WideEyes.dk & AAimport.dk:Dette er en meget uattraktiv løsning da jeg jo så vil miste al data og alle programmer....
Det løb tror jeg er kørt - tror din harddisk er død.
Det løb tror jeg er kørt - tror din harddisk er død. |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Det håber jeg da så sandlig ikke. Er det pga. fejlmeddelelsen du tror det? I så fald, så må det være min SSD disk der er død da det er den Windows er installeret på? Jeg har både en ssd disk og en alm hdd i maskinen. Hilsen Morten |
Hejsa, du kan jo nøjes med at formatere den hdd som Windows er installeret på og installere Windows på ny , så mister du ikke data fra den anden hdd :) |
Fandt lige denne side hos Microsoft og gik ind under Windows 7. http://support.microsoft.com/kb/2674065#method21 Forstår godt nok ikke lige, hvordan de vil have, at man skal klikke på startknappen og genstarte, når pc'en slet ikke vil åbne... men måske virker det fra punkt 2, hvis du tvangsslukker den og starter igen?
|
Hvorfor formatere ? Når man installere WIN7 på en maksine hvor den er i forvejen opretter den bare en windows(old) mappe til den gamle og installere den nye .... /allan |
Problemet er at den hdd hvor windows er installeret, er der også en masse filer som jeg skal have med, og formatterer jeg, så sletter den jo filerne.... |
hej Birte Tusind tak :) Jeg kan godt starte pc´en, men jeg kommer kun til det skærmbillede som jeg har indsat her. Deres første forslag med at trykke på F8 virkede ikke. Deres andet forslag: To run Startup Repair using the Windows installation disc or a system repair disc:
....... lyder som en mulig løsning. Jeg er dog i tvivl om hvorvidt det vil virke hvis jeg køber en dansk version af Windows home Premium, da jeg mener det er en tysk version der ligger på maskinen, hvor sproget bare er blevet ændret til engelsk.... Nogen ideer om det?
Hilsen Morten |
Hej Allan hvis jeg installerer en ny Win7 vil jeg så stadig kunne få adgang til de filer der ligger på c drevet? I så fald, så er det jo "blot" alle programmerne etc. jeg skal have installeret igen..... Hilsen Morten |
Jeg har installeret win7 3 gange nu og har hver gang kunne hente alle mine lokale filer, det er korrekt du skal installere alle dine programmer igen, men det er vel det mindste. |