1. i snakker om mine produkter, det er meget tydeligt for mig at se at i snakker om 2 forskellige.

2. det er de to her i snakker om, (9 x web 2,0 sider " opsat og klar til brug, så alle selv kan lave deres linkbuilding hurtigere " ) og  ( 5 artikler udgivet " du skriver selv dine artikler - vi udgiver dem kun " )

3. Hele tråden handler om en præmine at du vinder ( 9 x web 2,0 siderne ) hvis du køber en af vores produkter ( her skrev jeg at det kunne være 5 artikler udgivet da det var vores billigste ydelse = pris 150 kr) Men jeg kunne også skrive denne ( linkpakke 3 ) til 5000 kr !!!

( For at forklare bedre så skriv på mail til mig hvis det har interesse, da i blander tingene samme, ved at spørge om jeg skriver på dansk ( det står på siden, jeg kan godt se at man vil have alle informationer på oplæget her, men med alle de spørgsmål, der kommer så er det bedst i skriver direkte til mig da folk bliver MEGET forvirret Stick out tongue eller "læs på servicen jeg laver ud fra alle produkterne før i skriver om der er 300 ord med lol" )

Så for at opsumerer:

Det er et juletilbud med præmie, og det er hele december, så alle der køber deltager, og HUSK i får 5 Danske backlinks med uanset om det er den billige eller dyre løsning i køber gennem min shop.

Fortsat god morgen til alle

Vh

TomN

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:28

Ikke for at ødelægge dit tilbud men den der 150 kr. Pakke er da betalte links som hvis ikke er direkte skadelige så giver de i hvert fald ikke noget ranking power og er de alle sammen fra samme klasse-c ip-adresse?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:34

TomN:

Mikael christiansen:
jeg er forvirret

Jeg tror alle er blevet ;)

For at gøre alt mindre forvirende, for alle. Så prøver jeg igen

1. i snakker om mine produkter, det er meget tydeligt for mig at se at i snakker om 2 forskellige.

2. det er de to her i snakker om, (9 x web 2,0 sider " opsat og klar til brug, så alle selv kan lave deres linkbuilding hurtigere " ) og  ( 5 artikler udgivet " du skriver selv dine artikler - vi udgiver dem kun " )

3. Hele tråden handler om en præmine at du vinder ( 9 x web 2,0 siderne ) hvis du køber en af vores produkter ( her skrev jeg at det kunne være 5 artikler udgivet da det var vores billigste ydelse = pris 150 kr) Men jeg kunne også skrive denne ( linkpakke 3 ) til 5000 kr !!!

( For at forklare bedre så skriv på mail til mig hvis det har interesse, da i blander tingene samme, ved at spørge om jeg skriver på dansk ( det står på siden, jeg kan godt se at man vil have alle informationer på oplæget her, men med alle de spørgsmål, der kommer så er det bedst i skriver direkte til mig da folk bliver MEGET forvirret Stick out tongue eller "læs på servicen jeg laver ud fra alle produkterne før i skriver om der er 300 ord med lol" )

Så for at opsumerer:

Det er et juletilbud med præmie, og det er hele december, så alle der køber deltager, og HUSK i får 5 Danske backlinks med uanset om det er den billige eller dyre løsning i køber gennem min shop.

Fortsat god morgen til alle

Vh

TomN

jeg går ind på din side , jeg kan ikke se hvem du er?

der står en gmail klart nogle ikke ved hvem man skriver med

der mangler info på siden , hvad er det i tilbyder?

om tilbudte er godt eller dårligt ved jeg ikke men vis der står dine virksomheds info på siden og hvad du levere får du klart flere kunder informationer let tilgængeligt er den letteste vej til at få kunder

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:52

Mistænkeligt..

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 20:16

Mikael christiansen:
det er kun forsiden der har pagerank 3

Når man køber udgivelse af 5 artikler man selv skriver gennem min side, så udgives de på sider fra Page rank 0 til 3.

som du skriver så betyder det at min side har eksempel page rank 3, ( Jeg lover ikke at dem der køber denne service får deres artikel op på en pagerank 3)

Håber det forklare denne service lidt bedre

Men HUSK alle får stadig 5 danske backlinks med i deres køb hele december.

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 20:25

Mikael christiansen:

jeg går ind på din side , jeg kan ikke se hvem du er?

der står en gmail klart nogle ikke ved hvem man skriver med

der mangler info på siden , hvad er det i tilbyder?

Mit navn er Tom Nielsen

Jeg ejer hjemmesiden Linkbuildingpakke.dk og bor i Næstved.

skriver du til min mail linkbuildingpakke@gmail.com så skriver du direkte til mig Stick out tongue

Det er markedsføring og linkbuilding jeg sælger.

håber det besvarer dine spørgsmål godt nok ellers er du velkommentil at skrive til min mail.

Vh

TomN

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)