Hvilken bank giver mest på indlån uden binding? |
Jeg får lige nu 5 % på de første 49.999,99 kr ved Lån og Spar Bank.
Det skulle gerne være uden binding, så vidt jeg er orienteret (og har skrevet under på).
Jeg får lige nu 5 % på de første 49.999,99 kr ved Lån og Spar Bank. Det skulle gerne være uden binding, så vidt jeg er orienteret (og har skrevet under på). |
Det lyder mildest talt HELT vildt - men hvis korrekt - så burde alle da ha 49999 stående der - eller du må kende dem rigtigt godt - aldrig hørt magen i 2012 med 5% på indlån uden binding på noget som helst - men følger da meget gerne med her |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg har lige læst betingelserne, og det er et fagforeningsbestemt tilbud de kører - sakset fra deres hjemmeside: Som medlem af KF har du mulighed for at få Danmarks højeste rente på din lønkonto og samtidig spare en lang række gebyrer. Saml dine pengesager med LSBprivat®. Når du samler hele din privatøkonomi hos Lån & Spar Bank, får du gratis en pakke med:
EDIT: Men mon ikke de er til at handle med? De skriver de i hvert fald i nogle af deres annoncer ;) |
hvilken bank det betyder også en del man kan snakke med dem vis har lidt personlig kontakt kan man tit få en lidt bedre opsparing rente dog også betyder noget vis går ind i banken ny kunde og så betyder det noget hvilken bank rådgiver man snakker med , hvad rente man kan forhandle sig til . mit råd tag en rundtur og spørge bankerne dem om hvad de kan tilbyde dig , vis du flytter alle dine penge og aktivere over i deres bank |
På den daglige konto får vi 2 % på indestående over 10.000 og under 380.000 (tror jeg). Beløbet over de der 380... giver 0 i rente. På nogle konti med binding får vi 3,75 %, men de kan ikke fås mere - og ude over de påløbende renter kan der ikke indskydes mere på bestående. Så hvordan man kan få 5 % uden binding er mig en gåde. |
Hvilken bank er der tale om - det lyder spændende! |
Hej Fryns Hvis det er mig, du spørger, så vil jeg ikke engang nævne navnet for dig, for afdelingsdirektøren river sig selv i håret, når han ser os, og spørger, hvornår vores aftale udløber. Så der er vist ikke en chance. |
Ved Østjydsk bank har jeg forhandlet mig frem til 2%. Det er ikke alverden, men den bedste rente jeg kunne få uden binding (forhørte mig i 6 banker). Har forsøgt på fx. Mybanker, men her kan jeg kun få 1-1,1% ved binding i 2-3 mdr. Så hvis du kan få mere end 2% uden binding vil jeg også meget gerne høre nærmere. |