Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af HD videokamera?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
   Svigerfar har aftaget vores gamle forældede VHS-C videokamera mod at male vores stue .

Men det er ensbetydende med at jeg nu er på jagt efter et nyt kamera til privat brug.
Jeg har godt kendskab til både Sony og Panasonic''s kameraer i de professionelle udgaver, men må indrømme at jeg er rimeligt blank hvad angår et mere "jordnært" kamera til hjemmebrug. Og at købe et 20.000 kr. kamera til at lave hjemmevideoer af familien, mine fjernstyrede fly m.m. er jeg sku for nærrig til .

Umidlbart vil jeg gerne have et kamera i HD (high definition - ikke harddisk). Om det optager til harddisk eller DV-bånd er som sådan ligegyldigt.

Er der nogen som har nogle gode bud og erfaringer?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:08
  Sig mig - er videokameraer ved at være helt yt, siden der ikke er nogen som har nogle gode bud?

I så fald må jeg jo vente til at yoyo''en får sit comeback .

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:14
Kære Jesper!

Om Yoyo''en har fået sit comeback vides ikke ... men her kommer mit bud på et super camera.

Jeg har et Handycam HDD 30GB m 800x digital zoom - pris 6.999,- incl. redigeringsprogram

Det er et camera der er rimelig let at betjene og det kan sågar optage med natlys.

Jeg ved at Handycam har andre og billigere udgaver, men dette kan jeg varmt anbefale, da jeg er 100%   tilfreds med mit!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)