Hvis jeg nu takker ja til et tilbud på at få lavet en hjemmeside (cms m.v.) hvor jeg ejer domænet, men den efterfølgende dag modtager et endnu bedre tilbud... Har jeg fortrydelsesret på tilbud 1? og kan tage imod tilbud 2? |
Fortryde bestilling af website?
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg syntes det er utrolig svært at sammenligne tilbudene, da jeg bestemt ikke er kendt til websprog. Men sådan som jeg læser det ville der have været mange penge at sparre ved at tage tilbud nr.2. Øv for mig, jeg sidder i saksen. |
Hej Dorte. Det er jo ikke sikkert at det der er det billigste også er det i længden. Det er set før. Har du prøvet at Google de firmaer der har givet tilbud ? Og som Niels siger, prøv at forhøre dig ang. forskellen. Du kan jo også fortælle os andre hvad du er blevet tilbudt, sådan i stikord. Op med humøret :) Mvh. |
|
Hvor er i søde. ![]() Det kan også godt være det bare er mig der er blevet lidt forskrækket , det snart er alvor. Jeg har accepteret følgende: Webhotel: Indeholder i første omgang 100 mb, der er rigeligt til de første min. 1.000 billeder. Får du senere behov for lidt mere plads, finder vi ud af det uden ekstra omkostninger. Safari: Der garanteres fuld funktionalitet i Safari, dog kan enkelte skærmbilleder variere i udseende. W3C: Der garanteres som nævnt fuld funktionalitet og visning i de nævnte browsere, men hjemmesider i Aviva valideres ikke efter W3C-standarden. RSS: Som en del af løsningen indsættes, uden yderligere omkostninger for dig, RSS-feeds efter dine ønsker. Betalingsbetingelser: Du betaler netto kontant jf. nedenstående, når du har godkendt layout og funktionalitet jf. dit manus og hjemmesiden er klar til at du kan indsætte data på den. Tidsplan: Kodning af hjemmesiden går i gang, så snart vi har nødvendig grafik og billeder fra dig. Selve funktionaliteten på hjemmesiden har mange detaljer, som løses i en dialog mellem dig og Infoserv. Målsætningen er, at du kan begynde at indsætte data allerede i uge 30. Jeg repeterer samtidig den aftalte økonomi: Implementering af www.galleri-biblioteket.dk med tilrettet struktur for hjemmesiden i nyt CMS-system, incl. dialog med CMS-leverandør (vores arbejde): 6.000 kr. Kodning af layout med aftalt menustruktur og skabeloner, optimeret i 1024x768 og testet for funktionalitet i Explorer 6,5 - 7,0 og Firefox: 0 kr. (uden beregning) Aviva CMS, incl. ubegrænset antal sider: 6.675 kr. Aviva CMS shopmodul med betalingsmulighed: 9.995 kr. Aftalt rabat 10%: -1.667 kr. Oprettelse af indløsningsaftale hos PBS: 1.250 kr. Anskaffelsespris i alt: 16.253 kr. Driftsudgifter pr. år: Aviva CMS opdateringsabonnement: 1.435 kr. Webhotel, 20 MB med 5 mailadresser, virusfilter og support: 2.200 kr. Betalingssystem: 1.788 kr. Abonnement hos PBS: 2.400 kr. Driftsudgifter i alt: 7.823 kr. Alle priser er excl. moms. |
Har du forsøgt at snakke med dem om det er muligt at opsige aftalen fordi du har fortrudt? Det kunne jo være de var forstående og sagde okay, så længe de ikke var gået igang med at udvikle din side. |
Det var i går morges at jeg accepterede tilbudet, men han ville gå igang med det samme. Har jeg købt katten i sækken? |