Det ser ellers rigtig spændene ud Lundsby. Nu er jeg ikke så meget inde i det, men kan hjemmesiden arbejde sammen med E-conomic ? Også hvis man evt. Har sine varer på et lagerhotel?
Mange tak! Ja, vi har også en e-conmic integration, og jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle virke med et lagerhotel.
Vi har designet CloudSprout så det ikke bare er det perfekte sted at starte, men sådan at løsningen også kan vokse i takt med din succes.
Du siger at systemet kører med over 100 kunder, men at jeg først kan prøve det d. 3 december?
Det kan jeg ikke helt forstå?:-)
Det er fordi det er designere som vi har instrueret der har sat deres løsninger op. Hvis man prøvede CloudSprout idag, ville man sandsynligvis havde meget svært ved det. Men når der er startsites og vi har fået programmeret færdigt, så bliver det nemt!
Tak for dit råd Thomas, det vil jeg tage med i alle overvejelserne:-)
Det var da så lidt. Pointen er også, tænk på dine årlige omkostninger, for målet er vel at skulle tjene nok på det, så du en dag kan leve af det?
De "låste" løsninger kan være fine i en startfase, men der er stor risiko for at vokse ud af dem ret hurtigt - det kræver så specialprogrammering at komme videre. Eller indkøb af en masse "ekstrapakker", som der ofte tilbydes. Det ser rigtig billigt ud i starten, men ender ofte med at være rigtig dyrt. Det bider som regel sig selv i halen, hvis du får succes :)
Jeg forstår udemærket hvad du mener. Men det er sådan lidt "hønen eller ægget" agtigt... For at få kunder (= indtægt) skal jeg have en flot hjemmeside. Men for at have råd til en flot hjemmeside, skal jeg have kunder.
Så derfor tænker jeg at jeg bliver nødt til at starte et sted. Altså der er pt ikke mulighed for at købe noget i prisklassen over 2000. Og jeg vil gerne igang nu (snarest):-)
Lundsby:
Hvordan er muligheden for at lave SEO på webshoppen hos jer?
Jeg har pt en WP side (ikke webshop). Hvis jeg nu kobler mailchimp til min nuværende WP side, kan jeg så flytte den over til jer senere?
Ja, det er ikke noget problem.
Molli Amalie Marcussen:
Er der både mulighed for paypal og quickpay?
Ja, begge ting er inkluderet i prisen (gratis), men du skal være opmærksom på at man skal havde en indløsningsaftale med PBS for at kunne bruge den normale gateway.