Det er rigtigt, men jeg søger bare formlen for hvor meget moms jeg skal betale af det givne beløb 3680000 som er det jeg har solgt på nettet til kunder i DK inkl moms.
ER DET:
3680000/1,25 = 2944000 = at betale 3680000 - 2944000 = 736.000 til SKAT
Flot salg. Med de penge burde du anskaffe dig en god bogholder/revisor. Helt sikkert de kan finde en masse du kan trække fra yderligere i dit regnskab som du ikke havde tænkt på selv.
Flot salg. Med de penge burde du anskaffe dig en god bogholder/revisor. Helt sikkert de kan finde en masse du kan trække fra yderligere i dit regnskab som du ikke havde tænkt på selv.
men skulle akut bruge formlen til et budget til en potentiel investor
Ok, hvis du skal bruge formlen på noget så (undskyld mig) simpelt, mon så ikke, at resten af budgettet ville have brug for at blive set igennem af din revisor, eller evt. en anden regnskabskyndig, inden du fremlægger det for en potentiel investor?
Ok, hvis du skal bruge formlen på noget så (undskyld mig) simpelt, mon så ikke, at resten af budgettet ville have brug for at blive set igennem af din revisor, eller evt. en anden regnskabskyndig, inden du fremlægger det for en potentiel investor?
støtter stærkt op om at få det gået igennem med en økonomikyndig - og med de tal, måske også med en investor kyndig. Fanger han, at du er i tvivl om simple ting, får du problemer og de andre har helt ret i, at du vil kunne tjene ganske meget ved at få dit indspark til investor gået godt igennem, men god vind i alle fald
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER