Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle fædrene med småbørn – Få en gratis uglehue til den lille, sammen med din ordre.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Hvor meget ville en mindre porto betyde for dig?

Betydningen af fragtomkostninger afhænger af størrelsen på ordren og fragtmetoden.

Jeg ville gerne betale 39,- for at få tilsendt en laptop til 5000,- eller en krystalvase (som kræver special-pakning).

Hvis jeg betalte 39,- for fragt - for så at få en hagesmække tilsendt i en M65-kuvert - sendt som b-post, så ville det have betydning for min villighed til at handle samme sted igen.

Siden du sender alt som pakker, så forsvarer de reelle fragt-omkostninger porto-prisen. Men, jeg tror uanset at mange vil vægre sig ved at skulle betale 39,- i fragt for en vare til 59,-. Måske skulle du overveje, at plusse en ti-krone eller to på prisen og sætte fragten ned til 29,- eller 19,-

Det har stor betydning at du klart beskriver fragt-omkostninger på forsiden. Jeg har ofte forladt handlevognen ved check-out, når det pludselig har gået op for mig at den vare, som jeg har brugt tid på at vælge, faktisk koster mig 80% mere pga. højt fragt og ekspeditions-gebyr.

Hvis du havde gratis fragt på alt - hvor meget højere skulle din konverteringsprocent være for at det ville kunne betale sig? F.eks lad os sige at for hver 100 besøgende i din butik, så er der 5 som egentlig er villig til at købe noget, men unlader pga fragtprisen. Hvis din konverteringsprocent i dag er 1%, så ville du altså kunne femdoble din omsætning ved at have gratis fragt...

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas
Sjov idé ;-) 

De ser fine ud de huer.

Du kan iøvrigt finde gode råd til PR og markedsføring i iværksættermagasinet Start Op.
Måske der er nogle fif du kan bruge.
Du kan tilmelde dig her. Det er GRATIS.

www.startopmagasinet.dk

Hilsen
Ronni 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:08

Det er nogle Street hoods og søde huer. Tillykke med webshoppen! :-)

Er der frit valg imellem alle huerne? 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi sender alle strømper som Maxibrev A-post, og vi har ikke mistet en eneste pakke endnu i år. Der er utrolig stor leveringssikkerhed ved Post Danmark, det skal de ha' om end en smule dyrt for brevforsendelse. Jeg ser dog ikke andet alternativ i øjeblikket desværre.  

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:24

Tak for alle de gode inputs, det er virkelig værdsat.

Vi har besluttet at teste gratis fragt af og se lidt på om ikke det kan betale sig i længden. Dem der har bestilt i går og i dag har modtaget en mail hvor de kan få fragten refunderet, eller få en gratis savlesmæk.

Med gratis fragt og gratis uglehue er der vist ikke nogen grund til ikke at skynde sig at bestille inden tilbudet om den gratis uglehue udløber på onsdag Surprise

Som næste punkt på dagsordenen kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I siger til billederne. Vi har ikke det helt gode setup endnu, og et par stykker har ment at baggrunden der er på billederne skal tones ned, så den er knap så tydeligt.

Hvad er jeres førstehåndsindtryk når I ser billederne?

P.S. Af hele hjertet tak til dem der har delt vores linkFacebook. Jeg kan se vi har fået delinger af folk vi ikke umiddelbart kender, og vi har kun skrevet om shoppen her og på Google+.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:27

Onsdag den 17. i hvilken måned??

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:28

Birte Andersen:

Onsdag den 17. i hvilken måned??

Arhg, jeg beklager, det er onsdag d. 14, altså nu på onsdag. Jeg beklager fejlen.

@Gita

Ja der er frit valg mellem alle huerne. Bare husk at skriv hvilken hue du ønsker og om det skal være størrelse 0-2 år eller 2-4 år.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:37

Ok. Så kan vi jo nå det endnu Smile

Vedr spørgsmålet om fragt, så vil jeg sige, at det ikke er så vigtigt for mig, om det jeg får sendt, er en meget dyr eller en billigere ting. Men det drejer sig om, hvor meget jeg mangler produktet.

Hvis jeg virkelig mangler en given ting og ikke selv har tid/lyst til at starte bilen og køre rundt i området for at finde den (hvilket jo også koster en del tid og penge), så betaler jeg gerne for porto, men hvis jeg har god tid til at kigge mig omkring, så tænker jeg mere over, om jeg skal betale for fragt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:
Hvad er jeres førstehåndsindtryk når I ser billederne?

Med forbehold om at jeg sidder ved en skærm, som ikke er kalibreret, så synes jeg at mange af produktbillederne virker undereksponerede.

Jeg aner ikke om du bruger PhotoShop eller hvilket niveau du ellers er på mht billedebehandling.., så det er vanskelig at give dig råd.

Men, her har jeg hurtigt korrigeret billedet til højre med et blændetrins mere lys:

Måske var det lidt for meget, men på min skærm fremstår billedet til højre mere indbydende. Om det stadig repræsenterer produktet kan du bedst selv afgøre.

- Søren.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:05

Søren Larsen:
Men, her har jeg hurtigt korrigeret billedet til højre med et blændetrins mere lys:

Hej Søren

Det ser meget bedre ud som du har lavet det der. Jeg har netop siddet og leget lidt med lys og levels i photoshop (jeg er på ingen måde ekspert), men det er allerede blevet bedre.

Mange tak for hjælpen og god weekend Smile

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)