Du bør kunne svare ja eller nej på om det er ægte likes eller fiverr kvalitet uden at man skulle betale. Det har altså betydning for nogle at de får rigtige likes. |
Sådan får du 500 likes på din Facebook Hjemmeside på 48 timer
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Kursuset går kort ud på at vise hvordan man får 500 likes på 48 timer. Hvis man køber 5.000 likes på fiverr så er dette kursus ikke noget for vedkommende. |
Hvis du mener kvaliteten af "likes" er underordnet mener jeg faktisk ikke du har forstået noget som helst om sociale medier |
Jeg må give Steffen ret.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Jeg syntes ikke at kvaliteten er ligegyldig og det gennemgår jeg også på kursuset. Det hænger sammen med strategien som jeg beskriver som er ganske effektiv. |

Misforstå mig ret her |

Note: havde lidt svært ved at svare på ipaden, men nu har jeg appen installeret. |
Hvorfor skriver du det så?
Kunne du evt. svare mere vag her? Jeg er forvirret, men tro mig, jeg har ingen intentioner om at bruge dig til noget som helst omhandlende forretning. Jeg synes andre der læser med fortjener at finde ud af hvad du reelt har på hjertet. |

Hej Steffen K |
Hej SPGuy.com Fans på facebook skal man gøre sig fortjent til og det er ikke noget man skal fifle sig til. For 200 rigtige fans er meget mere værd end 500 eller 500.000 ikke fans. Hvorfor giver du ikke bare folk adgang til at se videoen gratis, det ville også give dig meget mere tilbage igen. |