Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design er det bedste? Det nye eller det "gamle"...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Jeg har brug for lidt hjælp til at vurdere om jeg skal skifte design på min hjemmeside.

Jeg har fiflet lidt med et nyt design, som er min egen udgave af et nogenlunde responsivt webdesign, som jeg nu vil høre jer om er bedre end det "gamle" design på min nuværende hjemmeside.

Det gamle design er på dette domæne: www.jawe3.dk 

Det nye webdesign ligger på et underdomæne reponsive.jawe3.dk 

Jeg håber I vil hjælpe mig med at vælge, så det er det "rigtige" design jeg viser mine kunder :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:04

Jeg kan personligt bedst lide det gamle, hvis jeg skal vælge ud fra de 2 udgaver. Dog er responsive en væsentlig ting idag, da mange brugere kommer via tablets/telefon :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:21

Hej Jen.

Personligt kan jeg lide nummer 2.

Dog skal du fjerne eller rette tlf nummeret da det stikke ud, og ser ud som om det bare er proppet i for at fylde plads. Logoet skal helst til venstre og ikke højre, det giver ikke mening at det sådan stikker ud over billedet, det hænger ikke rigtig sammen.

Samt, når man trykke på produkt siden så hoppe hjemmesiden lidt, det gør den i hvert faldt når man bruger Firefox

Fortsat god aften

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:41

det gamle er det bedste vil jeg mene især fordi billedet det passer ikke ind synes jeg , det er jo ikke dig på billedet vis det skulle være en person skulle det være dig

jeg ville øverste vis skulle være noget lave noget grafik af det du tilbyder at levere til kunderne måske lave et løbende banner af nogle opgave eksempler deri banneret som du kan levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Man kan vist ikke rigtig kalde det responsivt før det vises efter hensigten på et mobilt device. Som fx iphone4 her, hvor teksten og knapperne er ret små:

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 11:21

Hej Jensa,

Jeg ville vælge nr 1 pga. de rolige farver og mere styr på tingene i forhold til nr 2.

Hel og lykke

Mvh

Cenk Cavdar

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:49

Hej Alexander

Tak for svaret, jeg fjerner telefonnummeret fra toppen :-) det var egentlig også bare en prøve.

Jeg skal lige finde ud af hvorfor den hopper og så må jeg prøve at sætte logoet tilbage til venstre hvor jeg oprindelig havde det, men jeg synes det så bedre ud til højre efter at bannerbilledet kom ind.

Jeg prøver at fjerne banneret og lade logoet være til venstre.

Hav selv en god aften.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:52

Hej Kim

Jeg ved godt at det ikke er helt responsivt endnu og skriver også at det kun er nogenlunde responsivt.

Det med knapperne osv., som du viser i screendumpet er noget jeg er ved at finde ud af hvordan jeg får lavet rigtigt.

Tak for svaret.

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:55

Hej Mikael

Tak for svaret.

Ja det kan jeg godt se, det burde være mig på billedet.

Jeg må prøve at få lavet noget grafik der understøtter det jeg leverer i stedet for et billedebanner.

Det er nogle gode råd, tak :-)

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:57

Hej Cenk

Tak for svaret.

Ok jeg var mere nervøs for at farverne på det gamle design var for dystert med det mørke i toppen, men det fungerer måske alligevel efter hensigten.

Tak for det.

Mvh Jens

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)