Sejt.... vi har 2 Dell''er stående og de kører kanon (kører i døgndrift). Så vi har altså været så heldige at der er 2 (skriver: TO) maskiner som er undsluppet Dell ;) |

Sejt.... vi har 2 Dell''er stående og de kører kanon (kører i døgndrift). Så vi har altså været så heldige at der er 2 (skriver: TO) maskiner som er undsluppet Dell ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
![]() |
Har en dell laptop med next business day - Alle de gange jeg har ringet, så kommer der en flink mand og laver det hele.. Alt betalt af dell.. Syntes de yder en super service, dog har de haft lidt svært ved, at se fornyelsen af servicen, da den ikke lå/ligger korrekt i systemet. |
Jeg har det endnu bedre. Jeg kører IBM/Lenovo og de virker altid, så jeg behøver slet ikke at ringe :-) Dbh Martin |
![]() Så jeg er godt tilfreds og så længe jeg er det, skifter jeg ikke... |
Det er klart en fordel :D Men jeg vil gerne have lidt for mine penge - det kan man også sige at jeg har fået. De kommer og sætter dutterne under computeren, når de ryger af m.v. :) |
Det hedder en fordell ![]() |
:D |
Jeg vil gerne bakke Mikkel deMib op, det er dog ligegodt det værste gang hø der er produceret i mange år, men hatten af for det tag de har om kunderne - desværre. har en kammerat der har en pc support service og reparations service, og det er aldrig Dell´s fejl. Glem lortet og vær glade hvis i har noget der kører... og ikke det fedeste at få support fra en 17årig dreng på en PUCH Maxi på arbejde ![]() ![]() "Livet er for kort til IKEA og DELL" ![]() ![]() |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Nu er Microsoft jo også kendt for at lave rigtig stabilt software, der altid fungerer uden problemer. Og Mikkel deMib er kendt for altid at have objektive holdninger til de ting, han udtaler sig om ![]() Man skal ikke tro alt, hvad man læser... |