Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bagrudestreamer ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge bagrudestreamer i ren tekst. Altså ikke noget med de firkantede streamere eller logo.

Har du et bud?

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:00
Hejsa, ikke noget du nå hænge mig op på, men mener at det er blevet gjort ulovligt at anvende bagrude streamers.
Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 14:20
Jeg kan berolige dig med at det ikke er ulovligt, hvis streameren er sat så den ikke tager udsynet. Jeg kører med streamer for Sponsorcar.dk, og de har været gode til at informere om reglerne. Firmabiler må stadig gerne køre med reklame selvom klistermærket går hen over synsfeltet.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:26
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:53
Er det kun  en''  streamer det drejer sig om, kan du køre forbi din lokale
skiltemaler. Han kan nok printe en klæbende tekst ud på en film,
som du så '' trækker '' på din bagrude.
Han har sikkert en kaffekasse du kan afregne med :)

Mvh.

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:33
mhh - jeg mener nu at have læst, i forbindelse med syn, at helt almindelig biler på hvide plader ikke længere må have streamers i bagruden ... ? Dem på guleplader må gerne ...

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:38
  Hej Dorte,

Hvis du sender mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk, med den ønskede tekst samt den ønskede størrelse, så vil jeg da gerne give dig et godt tilbud.

Vi laver en del streamere, både som løse bogstaver/motiver, og som de klassiske "firkantede klistermærker". Som der er andre som også har skrevet, så skal du dog være opmærksom på at hvis det er en hvidpladebil, så er der nye regler som bl.a. siger at streamere og lignende ikke må genere dit synsfelt. Det vil sige at du ikke må have dem siddende midt på bagruden. Men hvis du tager fat i mig, så giver jeg dig gerne nogle forslag ud fra hvilken bil du kører i.

En anden mulighed vil være at sætte mærkerne direkte på lakken. I mange tilfælde ser det også mere professionelt ud:

Tilmeldt 18. Apr 06
Skrevet kl. 08:34
Tak for svar.
Jeg skal bruge nogle stykker, så kaffekassen går nok ikke.

Jeg hiver fat i mediamouse.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:34
Streamere

Må jeg have streamer på mine ruder?
Nej, ikke hvis de reducerer udsynet. Der har hele tiden været forbud mod streamere på bilens forrude, samt de forreste sideruder.

For bagrude, samt de bagerste sideruder er der ny regler pr. 1. april 2007, hvor man siger, at der må ikke i førerens synsfelt bagud og skråt bagud være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt.

Hvad er unødige genstande?
Unødige genstande kan f.eks. være reklamestreamere eller uigennemsigtig film, men ikke nakkestøtte, solgardin, solfilm og spoiler.

Jamen, er der ingen undtagelser?
Jo!
Det er fortsat tilladt at placere streamere i en bagrude, så længe ruden er fabriksudstyret med en sort kant og streameren kan gemmes "bag" kanten, eller man placerer en streamer/nationalitetsskilt i "skyggen" af en nakkestøtte.

Må jeg køre med gods/bagage så mit udsyn forringes?
Du må fortsat køre med store genstande i bagagerummet, selv om det tager dit udsyn.
- fx en vaskemaskine i bagagerummet på en stationcar. Dette er tilladt, da den ikke kan placeres andre steder i bilen og der er ikke tale om unødigt "udstyr".

Hvem gælder disse regler for?
Reglerne gælder kun for personbiler på hvide plader, dvs. gulpladebiler er undtaget for reglerne.

Hvordan ved jeg om mit udsyn er reduceret unødigt?
Ved at indstille dit bakspejl korrekt, kan du kontrollere udsynet bagud. Alt det du kan se i spejlet og som går under betegnelsen unødig genstand skal fjernes.

Hvad sker der hvis jeg har steamer hvor det ikke er tilladt?
Du vil kunne få en bøde.
Hvis bilen er til syn, vil den blive erklæret betinget godkendt.

www.hosta.dk

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 20:54
Hej

Jeg kan anbefale www.1-design.dk . Det er super nemt, super billigt og dag til dag levering. Jeg har brugt ham mange gange, både gennem min virksomhed og privat - det har til enhver tid fungeret lige efter planen!

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)