"Jeg ville jo mene at man har uendelig tid til at fejl rette i, da det er et produkt der ikke bliver gammel eller kan gå i stykker." Den duer ikke. Hjemmesider (software generelt) bliver hurtigt gammelt - og jo, det kan sagtens gå i stykker (enten fordi det ikke kan snakke med nye teknologier, fejl 40 eller man bliver hacket). Om det er fjorten dage man har, til at få kigget noget igennem - eller man har to iterationer - er jo så bestemt af hvad for (skriftlig)aftale man har. Nu skriver du lidt om hvad for fejl der er, og det lyder nu alligevel temmeligt dumt fra leverandørens side... |
Hej Jeppe.
Efter min mening, så skal du/i ikke finde jer i næsten noget af det...
Hvis det er der er fejl i deres system, så skal du/i IKKE betale dem for at lave det, fordi det skal de jo bare lave.
I forhold til, at du/i har købt den host, så de kunne afprøve det eller hvad de nu har gjort, så skal du/i jo selvfølgelig ikke betale det. Du/i skal jo først købe hosten når jeres hjemmeside er 100% klar til lancering. :-)
Mvh.