Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudbetale domæne ... betyder det noget for SEO?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes jeg har læst at det betyder noget, rent SEO mæssigt, hvis man betaler for sit domæne f.eks 10 år frem.

Nogle der har erfaringer med det?

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:22

Jeg har ingen erfaringer med om det skulle have nogle positiv virkning med at betale et domæne 10 år frem.

Det giver dog et plus hvis dit domæne for eksempel er 10 år gammelt.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:22

Hej Jesper,

Det mener nogle SEO'ere. Det giver mening, da det jo er et "bevis" på at man er en smule mere seriøs omkring sit projekt, men HVIS det er en rankingfaktor er den så lille at betydningen ikke gør at du får mærkbare resultater.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:34

Patrick Olsen:

Hej Jesper,

Det mener nogle SEO'ere. Det giver mening, da det jo er et "bevis" på at man er en smule mere seriøs omkring sit projekt, men HVIS det er en rankingfaktor er den så lille at betydningen ikke gør at du får mærkbare resultater.

Mange bække små. Det er nemmere at finde 100,- på gaden i småmønter end i en 100-lap, fordi alle vil samle en 100-lap op.

Men du har sikkert ret i at effekten vil være overhoved ikke målbar, men hvis du ligger i en rigtig konkurrencepræget branche hvor hele side 1 + 2 dyrker SEO, så tæller alt vel?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:58

Hvis du skal bygge en bil, der kan vinde et ræs og du har 1000,- til at gøre det kan du gøre det på forskellige måder. 

En idé er at købe en god manual om at bygge en bil.
Et andet er at starte med at finde ud af om en billak til 1000,- end en til 45,- giver mindre vindmodstand til ræset :-) 

Skal ikke kunne sige om den billak er bedre, men den er i hvert fald sikrest, hvis du har gode placeringer. Kender til en kendt gut med et kendt site, der lige glemte at forny site domænenavn

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:35

Gita Street:

Skal ikke kunne sige om den billak er bedre, men den er i hvert fald sikrest, hvis du har gode placeringer. Kender til en kendt gut med et kendt site, der lige glemte at forny site domænenavn.

Av for Søren da. Man skal altid huske at forny sine sites.

Jeg siger ikke at det ikke kan betale sig, jeg gør det selv ved større projekter. Men hvis man blot skal lave sit første website eller teste lidt affiliate af, så kan man eksempelvis bruge pengene på licenser til konverteringsoptimerings-værktøjer eller lign. Det burde de fleste få mere ud af.

Well thumbs up. Hvis trådstarter har nogle spørgsmål er du velkommen til at sende mig en PM :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 15:52

Kære alle

Tak for gode svar.

Ja, jeg ved godt at man ikke kan erstatte hele sin SEO indsats ved bare at betale sit domæne et par år ekstra forud Wink

Men når man i forvejen skruer på alverdens SEO knapper kunne det her måske være en af dem. Og som nogle også skriver, giver det i bonus lidt ekstra sikkerhed så man ikke risikerer at ens domæne udløber fordi man af en eller anden grund ikke har modtaget advarslerne.

Så jeg vil ihvertfald gøre det ... tak for input.

/Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)