Hej kære Amino folk Nu er det snart jul - tro det eller lad være, julen nærmer sig og julestemningen er allerede oppe hjemme hos mig, derfor tænkte jeg hvorfor ikke dele lidt ud af min julestemning. NU og i december giver jeg alle mine kunder muligheden for at deltage i lodtrækningen om denne nyhed "9 x Web 2,0" til en værdi af 350kr. For at deltage skal du købe en af mine ydelser - først der deltager du i lodtrækningen om denne nyhed. Lodtrækningen starter allerede nu, så kom i forkøbet og deltag i vores præmie jagt. Eksempel på deltagelse: Du får 5 danske backlinks til en værdi af 250kr. og deltager i lodtrækningen som slutter d. 23 dec. om 9 x Web 2,0 hjemmesider ( pris for 9 x Web 2,0 = 350 KR, Læs mere på min hjemmeside.) Så for prisen af kun 150 KR får du for minimum 400KR med det samme og samtidige deltager du om en præmie på 350 KR Jeg håber julestemningen kom hjem til dig nu, så skriv en besked eller køb direkte på hjemmesiden . www.linkbuildingpakke.dk Skriv Amino ved køb og deltag |
Tilbuddet er der stadig og hele dec. så prøv os og oplev en forskel...
Udgiv dine artikler forskellige steder nemt ! Eller prøv en af mine andre services.