Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsoverdragelser og personale – 2. nummer af det nye ansættelses- og arbejdsretligt tidsskrift HR JURA Magasinet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Det er med min store fornøjelse at kunne præsentere HR JURA Magasinets andet nummer – ”Virksomhedsoverdragelser og personale”.

Det andet nummer af HR JURA Magasinet kan læses på www.e-pages.dk/hrjura . Det omhandler primært virksomhedsoverdragelser og de personalejuridiske udfordringer, forbundet med virksomhedsoverdragelser.

På lige fod med det første nummer (som fortsat kan læses på http://www.e-pages.dk/hrjura/1/), indeholder det andet nummer af magasinet en række artikler skrevet af advokater og professorer, jurister og økonomer, såvel teoretiker som praktiker.

Formål med det andet nummer er først og fremmest at give personaleansvarlige, faglige medarbejdere, ledere, jurister og advokater teoretisk baggrund, praktiske råd og indblik i en række personalejuridiske, HR og økonomiske udfordringer, som man kan møde i forbindelse med en virksomhedsoverdragelse.

Det andet nummer er tænkt som et nyhedsmagasin med opdatering på den seneste udvikling og praktiske råd, samt som et opslagsværk med svar på en lang række af de spørgsmål, som virksomhedsoverdragelsessituation rejser.

Som noget nyt kan HR JURA Magasinet nu læses på mobile enheder, herunder iPad og iPhone. HR JURA Magasinet kan også downloades som PDF til print.

Spørgsmål, kommentarer, bemærkninger eller anmeldelse modtages gerne på LinkedIn eller på anton.kraev@hrjura.in. I er velkomne til at dele HR JURA Magasinet med jeres netværk via LinkedIn, Facebook, Twitter eller lign.

Rigtig god læselyst!

Via HR JURA stræber jeg efter at levere en nem, målrettet og professional adgang til viden og opdatering af viden indenfor ansættelses- og arbejdsret. Jeg tror på, at videndeling er vejen frem til værdiskabelse og vækst for enhver. HR JURA’s hjemmeside kan besøges på www.hrjura.in.

Med venlig hilsen

Anton Kraev

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)