Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man overhovedet sælge i Sverige uden Klarna?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad nu om man selv fakturer?

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:56

Jeg takker mange gange for alle svarene. Jeg kan godt høre, at det er særdeles svært at klare sig uden fakturabetaling i Sverige, og det var vel egentlig også, hvad jeg havde forventet. Derfor må jeg nu igen i gang med at se, om jeg ikke på en eller anden måde kan dette få integreret i Shopify.

Hvilke fakturabetalingstjenester kender I? Og kender I evt. nogen programmør, som måske ville kunne hjælpe mig med at få lavet en sådan betalingsløsning til min Shopify webshop?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:09
Alexander Langhede Andersen:

Jeg takker mange gange for alle svarene. Jeg kan godt høre, at det er særdeles svært at klare sig uden fakturabetaling i Sverige, og det var vel egentlig også, hvad jeg havde forventet. Derfor må jeg nu igen i gang med at se, om jeg ikke på en eller anden måde kan dette få integreret i Shopify.

Hvilke fakturabetalingstjenester kender I? Og kender I evt. nogen programmør, som måske ville kunne hjælpe mig med at få lavet en sådan betalingsløsning til min Shopify webshop?

Betalingsdelen er en del af Shopifys kerne og kan kun ændres af Shopify selv

Integrationen mod Quickpay er lavet via ActiveMerchant og det er her, der i givet fald skal rettes - af Shopify
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:09
Payex tilbyder også faktura service.

payex.dk

Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 12:46

marjoe:

Og må da også indrømme at det er denne tråd der har mindet mig om at den skal på, det skulle nok bare have været i løbet af året, og ikke lige her i start julehandel, hvor det hele er ved at være kaotisk.

Men kan kun sige til mig selv : Stram op John, det er for dårligt det ikke er gjort tidligere :-)

Du vil nok også blive overrasket over hvor meget det bidrager i din danske shop, især i julehandlen. Danskerne er meget tilbøjelige til enten at delbetale eller få kredit på deres julegaver.

Så et must i SE, og du vil blive overrasket over hvor meget det gir i DK.Wink

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:00

Jakob Højland:

Du vil nok også blive overrasket over hvor meget det bidrager i din danske shop, især i julehandlen. Danskerne er meget tilbøjelige til enten at delbetale eller få kredit på deres julegaver.

Så et must i SE, og du vil blive overrasket over hvor meget det gir i DK.Wink

Det vil glæde mig. Og er ved at sætte den op på mit svenske site som start.

Er Klarna også populær i DK?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 08:10

marjoe:
Er Klarna også populær i DK?

Altså fakturabetaling generelt, ikke kun klarna, vinder mere og mere indpas i DK. Men det er ikke et must i DK som det er i SE

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 15:14

Jeg har lige et ekstra indskydende spørgsmål, der ligeledes er ganske relevant, når vi snakker om svensk e-handel.

Ved I, om det er lovpligtigt i Sverige, at ens betalingsløsning skal indeholde 3D Secure, når der er tale om en alm. handel med kreditkort?

Jeg har talt med Euroline, Swedbank samt Teller.se, og de lader alle sammen til at påkræve 3D Secure. Problemet er blot, at Shopify vist som udgangspunkt ikke understøtter dette, og derfor vil jeg naturligvis helst finde en betalingsløsing uden 3D Secure.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:23

Jeg har fundet ud af, at 3D Secure ikke er lovpligtigt i Sverige, men alligevel er der dog masser af store betalingsløsninger, som påkræver det - deriblandt Swedbank og Euroline. Hvis du ikke kender til 3D Secure, så kan jeg nævne, at det er en lille personlig kode, som kortholderen skal identificerer sig med ved sit køb efter, at alm. kortoplysninger m.m. er indtastet.

Det lyder jo smart, men problemet er bare, at de færreste kan huske deres eget lille password, og så vidt jeg ved, er 3D Secure kendt som værende rigtig skidt for konverteringsraten på en dansk webshop. Men er der nogen, der ved, hvordan situationen er i Sverige? Er de mere vant til det, og påvirker det derfor ikke konverteringsraten så meget?

Derudover vil jeg også høre, om I kender nogle betalingsløsninger, der kan bruges i udlandet/Sverige, og som ikke kræver 3D Secure? Det er en fordel, hvis løsning kan køre igennem danske betalingsgateways som Quickpay og ePay.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så fik jeg Klarna på www.marjoe.se

Så er det spændende om det hæver omsætningen :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)