Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dell og manglende reklamationsret !

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-07-2007 11:05:04 Forfatter: Mikkel deMib > Men deres maskiner er nu gode nok ;) <me>klapper sin Dell ved siden af</me>

Bestemt nej. Det er det værste lort der laves i branchen. Måske kan de være heldige at slipe en enkelt maskine ud ind imellem som ikke er profyldt med fejl - men det er så en smutter. Langt de fleste af deres maskiner er så elendige at der burde være en lov mod at sælge dem

Sejt.... vi har 2 Dell''er stående og de kører kanon (kører i døgndrift). Så vi har altså været så heldige at der er 2 (skriver: TO) maskiner som er undsluppet Dell ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:04
Jeg har det som Dell i fakturaen kalder "Base Warrenty"... Hvad det så dækker over, har jeg ikke kunnet finde ud af.
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:14
Har en dell laptop med next business day - Alle de gange jeg har ringet, så kommer der en flink mand og laver det hele.. Alt betalt af dell..

Syntes de yder en super service, dog har de haft lidt svært ved, at se fornyelsen af servicen, da den ikke lå/ligger korrekt  i systemet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:25
Dato: 12-07-2007 22:14:28 Forfatter: bacardil
Har en dell laptop med next business day - Alle de gange jeg har ringet, så kommer der en flink mand og laver det hele.. Alt betalt af dell..

Syntes de yder en super service, dog har de haft lidt svært ved, at se fornyelsen af servicen, da den ikke lå/ligger korrekt  i systemet.

Jeg har det endnu bedre. Jeg kører IBM/Lenovo og de virker altid, så jeg behøver slet ikke at ringe :-)

Dbh Martin
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:31
Vi har også deller  og de kører upåklageligt. Faktisk har vi 5 af slagsen og har aldrig haft problemer med nogen af dem. Jo, det passer ikke - den ene ville ikke skubbe CD-drevet ud, men det kom de og skiftede.

Så jeg er godt tilfreds og så længe jeg er det, skifter jeg ikke...
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:41
Forfatter: Martin Thorborg

Jeg har det endnu bedre. Jeg kører IBM/Lenovo og de virker altid, så jeg behøver slet ikke at ringe :-)

Dbh Martin

Det er klart en fordel :D  Men jeg vil gerne have lidt for mine penge - det kan man også sige at jeg har fået. De kommer og sætter dutterne under computeren, når de ryger af m.v. :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 22:44
Det er klart en fordel...

Det hedder en fordell

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:57

Det hedder en fordell

:D

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:46
Jeg vil gerne bakke Mikkel  deMib op, det er dog ligegodt det værste gang hø der er produceret i mange år, men hatten af for det tag de har om kunderne - desværre. har en kammerat der har en pc support service og reparations service, og det er aldrig Dell´s fejl. Glem lortet og vær glade hvis i har noget der kører...  og ikke det fedeste at få support fra en 17årig dreng på en PUCH Maxi på arbejde  uden viden om noget som helst, hvis han ikke kan Cut´n Paste i sit call center... Ja 17 årige kan godt vide meget om computere, så den tand trukket

"Livet er for kort til IKEA og DELL"  Buy Computers For Fuck Sake

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Skrevet kl. 23:55
Mikkel deMib: ...det ikke var deres skyld at MS Office 2003 og Skype ikke kunne køre på den, men Microsoft og Skypes skyld.

Nu er Microsoft jo også kendt for at lave rigtig stabilt software, der altid fungerer uden problemer. Og Mikkel deMib er kendt for altid at have objektive holdninger til de ting, han udtaler sig om 

Man skal ikke tro alt, hvad man læser...
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)