Jeg har brug for lidt hjælp til at vurdere om jeg skal skifte design på min hjemmeside.
Jeg har fiflet lidt med et nyt design, som er min egen udgave af et nogenlunde responsivt webdesign, som jeg nu vil høre jer om er bedre end det "gamle" design på min nuværende hjemmeside.
Jeg kan personligt bedst lide det gamle, hvis jeg skal vælge ud fra de 2 udgaver. Dog er responsive en væsentlig ting idag, da mange brugere kommer via tablets/telefon :)
Dog skal du fjerne eller rette tlf nummeret da det stikke ud, og ser ud som om det bare er proppet i for at fylde plads. Logoet skal helst til venstre og ikke højre, det giver ikke mening at det sådan stikker ud over billedet, det hænger ikke rigtig sammen.
Samt, når man trykke på produkt siden så hoppe hjemmesiden lidt, det gør den i hvert faldt når man bruger Firefox
Fortsat god aften
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
det gamle er det bedste vil jeg mene især fordi billedet det passer ikke ind synes jeg , det er jo ikke dig på billedet vis det skulle være en person skulle det være dig
jeg ville øverste vis skulle være noget lave noget grafik af det du tilbyder at levere til kunderne måske lave et løbende banner af nogle opgave eksempler deri banneret som du kan levere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Man kan vist ikke rigtig kalde det responsivt før det vises efter hensigten på et mobilt device. Som fx iphone4 her, hvor teksten og knapperne er ret små:
Tak for svaret, jeg fjerner telefonnummeret fra toppen :-) det var egentlig også bare en prøve.
Jeg skal lige finde ud af hvorfor den hopper og så må jeg prøve at sætte logoet tilbage til venstre hvor jeg oprindelig havde det, men jeg synes det så bedre ud til højre efter at bannerbilledet kom ind.
Jeg prøver at fjerne banneret og lade logoet være til venstre.
Hav selv en god aften.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253