Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget SEO får man?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
...for 1.500 kroner?

Jeg har lige fået en mail om at jeg kan købe Martin Thorborgs bog der kommer til august for 1.500,-

Det synes jeg er dyrt (det er jo en bog!), men det kan være jeg tager fejl - derfor: Hvis jeg skal ud og købe SEO hos et firma, hvad får jeg så for 1.500,- Kan det betale sig at købe bogen og selv nørkle med det eller får jeg mere ud af at gå til et firma med speciale i SEO?

På forhånd tak

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:23
Hej, Mette
Det er jo to vidt forskellige ting. Martins bog handler om e-handel (og er meget lærerig) og hvor vigtigt SEO er (og enkelte gode råd). Han anbefaler dog, at man bruger penge på en søgemaskineekspert, da det er vigtigt det bliver gjort rigtigt :) Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget du kan få hos andre for 1.500, men det er ihvertfald ikke ret meget hos os (faktisk forsvindende lidt). Jeg vil faktisk anbefale at købe bogen i stedet... Også selvom du så havde 5.000! Det er en bog der med garanti (det kan man selvfølgelig ikke, men læs referencerne på hans side) giver pengene igen.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:28
Ah! Ja se det opklarede jo en del :)

Så er vi jo ude i noget helt andet! 

Tak for svaret - jeg må jo se på tilbuddet så og så tænke på SEO når det kommer så vidt at jeg skal bruge det :)

Mvh

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:33
Nu vil jeg gerne sige til dig, at du bare skal give den gas og tage én ting ad gangen - og det vil jeg også anbefale dig, hvis du VITTERLIGT ikke har muligheden for andet... Men sandheden er faktisk, at det er smartest at tænke på SEO fra starten af. Når du har et system er du allerede bagefter. Systemet er måske ikke søgemaskinevenligt og alt det arbejde du har lavet gør bare arbejdet for det pågældende SEO firma sværere - og dermed dyrere...
Men husk: det skal ikke skræmme dig - jeg synes bare du skulle lægge en strategi allerede nu, hvis du har planer om at satse på SEO senere. Og når jeg taler strategi er det nok mest af alt et møde med banken

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:23
Tak for omsorgen - den er værdsat! :)

Jeg skal nok have SEO med på sidelinien når jeg køber system!

Mvh

Mette

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:45
Hej Mette.

Nu har du jo ikke skrevet et ord om, hvor langt du er henne i processen med din hjemmeside, hvad du beskæftiger dig med eller fortæller hvilket marked du er i.
Derfor er det også svært at råde dig, når du har et begrænset budget.

Søgemaskineoptimering er dyrt, hvis du skal have topplaceringer på søgeord med meget konkurrence.
Til gengæld det kan helt sikkert også betale sig, når man har trimmet sin forretning til at konvertere de besøgende til kunder og man sælger produkter med en rimelig fortjeneste på.

Men inden du når hertil vil jeg anbefale dig at starte med Google AdWords og en ordentlig søgeords-analyse.
Ellers risikerer du at få optimeret dine sider på søgeord, som kun giver ganske få kunder i butikken.
Og disse ord kan tit være de samme, som er svære at søgeoptimere på.

Jeg har skrevet Søgeoptimeringsrapporten til dig og andre der arbejder med et begræset budget.
Ideen er, at du kan få et fundament at arbejde ud fra når vi taler Søgemaskineoptimering for der er faktisk en del du kan gøre selv hvis du bare er opmærksom på det.

Lige nu kan du downloade de sidste 10 afsnit af Søgeoptimeringsrapporten når du tilmelder dig til mit nyhedsbrev.
Venlig hilsen, Christian

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:27
Tak for dit svar :)

Når jeg er lidt længere i processen skal jeg nok lave en post og præsentere det hele lidt mere indgående, sådan at Aminoerne kan give feedback og gode råd :)

Det vil jeg se frem til :)

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 09:28
Dato: 15-07-2007 11:14:15 Forfatter:MetteSkagen

...for 1.500 kroner?

Mette

Amino har SEO. skriv et indlæg og søg på google  site: "ditsite.dk"

Så kan du spare de 1500 kr.

Dog vil jeg da skyde på et lidt større beløb eller søg ekspertise i Indien. der sidder billige programmører og laver sådan noget og meget andet for 4 - xx $ i timen..

Jeg benytter mig ikke selv af SEO heller ikke google adwords .. Kun google ads, som bestemt er genialt til at tjene penge online...

Jeg bruger Myspace som er yderst effektivt som et PR medie, tager bare lidt tid at få 50000 danske "venner" men når de er tilføjet ja så det nemt at få et budskab ud..  "muligt at sende bulletins til alle på én gang"

Jens

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:05
Dato: 16-07-2007 09:28:25 Forfatter: Jens Lykke Nielsen

Jeg bruger Myspace som er yderst effektivt som et PR medie, tager bare lidt tid at få 50000 danske ''venner'' men når de er tilføjet ja så det nemt at få et budskab ud..  ''muligt at sende bulletins til alle på én gang''

Jens

Hej Jens

Tak for svaret - jeg må dog indrømme at det lyder som det rene spam at sende ud til en masse mennesker via MySpace - det ville jeg selv synes var træls - er det overhovedet lovligt? Er det etisk forsvarligt?

Eller er der noget jeg har misforstået?

Mange hilsner

Mette

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:45
Hej Mette, har du læst hans light udgave som er gratis?

http://www.thorborg.dk/e-pusher-gratis.htm så kan du hurtigt se om det er noget for dig.
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)