Hej Jeg har startet e-callcenterforum.com op med henblik på at skrive artikler, reviews og whitepapers på engelsk relateret til online kundeservice og om de nyeste teknologier på området. Hvorfor? Trenden fra USA viser, at flere og flere online shoppende ønsker at have en dialog med den virksomhed, som de handler med. Derfor benytter virksomheder i stigende grad effektive callcenter teknologier såsom, live support, email management systemer,Click-to-Call, knowledge base systemer til FAQ-sider, men også blogs og RSS-feeds. Det er de aspekter, som jeg gerne vil debattere, læse og skrive om. I den forbindelse leder jeg efter producenter eller interesante skribenter, som vil skrive lidt artikler eller reviews af teknologier. Til skribenter, som ikke sælger software løsninger, men gerne vil tjene lidt annoncekroner, kan det oplyses, at systemet er integreret med adsense, hvilket betyder, at du skal indsætte dine adsenseoplysninger, hvorefter annonceindtægter deles 50 / 50 på de artikler, som du skriver. |
Tak til Anders Saugstrup.
Til dem, som ikke ved det, så har Anders 8 års erfaring i callcenter management.
Jeg ser frem til dine indlæg.