Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design er det bedste? Det nye eller det "gamle"...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes, desværre, ikke rigtig om nogle af dem. Men skulle jeg vælge, så ville det blive det gamle :-)

Nu ved jeg ikke hvor mange besøg du har, men ellers kunne du jo evt. prøve en uge med hver side, og se hvilken en som fik folk til at blive længst tid, sende dig flest forespørgsler eller andet i den stil?

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 23:09

Problemet med det nye design er, at det på min 21" iMac er et sandt helvede at læse på hjemmesiden. Og kønt ser det desværre heller ikke ud. Banneret har en begrænset længde, og den bliver overskredet på en stor skærm, så det kommer til at se ret skidt ud. Ikke et sted, man ville købe en hjemmeside fra :(

Jeg ville tage dit gamle design og forbedre det. Lav en farveanalyse. Dine grønne og mørkegrå bokse spiller - i mine øjnene - ikke max. Og så burde du for en god ordens skyld skære ned på det samlede antal farver. Det virker forvirrende - næsten barnligt - med alle de 5 forskellige farver:

[1. Meget mørke header

2. Den orange stribe under header + aktivt link

3. Den grønne baggrund bag øverste halvdel af dit content

4. Den mørkegrå bag den nederste halvdel af content

5. Den blålige overskrift (<h2>)]

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:57

Hej Casper

Jeg ved godt at der ikke er nogle af mine designs der er de bedste, men der er umiddelbart flest der mener at jeg skal forbedre det gamle.

Der er nogle der besøger siden, men ikke så mange. Det er mest et freelance projekt, så jeg prøver at holde en balance mellem at skaffe kunder og ikke få for mange. I hvert fald ikke lige nu :-)

Ja jeg må prøve med en test af begge sider, men jeg overvejer at starte helt forfra med et nyt koncept fra bunden.

Tak for svaret.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Ja jeg må prøve med en test af begge sider, men jeg overvejer at starte helt forfra med et nyt koncept fra bunden.

GØR DET!

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:20

Bare en hjælpende oplysning, din hjemmeside er nede lige nu?
Sidst jeg besøgte den var den i orden.

Bare så du er klar over det og kan gøre noget ved det hurtigt :-) 

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:27

Hej Jens
Jeg ville helt klart vælge nr. 1/den "gamle". Den er langt mere behagelig at se på end den nye pga af de valgte farver. På den gamle vile jeg nok lave en header der var større og tilsvarende lavet det nuværende logo større. Da du ser rimelig tillidsvækkende ud, er der ingen grund til at gemme dit profilbillede. jeg ville sørge fro at man som min. kan se hele billede, når man er på den pågældende fane.

Håber du finder en løsning, du bliver tilfreds med.
Med venlig hilsen
Lotte

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:39

Jeg synes desværre begge er lidt kedelig og gammeldags men hvis jeg skal vælge er det nok nummer 1.. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 22:51

Hej

Jeg synes det gamle er det bedste med logo på den nye ser bedre ud :)

Held og lykke

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Mobilmagazinet Skrevet kl. 11:33

Kan godt lide friskheden i det nye, der skal bare ligges lidt mere arbejde i det :).

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:35

Hej Lotte

Tak for dine kommentarer. Jeg har tidligere fået at vide at jeg skulle gøre min header lavere, da nogle herinde synes den var for høj, men jeg synes også selv den er for lav nu og logo'et bliver for småt at se på. 

Tak for oplysningen om mit tillidsvækkende billede, det tager jeg som et kompliment. Jeg må se om jeg kan bruge nogle af de samme farver uden at lave for meget om og få mit billede mere frem. Da det jo mest er backend jeg laver har jeg jo desværre ikke så mange billeder at vise af hvad det er jeg laver og det gør min hjemmeside lidt kedelig.

Jeg kigger lige lidt på din side som inspiration, da jeg arbejder hen imod at fremstå lidt mere som en person end et firma.

Jeg håber også at jeg finder en løsning.

Venlig hilsen Jens

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)