Hej alle Aminoer. Hvad skal vi finde os i? Vi har et problem som vi håber i kan hjælpe os med. Vi har fået lavet en ny hjemmeside. Men der er bare en del problemer. Firmaet der har lavet vores hjemmeside vil nu have betaling for at fejl rette det de selv har lavet. Ny vil jeg ikke nævne navne, men jeg kan ikke forstå at det skal koste ekstra at få rette de fejl der er på siden. Firmaet siger at vi har haft 14 dage til at fejl finde i, og de fejl der nu er opstået er ekstra ting fordi de 14 dage er gået. Men vi finder jo først fejlene når man rigtigt bruger systemet. Har i nogen erfaringer med hvordan andre firmaer gør??? Jeg ville jo mene at man har uendelig tid til at fejl rette i, da det er et produkt der ikke bliver gammel eller kan gå i stykker. De ting de har lavet skal vil bare virke??? Her er nogle af fejlene som de vil have ekstra betaling for: Shoppen kan ikke vise alle vores produkter nogle fejler bare når man trykker på dem. Skriver at varen er udsolgt og på lager samtidigt. Kunder der bruger en internet explore 9 kan desværre ikke betale i betalingsmodulet. Fejl i lager udveksling skriver ikke de rigtige værdier i lageret.
Håber i kan hjælpe mig i hvad der er normalt i denne branche På forhånd tak for hjælpen. Med venlig hilsen Jeppe |
I har forhåbentligt ikke betalt for et ikke færdigt produkt ?.
Og i skal naturligvis heller ikke betale for at få rettet, de fejl der er i deres kodning.
Men hvad siger jeres indgåede kontrakt om overdragelse etc.